
Økonomi & administrasjonsmedarbeider
Saferoad Services AS
- Frist Snarest
- Ansettelsesform Fast
Starten av karrieren og på jakt etter en spennede utfordring?
Selskapet
Saferoad Services AS er et av Norges ledende selskap innen veimerking. Vi utfører oppdrag for alt fra mindre borettslag, til private entreprenører og større kommunale og statlige kunder. Våre største kunder er Statens vegvesen og en rekke fylkeskommuner. Vi er et selskap i Saferoad Group, som er en av Europas ledende aktører innen trafikksikkerhet. Veioppmerking har den hensikt å bedre trafikksikkerhet og trafikkavvikling, ved å lede og regulere trafikken, samt informere og varsle trafikantene.
Veimerking er sesongbasert og foregår fra april-oktober/november. På kontoret er vi 8-10 fast ansatte og i sesong ute på veien, jobber ca. 40 dyktige sesongansatte med veimerking. Våre ansatte ute på vei, jobber i lag bestående av 2-3 personer.
Vi har kontor og møtelokaler på Gardermoen og hovedlager for kjøretøy og utstyr på Langhus. Vi er sertifisert i ISO:9001 Kvalitet, 14001 miljø og 45001 arbeidsmiljø. Omtanke, driv og integritet er våre verdier.
Stillingen
Profil og utdannelse er viktig, men for oss er innstilling den klart viktigste egenskapen kandidaten har. Vi er på jakt etter en person som trives i en hektisk hverdag, ønsker å jobbe bredt og liker at de stadig må sette seg inn i nye utfordringer. Du vil komme tett på ledelsen i et svært lønnsomt og spennende selskap, i ett stort konsern med mange muligheter.
Som økonomi & administrasjonsmedarbeider, vil du få en sentral rolle i selskapet og ta del i alle faser av arbeidsprosessen. Din stilling vil jobbe på tvers av fagfletene, med en rekke økonomisk og administrative oppgaver. Det er høyt tempo og det er avgjørende at du er strukturert, og klarer å holde i flere ting samtidig.
Dine oppgaver vil blant annet inkludere håndtering av inngående og utgående fakturaer, bistå på periodisk rapportering, lønnskjøring, driftsanalyser og andre generelle administrative oppgaver.
Spørsmål vedrørende stillingen kan sendes til bjornar.holtskog@saferoad.com
Arbeidstid: Vi har kjernetid/kontortid kl.08.00-16.00 mandag-fredag, men har god fleksibilitet i forhold til arbeidstid og hjemmekontor.
Arbeidssted: Vi har kontor på Gardermoen businesspark, men har oppdrag flere steder i landet. Noe reisevirksomhet kan forekomme.
Stillingen rapporterer til senior business & strategi kontroller.
Arbeidsoppgaver:
- Bokføring og regnskapsføring i samsvar med gjeldende lover og regler
- Fakturering og oppfølging av innbetalinger
- Avstemming av konti, herunder bank, kunder og leverandører
- Bidra til periodisk rapportering, budsjettering og prognosearbeid
- Bistå med økonomiske analyser og kostnadskontroll
- Kontakt med lønnsmedarbeider, bank og offentlige myndigheter ved behov
- Generelle administrative oppgaver innen økonomi og regnskap
- Øvrige administrasjonsoppgaver på kontoret
- Andre oppgaver kan bli tillagt stillingen.
Ønskede kvalifikasjoner:
- Utdanning innen økonomi, administrasjon, regnskap eller revisjon. Relevant erfaring kan erstatte høyere utdanning.
- Erfaring fra regnskaps- eller økonomiarbeid er en fordel.
- Gode Excel og Office365- kunnskaper og generell IT-forståelse
- Kjennskap til norske regnskaps- og mvaregler
- God muntlig og skriftlig fremstillingsevne på norsk/engelsk.
Egenskaper:
- Gode kommunikasjons- og samarbeidsevner.
- God arbeidsmoral, løsningsorientert og positiv innstilling.
- Evne til å jobbe selvstendig og i team.
- Er ryddig og strukturert i arbeidet ditt.
- Evne til å sette deg raskt inn i nye oppgaver og rutiner.
- Trives i hektisk miljø.
- Du er ikke redd for å ta opp telefonen og prate med ansatte, kunder og leverandører.
Vi kan tilby følgende:
- Variert arbeidshverdag.
- Et godt og inkluderende arbeidsmiljø med fokus på HMSK.
- Relevante kurs og opplæring.
- Pensjons- og forsikringsordninger
- Konkurransedyktig lønn.
- Et konsern som fokuserer på bærekraftig utvikling
Hos oss får du muligheten til å jobbe i et spennende selskap med mål om god kvalitet på tjenestene og et stadig ønske om forbedring. Bli med på en spennende reise og bidra til utvikling, kvalitet, bærekraft og innovasjon i vår bransje.
Om arbeidsgiveren
Vi er et selskap i Saferoad Group, som er en av Europas ledende aktører innen trafikksikkerhet.
- Nettverk: Facebook, LinkedIn
- Sektor: Privat
- Sted: Valhallavegen 12, 2060 Gardermoen
- Hjemmekontor: Delvis hjemmekontor
- Bransje: Annet, Bygg og anlegg, Drift og vedlikeholdstjenester
- Stillingsfunksjon: Kontor og administrasjon, Regnskap
- Arbeidsspråk: Norsk
Nøkkelord
Økonomi, Administrasjon, Nyutdannet, Regnskap, Starten av karrieren
Annonseinformasjon
- FINN-kode 394100653
- Sist endret