Sales Operation Administrator
TD SYNNEX Norge AS
- Frist Snarest
- Ansettelsesform Fast
Great place to work
Vi søker en ny kollega til vårt Sales Operations-team. Så hvis du er en administrativ person som trives i et team hvor lagånden og den gode kundeopplevelsen er i fokus, så har vi stillingen for deg.
I tett samarbeid med våre selgere vil du drive den daglige virksomheten samt håndtere ordre og følge opp eventuell backlog fra våre forhandlere. Du vil ha en bred kontaktflate internt i organisasjonen.
Vår hverdag er hektisk, og du vil ha gode muligheter til å løse mange forskjellige oppgaver for å sikre at vi alltid leverer profesjonell kundeservice og håndtering av ordre.
Du kan se frem til en spennende og variert jobb hvor du jobber tett sammen som et team og hjelper hverandre.
En av dine fremtidige kollegaer forteller om jobben og teamet:
"TD SYNNEX er et sted hvor du kan få lov til å utvikle deg, og hvor du tror på mennesker. Her er det plass til å være seg selv, og det er alltid en kollega som er klar til å hjelpe. Lagånden er i fokus, og vi står sammen om å gi våre kunder den beste servicen. Vi er konstant i utvikling, det finnes ingen dumme spørsmål, og ingen dager er helt like. Det er utrolig motiverende."
Din hverdag vil bli preget av mange forskjellige oppgaver, inkludert:
- Kundeservice og sikre en god kundeopplevelse
- Ordrebehandling
- Oppfølging av backlog
- Besvarelse av forespørsler på e-post og telefon
- Oppfølging av ordre og informasjon til kunder om blant annet ordrestatus og leveranser
- Koordinering med vårt lager
Arbeidstiden er fast fra kl. 8.00-16.00, men vi jobber hybrid med mulighet for å jobbe et par dager i uken hjemmefra.
Din profil:
Som person er du administrativt sterk, detaljorientert og strukturert i ditt arbeid. Du er serviceinnstilt og god til å bevare oversikten selv når ting går fort, og du liker å ha mange baller i luften. Du er god til å samarbeide med dine kollegaer og bidrar positivt med godt humør og humor i teamet. Du er god til å kommunisere, og hvis du har kjennskap til og interesse for IT-bransjen, er dette naturligvis en fordel, men ikke en nødvendighet. Da vi jobber nordisk og internasjonalt, er det viktig at du kan kommunisere på engelsk både skriftlig og muntlig. Kunnskap om SAP og Excel vil være en fordel.
Hva kan vi tilby?
Vi tilbyr en spennende og internasjonal arbeidsplass med mye tempo i en bransje som stadig utvikles innen de nyeste teknologiene. Vi har en uformell kultur, høyt under taket og en flat organisasjon hvor vi samarbeider tett i teamet og på tvers av teamene. Vi vektlegger det sosiale høyt. Vi jobber fleksibelt, og du vil ha mulighet til å jobbe et par dager hjemmefra per uke.
I tillegg jobber vi aktivt med mangfold og har en nordisk gruppe "Elevate" med motiverte kollegaer fra Norden som fokuserer på kjønnsdiversitet. Vi vektlegger karriereutvikling, og vi har kollegaer som nylig har flyttet fra lokale til nordiske roller som en del av deres karriere. Vi har et Servant Leadership mindset, hvor den viktigste oppgaven en leder har er å være der for sitt team og sørge for at teamet lykkes.
Vi tilbyr også:
-Fleksibel og hybrid arbeidsplass
-God helseforsikring, inkludert fysioterapi, kiropraktor mm.
-Attraktiv pensjonsordning hos Sparebank 1
-Kontor nær offentlig transport og med gratis parkering
-Hvis du er interessert eller kjenner noen som kan være det, vennligst ta kontakt med oss.
#LI-LT1
#LI-HYBRID
Om arbeidsgiveren
TD SYNNEX Norge AS er Norges ledende distributør av IT-produkter. TD SYNNEX corp med 100.000 kunder i over 100 land. TD SYNNEX ble rangert som 60 på FORTUNE 500® 2022.
- Sektor: Privat
- Sted: Innspurten 1A, 0663 Oslo
- Hjemmekontor: Delvis hjemmekontor
- Bransje: IT
- Stillingsfunksjon: Kundeservice, Salg
Nøkkelord
sales, operations, administrator, backlog, kundeservice
Annonseinformasjon
- FINN-kode 394323248
- Sist endret