Kundeservice / BackOffice
Elcare Nordic
- Frist 01.04.2025
- Ansettelsesform Engasjement
Bli med på etableringen av ett nytt kundesenter i Kongsvinger!
Backoffice-medarbeider hos Elcare Nordic
Er du en nytenkende og engasjert person med et ønske om å bidra i et spennende nyoppstartet prosjekt? Elcare Nordic søker en Backoffice medarbeider til vårt team, hvor du vil spille en viktig rolle i vårt arbeid for å levere eksepsjonell kundeservice og sikre problemløsning i samarbeid med både kunder og samarbeidspartnere.
Om Elcare Nordic: Elcare er en innovativ aktør i nordisk teknologi- og servicebransje, og vi er i stadig vekst. Som en del av vårt team, får du muligheten til å bidra til spennende utvikling innen en voksende bransje med stort potensial.
Stillingsbeskrivelse: Som Backoffice medarbeider hos oss vil du få en variert og spennende hverdag med fokus på å løse utfordringer proaktivt. Du vil ha daglig oppfølging av saker, sørge for god kommunikasjon og sikre at vi når våre mål sammen.
Dine arbeidsoppgaver vil være:
• Daglig oppfølging av åpne saker
• Proaktiv problemløsning, inkludert å tilby alternative løsninger ved forsinkelser i service.
• Kommunikasjon med kunder og samarbeidspartnere på telefon og e-post på både nordisk og engelsk.
• Bruke PC som hovedverktøy for å finne informasjon og håndtere saker effektivt.
• Bidra til å nå og forbedre KPI-er i samarbeid med teamet.
Vi ser etter deg som:
• Behersker norsk språk flytende og har gode engelskkunnskaper, både muntlig og skriftlig.
• Er komfortabel med telefonkontakt og kundedialog.
• Er løsningsorientert, strukturert og proaktiv.
• Har god IT-forståelse og erfaring med å bruke PC som arbeidsverktøy.
• Motiveres av å jobbe målrettet mot KPI-er og bidra til kontinuerlig forbedring.
• Har et positivt og energisk syn på utfordringer og ønsker å være en del av et dynamisk team.
Hva vi tilbyr:
• En spennende rolle i et nyoppstartet prosjekt med gode muligheter for både personlig og faglig utvikling.
• Et dynamisk og støttende arbeidsmiljø med fokus på samarbeid og kontinuerlig forbedring.
• En arbeidshverdag som kombinerer struktur med variasjon.
• Muligheten for hjemmekontor opptil 2 dager i uken, slik at du kan få en god balanse mellom jobb og privatliv.
• Full opplæring før oppstart i juni, slik at du er godt rustet til å bidra med det samme.
Er du klar for å ta steget inn i en ny og spennende rolle i et fremoverlent selskap? Vi ser frem til å høre fra deg!
Vi personer med pågangsmot og interesse for IT til å søke. Hos oss vil du få muligheten til å vokse og utvikle deg, både profesjonelt og personlig!
Søknader vil bli behandlet fortløpende så ikke vent med og søke!
Søknadsfrist: 01 April 2025
Ønsket Oppstart: 22 April 2025
Om arbeidsgiveren
Elcare tilbyr servicetjenester og reparasjon innen et stort spekter av elektronikk i hele Norden. Våre verksteder fokuserer på å tak imot, reparere og returnere enhetene så raskt som mulig. Elcare Nordic er sertifiserte til å reparere utstyr for alle store produsenter av IT-utstyr, og vi benytter kun originale reservedeler.
- Sektor: Privat
- Antall stillinger: 7
- Sted: Industrivegen 53, 2212 Kongsvinger
- Bransje: Konsulent og rådgivning, PR, informasjon og kommunikasjon, Telekommunikasjon
- Stillingsfunksjon: Kundeservice, Saksbehandler, Sentralbord
Nøkkelord
Kundeservice, Kundeservice og support, Backoffice, Kommunikasjon, Kommunikasjon og service
(1/4)
Annonseinformasjon
- FINN-kode 394378315
- Sist endret