Kundesupport
Nordic Jobs Worldwide
- Frist Snarest
- Ansettelsesform Engasjement
Kundesupport for en ledende leverandør innen TV, Internett og Mobil!
Kickstart karrieren din innen kundeservice for Telia!
Ønsker du en jobb der du kan hjelpe folk, utvikle deg og lære nye ferdigheter i et ungt miljø? Loyalty AS søker serviceinnstilte og engasjerte personer til sitt kundeserviceteam for Telia! Her får du muligheten til å håndtere kundehenvendelser via telefon og chat – alt fra bestillinger og fakturaer til teknisk support i en variert og tempofylt arbeidshverdag.
Oppstart: 05. mai 2025
Hvorfor velge Loyalty?
Vi er stolte av å være sertifisert som «Great Place to Work» og rangert som Norges 6. beste arbeidsplass! Hos oss blir du en del av et miljø fylt med energi, samarbeid og utviklingsmuligheter. Du får tett oppfølging fra ledere samt muligheten til å ta på deg mer ansvar og vokse internt i selskapet.
Hvem er du?
✔ Snakker og skriver flytende norsk, med gode kommunikasjonsferdigheter
✔ Trives med å bruke telefon og PC som arbeidsverktøy
✔ Positiv, strukturert og samarbeidsvillig
✔ Serviceinnstilt med ambisjoner om å prestere godt
Hva vi tilbyr:
✔ Full opplæring og utviklingsmuligheter
✔ Sosialt arbeidsmiljø med events, rabatter og moderne kontorer
✔ Heltidsstilling fra kontor i Oslo
Loyalty investerer i sine ansatte og ønsker at de skal bli hos oss. Vi tilbyr coaching, kurs og ledertreningsprogrammer. Ønsker du en arbeidsplass der du kan utvikle deg, vokse og bygge karriere? Ta kontakt med oss for å høre mer!
Arbeidstid: Roterende skift mellom 08:00-19:00 + ca. to lørdager i måneden.
Høres dette ut som noe for deg? Send oss en søknad – vi gleder oss til å høre fra deg!
Om arbeidsgiveren
Loyalty er den tidligere TM-avdelingen til Bring Dialog Norge og har vært i drift siden 1995. I dag er Loyalty en nordisk leverandør av kundeservice, møtebooking og callsenter-tjenester, med over 350 ansatte fordelt på kontorer i Oslo, Drammen og Stockholm.
For å levere de beste løsningene til kundene våre, jobber vi etter tre kjerneverdier: Redelighet, trygghet og struktur. Loyalty har vært Great Place to Work-sertifisert siden 2018 og har flere ganger blitt kåret til en av landets beste arbeidsplasser i sin kategori.
Om arbeidsgiveren
- Sektor: Privat
- Antall stillinger: 3
- Sted: Maridalsveien 323, 0484 Oslo
- Bransje: Elektronikk, Internettbaserte tjenester, Telekommunikasjon
- Stillingsfunksjon: Kundeservice, Rådgivning, Salg
- Arbeidsspråk: Norsk
Nøkkelord
kundesupport, kundeservice, telefonsupport, løsningsorientert, serviceinnstilt
(1/4)
Annonseinformasjon
- FINN-kode 394385440
- Sist endret