

2025
Ikke oppgitt
125 cc
Ikke oppgitt
Pris
Forsikre kjøretøyet ditt
Sammenlign og se tilbud på forsikring
Beta 125 SM LC Racing
RR 125 4T Racing 2025 -serien er preget av bruken av den nå velkjente japanske motoren, en målestokk i 125-segmentet for ytelse og komponenter som, kombinert med spesiell matt/glans-grafikk med gjennomsiktig tank inspirert av konkurranser, ekefelger , svingarm og aluminiumslyddemper, skaper en Premium-versjon av modellen som ikke kan gå ubemerket.
Denne modellen er "forhøyet" i sine tekniske og estetiske egenskaper, for å fremheve dens større raffinement.
Beta RR 125 4T My25 -serien utvides med et rikere og mer variert tilbud, som er i stand til å omfavne kravene til et stadig bredere publikum.Publikum som ser på Beta RR 125 4T er faktisk stort og variert: unge ryttere som tar sine første skritt i motorsykkelverdenen, men også et mer voksent publikum som leter etter en smidig og sporty måte å takle sin mobilitet med et kjøretøy som er økonomisk å administrere, uten å forråde aspektet av moro og brukervennlighet som er typisk for Betamotor-familiefølelsen. Uansett hvilke behov du har, er den nye RR 125 4T 2025-serien, både enduro og motard, i stand til å tilfredsstille dem, med et tilbud som dobles for å møte de mest varierte behov. Enten det er en ung sekstenåring som leter etter en motard for å ha det gøy i svingene med en premiummodell, noen som tar sine første skritt i enduro, en voksen som leter etter et økonomisk kjøretøy for å komme seg rundt i byen, en ekspert som leter etter et kjøretøy med en veldig vennlig tilnærming eller en nybegynner som tar sine første skritt på veien eller terrenget, er det nå en 125 som dekker behovene deres.
Klargjøring, registrering og frakt kan tilkomme!
CHASSIS
Dobbelt lukket vuggestål
Akselavstand
1425 mm
Maksimal lengde
2076 mm
Maksimal bredde
830 mm
Maksimal bakkeklaring
1185 mm
Salhøyde
890 mm
Bakke klaring
290 mm
Fotstøtte høyde
360 mm
Tørr vekt
107 kg – foran 53; stolpe. 54
Tankkapasitet
7,5 l
Reservere
1,5 l
Fjæring foran
USD hydraulisk gaffel med ø41 mm stammer
Fjæring bak
Monoshock med fjærforspenningsjustering
Støtdemperslag
131 mm
Forhjulsvandring
265 mm
Bakhjulsvandring
270 mm
Brems foran
skive ø260 mm med CBS-system
Brems bak
skive ø220 mm
Fremre felg
2,50 x 17"
Bakre sirkel
3,50 x 17"
Frontdeksel
110/80-17
Bakdeksel
130/70-17
ENGINE
Type
Single-cylinder, 4-stroke, liquid cooled
Bore
52 mm
Stroke
58,7 mm
Displacement
124,66 cc
Compression ratio
11,2:1
Ignition
Electronic 150W-14v
Spark plug
NGK R MR8E-9
Lubrication
Forced with pump
Feeding
Unleaded gasoline
Injection
Mikuni
Clutch
Wet antihoping multi-disc clutch
Transmission
6 speed
Secondary Trasmission
Z. 14/58
Engine oil
SAE 15W/50
Consumption l/100 km
2,0
Emission Co2 [g/km]
46
Ta gjerne kontakt hvis du har spørsmål!
Mer informasjon: https://www.sherco.com/
Vi tar forbehold om feil og prisendringer uten forutgående varsel!
Klargjøring, registrering og frakt kan tilkomme!
Motorsyklisten AS er importør for:
Beta Motorsykler (Enduro, Trial, Moped , Lett Mc)
Sherco Motorsykler (Enduro, Trial, Moped , Lett Mc)
Vi leverer også alt av mc-utstyr til Trial/Enduro/Mx/Vei:
* Kenny Cross/Enduro/Trial bekledning
* Alpinestars Trial støvler
* Ipone olje
* Jitsie trial utstyr og bekledning
* S3 Racing utstyr og bekledning
* Mecatecno el. trialsykler
* Mots Trial bekledning
www.motorsyklisten.no
Tlf 380 51615
Forbehold om feil i annonse!
Normalt gjelder 5 års reklamasjonsrett mot skjulte feil og mangler fra overlevering av produktet. Reklamasjonsretten brukes hvis produktet er i dårligere stand enn du hadde grunn til å forvente, basert på informasjonen du har fått fra selger. Reklamasjonsretten kan være begrenset hvis forhandleren har forretningssted utenfor Norge.
Annonsen kan være mangelfull. Fullstendig salgsinformasjon og opplysninger iht. opplysningsplikt kan fås direkte fra selger.