Materialkoordinator
ACEL AS
- Frist Snarest
- Ansettelsesform Fast
Materialkoordinator – Bli en del av et selskap som satser på sine ansatte!
Ønsker du en variert arbeidshverdag der du spiller en nøkkelrolle i logistikkflyten? Er du strukturert, løsningsorientert og trives med ansvar? Da kan dette være jobben for deg!
ACEL vokser, og vi ser nå etter enda en materialkoordinator som vil være med på laget. Dette er en spennende mulighet for deg som vil jobbe i et solid selskap med et fantastisk arbeidsmiljø, spennende prosjekter og gode utviklingsmuligheter.
Hva kan vi tilby deg?
Hos ACEL vet vi at trivsel på jobben skaper resultater. Derfor legger vi til rette for en balanse mellom arbeid og fritid og tilbyr våre ansatte en rekke goder:
- Gode forsikrings- og pensjonsordninger, inkludert helse- og reiseforsikring
- Gratis trening på Family Sports Club og Aktiv Treningssenter over hele Norge
- Gratis tilgang til Bybadet i Ålesund for deg og barna dine
- Sosiale fordeler gjennom vårt partnerskap med Momentium, inkludert gratis inngang til Terminalen og spesialtilbud på store arrangementer som Jugendfest
- Tilgang til firmahytte i Vermedalen, perfekt for fjellturer og naturopplevelser
- Et inkluderende arbeidsmiljø, moderne lokaler og eget aktivitetsrom med golfsimulator
- Konkurransedyktige betingelser og utviklingsmuligheter i en bransje i sterk vekst
Om rollen
Som materialkoordinator i ACEL får du en variert hverdag hvor du jobber tett med prosjekter, leverandører og kolleger for å sikre effektiv materialstyring. Stillingen rapporterer til avdelingsleder for tavleverkstedet.
Arbeidsoppgaver:
- Mottak av varer og materiell og registrering i ERP-system
- Håndtering av retur og tilleggssalg på deler og materiell
- Oppfølging av garanti-saker i samarbeid med innkjøp, logistikk, avdelingsledere og prosjektledere
- Utlevering av personlig verktøy, arbeidstøy og verneutstyr
- Sikre oversikt over driftsmidler, vedlikeholdsstatus og utstyr
- Andre oppgaver innen materialkoordinering ved behov
Hvem ser vi etter?
Vi ser etter en strukturert og selvstendig person med god forståelse for organisering av lager, logistikk og materialstyring.
Ønskede kvalifikasjoner:
- Erfaring innen logistikk, lagerstyring eller innkjøp
- Erfaring med ERP-systemer og gode IT-ferdigheter
- Gode engelskkunnskaper, både skriftlig og muntlig
- Evne til å jobbe systematisk, løsningsorientert og ta initiativ
- Erfaring fra elektrobransjen eller maritim industri er en fordel, men ikke et krav
- Villig til å ta truckførerkurs eller allerede har sertifikatet
Bli en del av ACEL!
ACEL er en ledende aktør innen elektroløsninger for marine, eiendom, industri og oppdrett.
Vi er kjent for å satse på våre ansatte og gi dem muligheten til å utvikle seg i et sterkt fagmiljø.
Høres dette ut som noe for deg? Søk i dag! Oppstart for stillingen er snarest mulig. Ønskelig mellom april og august.
Om arbeidsgiveren
ACEL Group har hovedkontor i Ålesund og består av selskapene Haf Power Solutions AS, ACEL AS, ACEL Baltic UAB og har i dag til sammen ca 170 ansatte. Ved vårt hovedkontor i Ålesund, har vi avdelinger innen engineering, tavleproduksjon, maritime installasjoner, maritim og offshore service worldwide, power systems, automasjon, elektroinstallasjon & service mot næringsmarkedet. Gruppen har også serviceavdelinger i Ørskog og Fjord (Valldal).
- Nettverk: Facebook, LinkedIn
- Sektor: Privat
- Sted: Ystenesgata 32, 6007 Ålesund
- Bransje: Bygg og anlegg, Industri og produksjon, Maritim og offshore
- Stillingsfunksjon: Logistikk og lager
- Arbeidsspråk: Norsk, Engelsk
Nøkkelord
materialkoordinator, logistikk, lagerstyring, systematisk, elektrobransjen
Annonseinformasjon
- FINN-kode 394496161
- Sist endret