Co-megler / Backoffice
Sem & Johnsen
- Frist 2025-04-03
- Ansettelsesform Fast
Co-megler / Backoffice i Sem & Johnsen Eiendomsmegling
Vi søker både deg med noen års erfaring og deg som er nyutdannet:
Har du noen års erfaring kan vi tilby en langsiktig jobb med mer faste rammer enn det en tradisjonell meglerstilling kan tilby - Er du nyutdannet og er som er sulten på kunnskap og har stor arbeidskapasitet søker vi også deg. Å jobbe som co-megler og backoffice hos oss er en glimrende start og forberedelser til meglerkarrieren. Er du nyutdannet har vi et ønske om at du blir megler på egen portefølje hos oss etter noen år som backoffice / salgsstøtte.
Om stillingen / din hverdag:
Som co-megler vil du jobbe bak 1-2 høyt omsettende meglere der hovedoppgaven er å bistå meglerne med visninger, befaringsforberedelser, innhenting og kontroll av informasjon, utarbeidelse av salgsoppgaver, annonser og oppgjørsmapper. Som medhjelper i Sem & Johnsen får man ansvar og tillitt som gir rom for god faglig utvikling og en dynamisk og hyggelig hverdag.
Forutsetninger / kvalifikasjonskrav:
Du må ha gjennomført eiendomsmeglerstudiet, eller være eiendomsmegler etter overgangsordningen, alternativt ha medhjelpereksamen for å være kvalifisert for stillingen.
Hva kan vi tilby:
- Konkurransedyktige betingelser og fastlønn + bonus
- Gratis treningssenter og fellestreninger (i bygget)
- En svært sosial arbeidsplass, sosiale sammenkomster og utenlandsturer.
- En fantastisk personalrestaurant i bygget.
- Fri telefon og øvrig utstyr for hjemmekontor
- Norges råeste eiendomsmeglingskontor i Via Vika (rett ved Aker Brygge).
- Jobbe med noen av landets mest erfarne meglere. Noe som gir spennende utfordringer og krevende oppdrag og oppdragsgivere.
- Fokus på effektivitet, faglig kvalitet og svært gode muligheter for karrieremessig og personlig utvikling.
- Markedets beste systemer for salg av eiendom.
Vår visjon:
Vårt mål er å bli et naturlig førstevalg der vi er til stede.
Våre oppdragsgivere skal oppleve at vår profesjonelle presentasjon av eiendommene og veiledningen i salgsprosessen gir en betydelig merverdi. Våre kunder skal kjenne seg trygge fordi vi har høy fagkunnskap og er nøyaktige i alle faser av eiendomsmeglingen. Og til slutt skal de oppleve at vi er like opptatt av salgsoppdraget etter at selve salget er gjort, blant annet med gjennomføringen av et effektivt oppgjør. Våre kunder skal være så fornøyde med samarbeidet at de ikke vil vurdere andre meglere neste gang de skal selge eiendom.
Våre planer videre:
Vi i snart 50 år jobbet for å gi kundene våre de beste rådene ved kjøp og salg av eiendom og er det naturlige førstevalget når de mest attraktive eiendommene i Stor-Oslo skal selges. Totalt omsetter vi 1500-2000 eiendommer i året, hvorav ca. halvparten utgjør nye boliger. Vi har vekstambisjoner de kommende årene.
Om arbeidsgiveren
Vår portefølje av eiendommer består først og fremst av boliger i mellom- og høyprissegmentet i Oslo vest og Bærum øst. Men vi formidler også attraktive eiendommer i andre deler av Oslo, fritidseiendommer på fjellet og ved sjøen, samt utviklings- og næringseiendommer for og til profesjonelle aktører.
- Sektor: Privat
- Antall stillinger: 2
- Sted: RUSELØKKVEIEN 30, 0251 Oslo
- Bransje: Eiendom, Juridiske tjenester, Økonomi og regnskap
- Stillingsfunksjon: Salg, Sekretær
Nøkkelord
Backoffice, salg, salgsstøtte, eiendom, eiendomsmegler, eiendomsmeglerfullmektig, oslo
Annonseinformasjon
- FINN-kode 394520505
- Sist endret