
Engasjerte fagpersoner til fag- og kvalitetsoppfølging av arbeidsmarkedstiltak
NAV
- Frist 16.03.2025
- Ansettelsesform Fast
Engasjerte fagpersoner til fag- og kvalitetsoppfølging av arbeidsmarkedstiltak
Nav tiltak Innlandet har nå ledig tre spennende og utviklende seniorrådgiverstillinger i avdeling fag- og kvalitet. Vi søker deg som er fremoverlent, fleksibel og initiativrik. Hos oss får du stor variasjon av oppgaver og vil jobbe i team med medarbeidere med bred sammensatt kompetanse.
Nav tiltak Innlandet har ansvar for flere nasjonale områder og er en fylkesdekkende spesialenhet som har det overordnede ansvaret for anskaffelse, oppfølging og administrasjon av arbeidsmarkedstiltak i fylket. Enheten samarbeider tett med Nav-kontorene og Nav Innlandet om utvikling og gjennomføring av arbeidsrettede tiltak for å få flere i arbeid og aktivitet. Enheten har to lokasjoner, hovedkontor på Hamar og kontorlokaler på Lillehammer med mulighet for en hybrid arbeidshverdag.
Enheten er i stadige endringer som vil kunne medføre endringer i arbeidsoppgaver.
Arbeidsoppgaver
- Utarbeide behovsanalyser for arbeidsmarkedstiltak
- Forvalte og følge opp avtaler og leveranser fra arrangører av arbeidsmarkedstiltak
- Gjennomføre kvalitetsevalueringer
- Statistikk og analyse
- Veilede og støtte Nav kontor og veiledere i bruken og utviklingen av arbeidsmarkedstiltak
- Gjennomføre informasjons-, veilednings- og opplæringsaktiviteter innenfor tiltaksområdet, både internt og eksternt
- Forvalte tilskudd til arrangører i henhold til avtaler og gjeldende regelverk
Kvalifikasjoner
Må ha:
- Minimum 3-årig høyere utdanning fra universitet eller høyskole innenfor fagområdene statsvitenskap, juss, samfunnsfag eller sosiologi.
Ønskes:
- Faglig oppfølging og kvalitets-/utviklingsarbeid av leveranser av brukernære tjenester
- Erfaring med brukernært oppfølgingsarbeid
- Relasjons- og/eller brukerkompetanse
- Kompetanse om utdanningssystemet
- God muntlig og skriftlig fremstillingsevne
Personlige egenskaper
- Strukturert
- Utadvendt og sosial
- Sterkt ønske om å være en del av et lag og trigges av å oppnå resultater sammen med andre
Personlig egnethet vil bli tillagt stor vekt.
Vi tilbyr
- Spennende og meningsfylte arbeidsoppgaver
- Et aktivt og engasjert arbeidsmiljø
- Tidsriktige og moderne lokaler
- Hybridarbeidshverdag med fleksibel arbeidstid og gode personalordninger
- Avlønning som rådgiver alternativt seniorrådgiver, kr 580.000 – 670.000 avhengig av kvalifikasjoner og erfaring
- Gode pensjonsvilkår gjennom statens pensjonskasse, fra lønnen trekkes
2%
Om arbeidsgiveren
Nav søker ansatte med hjerte for mennesker og våre fagområder. Vår visjon er å gi mennesker muligheter, og dette gjør vi ved å utvikle Norges beste arbeids- og velferdstjenester.
Nav består av 22 000 kompetente og engasjerte medarbeidere. Vi jobber tverrfaglig i sterke fagmiljøer. Hos oss skal arbeidsmiljøet preges av involvering, åpenhet og tillit.
Mangfold er viktig i Nav. Mangfold bidrar til bedre problemløsing, økt kreativitet, større fleksibilitet og styrker kulturen og arbeidsmiljøet på arbeidsplassen. Vi oppfordrer derfor kandidater med ulik bakgrunn til å søke på stillinger hos oss, spesielt om du har hull i CV-en, innvandrerbakgrunn eller nedsatt funksjonsevne.
Når du søker jobb hos oss, vil navnet ditt stå på en offentlig søkerliste. Ønsker du å bli unntatt fra offentlig søkerliste må du begrunne dette. Del gjerne ditt vitnemål eller karakterutskrift via vitnemålsportalen.no.
NAVstilling
- Sektor: Offentlig
- Antall stillinger: 3
- Sted: Torggata 63, 2317 Hamar
- Hjemmekontor: Delvis hjemmekontor
- Bransje: Offentlig administrasjon
- Stillingsfunksjon: Kontor og administrasjon
- Arbeidsspråk: Norsk
Nøkkelord
Arbeidsmarkedstiltak, Arbeidsinkludering, Nav
Annonseinformasjon
- FINN-kode 394772214
- Sist endret