
Erfaren Partner Manager – KYC (Know Your Customer)
BankID BankAxept
- Frist 10.3.2025
- Ansettelsesform Fast
Erfaren Partner Manager – KYC (Know Your Customer)
Vil du være med på å forme fremtidens KYC-løsninger («know your customer») i et av Nordens fremste teknologiselskaper? På grunn av økende etterspørsel, muligheter og ambisjoner, utvider vi vårt kommersielle team med en Partner Manager.
Hos oss vil du spille en nøkkelrolle for å oppnå inntektsvekst i Norden. Fokuset ditt vil være å bygge opp en egen partnerportefølje gjennom å sikre en robust pipeline, etablere relasjoner med nøkkelaktører og jobbe strategisk mot beslutningstakere i rapporteringspliktige selskaper og RegTech-leverandører i Norden.
Du er vant til å jobbe mot beslutningstakere i større selskap og har en naturlig evne til å skape tillit og gode relasjoner. Du vil jobbe tett med både interne og eksterne interessenter for å posisjonere BankID BankAxept som den foretrukne aktøren innen KYC og bekjempelse av økonomisk kriminalitet.
Dine ansvarsområder
- Identifisere og utvikle nye kommersielle partnerskapsmuligheter
- Bygge og vedlikeholde sterke relasjoner med strategiske partnere, bransjeorganisasjoner og beslutningstakere på C-nivå
- Drive forretningsutvikling ved å kartlegge markedstrender, nye teknologiske løsninger og regulatoriske krav
- Forhandle og etablere avtaler med partnere for å sikre vekst og verdiskapning for begge parter
- Tverrfaglig samarbeid med interne og eksterne miljøer for å sikre at våre løsninger møter markedets og kundenes behov.
- Representere BankID BankAxept i relevante fora, konferanser og bransjenettverk.
Er dette deg?
Vi ser etter en proaktiv og strategisk profil med sterk forretningsforståelse og naturlig evne til å bygge tillit og langsiktige relasjoner. Du har erfaring med å jobbe med KYC, compliance og datadrevne prosesser og vet hvordan du kan navigere i regulerte bransjer og marked.
Du er selvstendig, initiativrik og resultatorientert med et sterkt kommersielt mindset. Du evner å jobbe både strategisk og operasjonelt mot C-level beslutningstakere og du er god på kommunikasjon, både på norsk og engelsk.
Kvalifikasjoner
- Du har noen års erfaring innen forretningsutvikling, partnerhåndtering eller strategisk salg, gjerne innen bank, fintech eller teknologi.
- Dokumentert erfaring med å identifisere og etablere kommersielle partnerskap.
- God forståelse for KYC, digital identitet og compliance-relaterte problemstillinger.
- Har du et relevant nettverk innen bank/finans eller andre relevante bransjer, er dette positivt
Kjenner du deg igjen og synes du dette høres ut som en spennende og inspirerende stilling? Da trykker du bare "søk her", svarer på noen enkle spørsmål og legger ved din CV.
Om arbeidsgiveren
Hva gjør vi?
Knirkefri betaling og identifisering - vi gjør det superenkelt å identifisere seg og betale. Det er trygt og gjort på et øyeblikk, akkurat sånn det skal være.
BankID, BankAxept og Stø er ledende innen ID, betaling og antihvitvasking. Våre tjenester fungerer sømløst og trygt, uansett tid og sted. Vi er norske og lager bunnsolide tjenester som bedriftene og befolkningen stoler på.
BankAxept er den enkleste og rimeligste måten å ta betalt på. Butikkene er trygge på at betalingen alltid skjer, selv om det er problemer med nettet. Det er god butikk og god beredskap.
BankID er nordmenns favoritt for å logge inn på offentlige tjenester. Selv om det finnes andre eIDer, foretrekker 9 av 10 å bruke BankID. Det skal være trygt, samtidig som det er enkelt. Det er vanskelig, og derfor elsker vi det.
Stø Kundesjekk hjelper bedrifter med å bekjempe kriminalitet. Rapportering og detektering, kundekontroll og identifisering, eierkart og signaturer, alt er samlet i ett system. Vi gjør det kjipt for kriminelle, og det liker vi veldig godt.
Hvem er vi?
Våre 250 ansatte jobber hver dag med å skape et knirkefritt samfunn. Vi bor i tre byer; Oslo, Stavanger og Bergen, i flotte og nyoppussede lokaler sentralt plassert. Målet vårt er å være førstevalget for de beste folka. De skarpeste hodene og de som brenner for bærekraftig samfunnsutvikling. Vi skal være en arbeidsgiver som er så bra og meningsfull å jobbe for at du stolt anbefaler oss til de beste folka du kjenner.
Det viktigste for oss er ikke hvor du kommer fra eller hva slags bakgrunn du har, så lenge du liker å jobbe sammen med andre for å skape gode resultater. Vi har et åpent og inkluderende arbeidsmiljø og ønsker at teamene våre skal bestå av folk med ulike bakgrunner og personligheter.
Vi har en uformell arbeidskultur med lite hierarki, men vi er samtidig opptatt av sikkerhet og at jobben blir gjort skikkelig. Hos oss handler det mest om å få oppgavene gjort, ikke om hvilke titler folk har.
Hos oss er vi opptatt av å ha det bra på jobb. Vi er glade i å feire sammen, har et godt sosialt miljø og et veldig aktivt bedriftsidrettslag, med løpetreninger, sjakk-klubb, padling, padel, organiserte hytteturer og mye mer. Vi kan også tilby flere fantastiske goder, blant annet en av de beste forsikrings- og pensjonsordningene på markedet. Forsikringene dekker våre medarbeidere både på jobb og i fritiden, rett og slett fordi vi synes de fortjener det beste. God balanse i mellom arbeids- og privatliv er viktig. Derfor har vi fleksibel arbeidstid som gir deg handlingsrom i din hverdag utenom kjernetid. I tillegg får du som ansatt fem ekstra betalte fridager i forbindelse med påske og/eller jul.
Bli med oss og skap et knirkefritt samfunn og les mer her.
- Nettverk: Facebook, LinkedIn
- Sektor: Privat
- Sted: Oslo, Norge, 0150 Oslo
- Bransje: Bank, finans og forsikring
- Stillingsfunksjon: Produktsalg, Salg
- Arbeidsspråk: Norsk
Nøkkelord
KYC, compliance og datadrevne prosesser, forretningsforståelse, strategisk, proaktiv
Annonseinformasjon
- FINN-kode 395147046
- Sist endret