Kundeservicemedarbeider Hertz
Hertz
- Frist Snarest
- Ansettelsesform Fast
Er du over snittet opptatt av å yte god service?
Hertz er et internasjonalt selskap i vekst og trenger enda flere flinke folk til sin kundeserviceavdeling, for å kunne levere service i verdensklasse. Denne gang har vi behov for å få inn en kandidat til en fast stilling og en som kan fylle et engasjement på 1 år!
Hos Hertz Customer Service blir du en viktig del av et raust arbeidsmiljø bestående av erfarne og kompetente medarbeidere, som sammen ønsker å levere den aller beste servicen i markedet. I Nordens største bilutleiekonsern vil du få grundig opplæring, god oppfølging gjennom fadderordning og utviklingsmuligheter på sikt.
Arbeidsplassen din vil være i nye flotte lokaler på Lilleaker Torg, med både treningsrom og kantine - selvsagt også med muligheter for fleksibel hjemmekontorløsning!
Arbeidsoppgaver
Hos Hertz jobber vi med saksbehandling via telefon og e-post. I hovedsak henvendelser etter endt leieperiode. Dette inkluderer håndtering av forespørsler fra privatkunder, verksteder, forsikringsselskap og reisebyråer. Du vil også utføre kundesupport for Hertz bildeling. Vi er avhengig av at du tør å ta selvstendige avgjørelser i kundeservice-saker.
Du må kunne samarbeide med lokale utleiestasjoner, interne avdelinger og Hertz International for å finne beste mulige løsninger for våre kunder.
Typiske administrative oppgaver inkluderer sikring av korrekt fakturering, kreditering og belastning. En vikitig del av jobben vil også være å logge og dokumentere sakene i vårt CRM-system, Super Office.
Kvalifikasjoner og egenskaper
For å lykkes i denne rollen tror vi du har noen års arbeidserfaring fra butikk eller et kundesenter - eventuelt andre roller med tett kundekontakt. Du vet hva det vil si å være til stede for både kunden og dine kolleger, og er svært komfortabel med å ta beslutninger i arbeidshverdagen. Vi håper du prater lett med alle type mennesker og løser dine oppgaver effektivt og målrettet. Du vet hva det vil si å jobbe strukturert og klarer å prioritere.
Hos Hertz vil det være viktig med gode fremstillingsevner, på både norsk og engelsk. Økonomisk forståelse og gode datakunnskaper er en stor fordel!
Har du spørsmål om denne stillingen er du velkommen til å kontakte SKILL Rekruttering - vi ser frem til å høre fra deg!
Om arbeidsgiveren
Hertz – et ledende mobilitetsselskap. Hertz er representert mer enn 150 land på samtlige kontinenter med over 11 000 lokasjoner. Hertz vil være førstevalget innen bilutleie og en markant aktør i den nye delingsøkonomien med heldigitale delings- og mobilitetsløsninger. Vi har store ambisjoner for fremtiden og ser et betydelig vekstpotensial i at stadig flere vil leie og dele biler fremfor å eie selv.
Bilflåten i Norge består av flere enn 12 000 nye biler fra verdens ledende produsenter, som leies ut via et landsdekkende nettverk.
Samtlige lokasjoner i Hertz Norge er miljø- og kvalitetssertifisert gjennom standardene ISO 14001, 9001 og 45001.
Les mer her: https://hertzno.attract.reachmee.com/home
- Sektor: Privat
- Sted: Lilleakerveien 2D, 0283 Oslo
- Bransje: Annet, Bil, kjøretøy og verksted, Reise og turisme
- Stillingsfunksjon: Koordinering, Kundeservice, Saksbehandler
Nøkkelord
kundeservice, reiseliv, service, salg, administrasjon
(1/2)
Annonseinformasjon
- FINN-kode 395261870
- Sist endret