Manager Business Services
BDO AS
- Frist 30.03.2025
- Ansettelsesform Fast
Er du autorisert regnskapsfører og har lyst på nye utfordringer? Vi søker etter Manager hos BDO Nordland!
BDO Nordland søker etter dyktige autoriserte regnskapsførere som ønsker å bruke sin kompetanse for å skape verdi for samfunn og næringsliv i Nordland.
Hvem er vi?
BDO er et selskap i sterk vekst, med over 2200 engasjerte medarbeidere som hver dag jobber for å utgjøre en forskjell for våre kunder, samfunnet og hverandre. Vi har som mål å være en attraktiv arbeidsplass, som utfordrer og utvikler våre ansatte. I BDO Nordland er vi en del av region MidtNord, hvor over 450 dyktige rådgivere står klare til å hjelpe kundene våre.
BDO Business Services leverer tjenester som dekker alle behov en moderne økonomifunksjon trenger. Gjennom digitalisering, automatisering og innovasjon har vi endret måten vi jobber på, og vi ser etter deg som vil være med på denne utviklingen.
I Nordland er vi fordelt på kontorer i Bodø og Mo i Rana. Vi tilbyr et sterkt fagmiljø hvor lokal kunnskap og nære kunderelasjoner skaper merverdi for næringslivet.
Hva gjør denne stillingen så spennende?
- Du får en sentral rolle i prosjektledelse, med mulighet for ansvar innen både prosjektøkonomi, kundetilfredshet og personalledelse.
- Du bygger og vedlikeholder relasjoner med kundene, og bidrar aktivt i deres utvikling og vekst.
- Du blir en del av et solid kompetansemiljø med 500 ansatte i Business Services på tvers av BDO i Norge.
- Du får muligheten til å utvikle deg faglig gjennom tett samarbeid med våre kompetansemiljøer innen revisjon, advokat og consulting.
Sentrale arbeidsoppgaver vil være
- Oppdragsansvar for din egen kundeportefølje og tilhørende prosjektøkonomi.
- Prosjekt- og personalledelse.
- Rådgivning og veiledning til kunder, samt mulighet for deltakelse i interne prosjekter eller prosjekter hos kunder.
- Årsoppgjør og øvrige kontrolloppgaver, samt annet overordnet arbeid.
- Muligheter for egne ansvarsområder og interne roller som passer dine styrker og ambisjoner.
Hvem søker vi?
Vi ser etter personer med noen års relevant arbeidserfaring med relevant utdanning innen økonomi eller regnskap og som er statsautorisert regnskapsfører. Du trives med teknologi og systemer, liker å jobbe i team, og er motivert for å skape gode kundeleveranser. Erfaring med årsoppgjør og systemkompetanse er en fordel, og at du har erfaring med ett eller flere regnskapssystemer. I BDO setter vi pris på egenskaper som engasjement, nysgjerrighet og et ønske om faglig og personlig utvikling.
Er du usikker på om du er kvalifisert? Søk likevel – vi vil gjerne bli kjent med deg!
Hva kan vi tilby deg?
Vi har spurt våre kollegaer om hva som er det beste med å jobbe i BDO:
- Et skikkelig bra arbeidsmiljø: Vi spiller hverandre gode og har det gøy sammen på jobb. Det finnes utallige sosiale arenaer å engasjere seg i, som for eksempel Frisk i BDO som har et bredt tilbud av fysiske aktiviteter og arrangementer, månedlige lønningsaktiviteter og eget nettverk for innovasjon og nytenkning.
- Utvikling på dine premisser: Vi ønsker å bidra til at du når dine mål. Derfor har vi fadderordninger, videreutdanningsprogrammer, tett lederoppfølging og en tydelig karrierevei tilpasset dine mål.
- Fleksibiliteten: Vi tror at du best selv styrer arbeidsdagen din og hvor du utfører den. Dette tilrettelegger vi for som en hybrid arbeidsplass med fleksitid og kortere arbeidsdager fra juni til august.
- Gode betingelser: Vi tilbyr konkurransedyktig lønn, gode pensjons- og forsikringsordninger og kontorlokaler av ypperste kvalitet med mulighet for parkering.
- Bonusordning
Høres dette interessant ut?
Da hører vi gjerne fra deg. Vi ønsker at alle kandidater benytter vår elektroniske søknadsportal. Last opp din CV og andre relevante dokumenter.
Søknader vil bli vurdert fortløpende frem til søknadsfristen. Tiltredelse skjer etter avtale.
Søknadsfrist: 30. mars 2025
BDO er et internasjonalt rådgivnings- og revisjonsselskap med kontorer over hele Norge. Vi har et bredt og sterkt fagmiljø, med inngående bransjekunnskap. Med mer enn 40 000 store og små virksomheter som kunder har vi opparbeidet en unik forståelse for norsk nærings- og samfunnsliv.
Hver dag går vi på jobb for å gjøre en forskjell. En forskjell for virksomheter som trenger en samarbeidspartner som kan gi råd, innsikt og skape trygghet for at beslutninger tas på riktig grunnlag.
Vi jobber tett på kundene våre og hverandre, og er genuint opptatt av å skape et arbeidsmiljø med engasjerte, motiverte og kompetente medarbeidere. Det er viktig for oss å ha en inkluderende og mangfoldig kultur. Vi ønsker oss medarbeidere med ulik bakgrunn, erfaring, kompetanse og perspektiver. I BDO skal alle føle tilhørighet. Vi støtter din utvikling og gjør det mulig for deg å realisere gode ideer og initiativer.
Kontaktperson:
Marte Hopland Røstgård
Senior Manager Business Services
+47 992 26 839
marte.rostgard at bdo.no
- Sektor: Privat
- Antall stillinger: 2
- Sted: 8001 Bodø
- Bransje: Bank, finans og forsikring, Konsulent og rådgivning, Økonomi og regnskap
- Stillingsfunksjon: Konsulent, Økonomi og regnskap, Regnskap
- Arbeidsspråk: Norsk
Nøkkelord
Ledelse, Regnskap, Rådgivning, Økonomi, Konsulent
Annonseinformasjon
- FINN-kode 395457668
- Sist endret