Administrasjonskoordinator innen booking og reisebestillinger (R1025)
Politihøgskolen
- Frist 20.03.2025
- Ansettelsesform Fast
Administrasjonskoordinator innen booking og reisebestillinger
Ved Avdeling for strategi og virksomhetsstyring er det i seksjonen Drift, Campus Oslo, ledig en fast stilling som administrasjonskoordinator. Stillingen er ledig for snarlig tiltredelse.
Administrasjonskoordinatorens hovedansvar vil være bestilling av reise og hotell for Politihøgskolens studenter og ansatte.
Drift, Campus Oslo består av fem ansatte. Seksjonens ansvarsområde er å ivareta lokal drift og forvaltning av eiendom, bygg og anlegg. I tillegg har seksjonen ansvar for campussikkerhet, materiell og kjøretøyforvaltning samt lokal oppfølging av servicetjenestene booking, forlegning og forpleining.
Arbeidsoppgaver
- Hotell- og bussbestillinger i forbindelse med kurs og konferanser – internt og eksternt
- Reisebestillinger
- Trykkeritjenester
- Oppfølging av konferanser som avholdes ved Campus Oslo
- Betjene skranke i kortere tidsperioder i løpet av uken
- Bestilling og oppfølging av kontorrekvisita behov
- Ukentlig dialog med kjøkken/kantine om aktiviteter som krever oppfølging
- Delaktig i et publiseringsteam gjeldende intranett og infoskjermer.
- Aktivt bidra til forbedringer av tjenester og rutinebeskrivelse
- Eventuelt andre oppgaver som ligger til seksjonen
Kvalifikasjoner
Det kreves:
- Fagbrev i service eller reiselivsfag. Relevant arbeidserfaring kan eventuelt kompensere for utdanningskravet
- Relevant arbeidserfaring
- God erfaring med bruk av bookingsystemer
- God teknisk grunnkompetanse
- Gode kommunikasjonsferdigheter i norsk og engelsk, både muntlig og skriftlig
Det er et vilkår for ansettelse at søkeren har plettfri vandel og er skikket for tjeneste i politiet etter politilovens § 18 og nasjonal instruks for personellsikkerhet. Politiattest (uttømmende og utvidet) må fremlegges før eventuell tiltredelse.
Det vil i tillegg legges vekt på:
- Erfaring med å koordinere konferanser
- Erfaring med publiseringsløsninger
Personlige egenskaper
- Systematisk, strukturert og nøyaktig
- Trives med hektiske og varierte hverdager
- Kan jobbe selvstendig, men også samarbeide godt med andre
- Evne til å se muligheter til forbedringer
- Du har generelt godt humør og positiv innstilling
Som medarbeider i politiet har du høy etisk bevissthet, du kjennetegnes av å være modig og helhetsorientert, du viser respekt og er tett på. Som medarbeider ved Politihøgskolen skal du også være kunnskapssøkende. I vår vurdering av kandidater vil vi også vektlegge disse egenskapene.
Du kan lese mer om våre etiske retningslinjer og medarbeiderplattform her: https://www.politiet.no/om-politiet/jobb-i-politiet/medarbeiderplattform/
Vi tilbyr
- En utfordrende og spennende arbeidsplass for deg som vil være med på å forme fremtidens politi.
- Ansettelse som førstekonsulent i stillingskode 1408 med avlønning fra kr. 530.000,- til kr. 600.000,- etter kvalifikasjoner og ansiennitet. For særlig kvalifiserte søkere kan høyere avlønning vurderes.
- Medlemskap i Statens pensjonskasse, med blant annet gode pensjons- og forsikringsordninger (www.spk.no)
- Selvstendige arbeidsoppgaver
- Mulighet for kompetanseutvikling
- Et godt og inkluderende arbeidsmiljø
- Fleksibel arbeidstid – sommertid
- Gode treningsmuligheter/velferdsordninger
Les mer om hva vi tilbyr på politihogskolen.no: https://www.politihogskolen.no/om-oss/jobb-hos-oss/index.html
Politiet mener at inkludering og mangfold er en styrke. Vi trenger medarbeidere med ulike kompetanser, bakgrunn, erfaring og perspektiver for å bidra til enda bedre oppgaveløsning. Dersom det er mulig vil vi tilrettelegge for medarbeidere som har behov for det.
Dersom det er kvalifiserte søkere med funksjonsnedsettelse, hull i CV-en eller innvandrerbakgrunn, skal vi innkalle minst én søker i hver av disse gruppene til intervju. For å bli vurdert som søker i disse gruppene, det vil si positivt særbehandlet på denne måten, må søkerne oppfylle visse krav.
For å ha et godt vurderingsgrunnlag ber vi deg om å registrere utfyllende CV i vår rekrutteringsportal og laste opp relevante attester og vitnemål. Dersom du har funksjonsnedsettelse, hull i CV-en eller innvandrerbakgrunn oppfordrer vi deg til å krysse av for dette i vår rekrutteringsportal. Avkrysningene danner grunnlag for anonymisert statistikk som alle statlige virksomheter rapporterer i sine årsrapporter.
Du kan lese mer på arbeidsgiverportalen https://arbeidsgiver.difi.no/positivsaerbehandling.
Opplysninger om deg kan bli offentliggjort selv om du har anmodet om ikke å bli ført opp på søkerlisten. Dersom anmodningen ikke blir tatt til følge, vil du bli varslet om dette.
Om arbeidsgiveren
Politihøgskolen er den sentrale
utdanningsinstitusjonen for politiet. Vi tilbyr bachelorutdanning, masterutdanninger og en rekke etter- og videreutdanninger. I tillegg har Politihøgskolen en omfattende formidlings- og forskningsvirksomhet. Det arbeider ca. 380 ansatte i tilknytning til hovedsetet i Oslo og campusene i Bodø, Kongsvinger og Stavern.
- Sektor: Offentlig
- Sted: Slemdalsveien 5, 0369 Oslo
- Bransje: Forskning, utdanning og vitenskap, Hotell og overnatting, Reise og turisme
- Stillingsfunksjon: Booking, Kontor og administrasjon, Koordinering
- Arbeidsspråk: Norsk
Nøkkelord
Administrasjonskoordinator, Booking, Reisebestilling
Annonseinformasjon
- FINN-kode 395518932
- Sist endret