
Kundekontakt
OBOS
- Frist 16.03.2025
- Ansettelsesform Fast
Bli med å påvirke kundereisen i OBOS med din erfaring innenfor interiør og innredning!
Boligprosjekter i OBOS utvikles og tilpasses det enkelte prosjekt innenfor et sett med standarder. Kundene vil deretter kunne påvirke innredningsvalg fra et utvalg produkter og løsninger i boligen. Ved bruk av digitale hjelpemidler får kundene gjort tilvalg og endringer slik at de får sette sitt personlige preg på boligene. Som kundekontakt vil du ha tett dialog med kundene og bistå dem i tilvalgs- og endringsprosessen. Du vil samarbeide tett med intern prosjektorganisasjon i OBOS, entreprenører og leverandører.
De neste årene skal det bygges cirka 1500 boliger fordelt på spennende prosjekter i Trondheim og Ålesund. I Trondheim kommer det prosjekter både på Nyhavna, Lade og Tiller, og i Ålesund skal det bygges på Moa og Åse.
Hos oss er det kort vei til påvirkning og beslutninger. Vi har høye forventninger til resultat på lønnsomhet, kvalitet, kundetilfredshet, miljø og sikkerhet. Våre ansatte trives i et godt arbeidsmiljø med utfordringer, utviklingsmuligheter og handlingsrom. Vi gleder oss til å bli kjent med vår nye kollega!
Arbeidsoppgaver:
- Være kontaktpunkt mellom OBOS og nye boligkjøpere etter inngått kjøpekontrakt
- Jobbe tett med intern prosjektorganisasjon, entreprenører og leverandører
- Fremskaffe og avklare omfang og priser for tilvalg og endringer i prosjektene
- Bistå med å fremskaffe innhold til digital tilvalgsportal
- Gjennomføre informasjonsmøter / kundemøter (1:1 og i plenum)
- Gjennomføre tilvalgsmøter og tilvalgsprosesser
- Organisere gjennomføring av kundebefaringer
- Bistå med å fremskaffe innhold i prospekt, herunder leveransebeskrivelse og romskjema, før markedsføring av prosjektet
- Bidra til å utvikle kundereisen i OBOS
Kvalifikasjoner :
- Bakgrunn og/eller relevant erfaring fra tilsvarende stilling
- Relevant fagskoleutdanning etc. er en fordel
- God interesse for interiør, innredning, design, etc.
- God kjennskap til VVS-produkter, kjøkken og interiør
- God på å skape gode relasjoner og har god muntlig fremstillingsevne
- God på skriftlig og visuell kommunikasjon
- Du er interessert i og trygg på å jobbe med ulike IT-verktøy og i CRM, da du vil arbeide i flere systemer
For å lykkes og trives i rollen tror vi du er utpreget serviceinnstilt, og drives av å finne gode løsninger som gir merverdi for kunden. Du har kommersiell tilnærming, stor arbeidskapasitet og vet å strukturere opp en hektisk hverdag da rollen inneholder en del koordineringsansvar. Du har stor interesse for interiør, innredning og hvordan skape gode hjem. Og ikke minst, du er glad i møte med mennesker og å bygge relasjoner.
Hva kan vi tilby deg?
Noe av det som gjør ansatte i OBOS så stolte av arbeidsplassen sin er det store samfunnsengasjementet. Vi jobber for å skape det god livet både i og mellom husene våre, og det gjør arbeidshverdagen veldig meningsfull. Vi har et stort hjerte for byene våre, og dette slår ekstra godt når vi jobber sammen for et felles mål. I tillegg er vi opptatt av å skape en inkluderende kultur, både innad og utad, hvor alle skal føle seg velkommen og kunne være seg selv. Hos oss får du en jobb med mening!
I OBOS er det uante muligheter! OBOS er Norges største kompetansehus innen eiendom og vi er opptatt av at du skal få utvikle deg og oppfylle din karrieredrøm.
Vi kan tilby et inspirerende og innovativt miljø med høyt faglig nivå, som gir deg gode muligheter til å forme din egen hverdag. Interessante og utviklende arbeidsoppgaver med rom for nytenking gjør det gøy å gå på jobb.
OBOS investerer i egne ansatte og har gode ordninger som blant annet fleksitid, sommertid og gode pensjons- og forsikringsordninger.
Nysgjerrig på hvordan det er å jobbe i OBOS? Besøk vår karriereside https://obos.no/jobb
Hos oss blir du en del av et mangfoldig arbeidsmiljø der alle er like mye verdt. Alle kvalifiserte kandidater oppfordres til å søke, uavhengig av alder, kjønn og bakgrunn.
Om arbeidsgiveren
OBOS er den største boligbyggeren i Norge, og vi har også stor virksomhet i Sverige. Vi er en medlemsorganisasjon med over 600 000 medlemmer i Norge, og overskuddet fra virksomheten benyttes til å oppfylle formålet om å tilby medlemmene bolig. Helt siden 1929 har vi skaffet våre medlemmer bolig, samt forvaltet disse på en trygg måte.
OBOS har over 2300 ansatte og driver utvikling, produksjon og salg av bolig og næringseiendom. I tillegg har vi virksomhet innenfor eiendomsforvaltning, rådgivning, digitale tjenester, bankvirksomhet, eiendomsmegling, næringseiendom, samt aksjeinvesteringer innenfor sektorene bygg, eiendom og anlegg. OBOS bidrar til et mer bærekraftig samfunn, og medlemmene har besluttet at inntil 10 prosent av overskuddet etter skatt skal benyttes til samfunnsnyttige tiltak. Hovedkontoret er i Oslo, og OBOS har avdelingskontorer i Trondheim, Bergen, Stavanger, Tønsberg, Hamar og Fredrikstad.
- Nettverk: Facebook, LinkedIn, X
- Sektor: Privat
- Sted: Ranheimsvegen 9, 7044 Trondheim, Norge, 7044 Trondheim
- Hjemmekontor: Delvis hjemmekontor
- Bransje: Eiendom, Konsulent og rådgivning
- Stillingsfunksjon: Interiør, Kundeservice, Rådgivning
- Arbeidsspråk: Norsk
Nøkkelord
rådgivning, tilvalg, interiør, OBOS, kundekontakt
Annonseinformasjon
- FINN-kode 395532569
- Sist endret