Kundeservicemedarbeider
Kravia AS
- Frist 31.3.2025
- Ansettelsesform Fast
Vi søker medarbeider til spennende stilling innen kundeservice inkasso
Kravia vokser og styrker nå bemanningen. Har du erfaring fra bransjen, eller er sulten etter å tilegne deg relevant og attraktiv erfaring innen kundeservice og inkasso?
Vil du jobbe for et spennende Fintech- og innfordrings-selskap? Vi søker etter kundeservicemedarbeider i full stilling (100%). Her er det trygge rammer og gode vilkår, med grundig opplæring. Som ansatt får du innblikk i inkasso fra A-Å.
Support på egne tekniske løsninger og integrasjoner. Din arbeidshverdag er varierende, med utfordringer fra både oppdragsgivere og kunder. Du vil få testet dine diplomatiske evner, i prosessen mot den beste løsningen for alle parter. Med en god dose kreativitet, i form av å være løsningsorientert og en god forhandler, vil du kunne gjøre hverdagen lettere for de menneskene du møter på veien.
Dine oppgaver inkluderer :
Oppfølging av ubetalte faktura og kundeservice: Du har en viktig rolle i å besvare skriftlige og muntlige henvendelser fra kunder å være Kravias stemme og ansikt utad
Søknader: Du behandler søknader om avdragsordning, betalingsutsettelse og reduksjon
Support: Du tilbyr teknisk support og veiledning til kunder som bruker vår egen kundeportal.
Veiledning : Du veileder våre kunder i inkassoprosessen herunder forliksrådsbehandling og informasjon om øvrige rettslige prosesser.
Integrasjonsløsninger mot skybaserte økonomisystemer: Du håndterer og tilbyr support med våre skybaserte integrasjonsløsninger (Fiken, Conta, Poweroffice, Tripletex ,On Property mfl. )
Vi håper du er flink med folk, men også:
God muntlig og skriftlig kommunikasjonsevne: Du har tålmodighet og evnen til å håndtere utfordrende situasjoner.
Medmenneskelig: Du er uredd og empatisk når du hjelper og veilede kunder.
Løsningsorientert: Du evner å finne løsninger til det beste for kundene.
Liker utfordring: Du trives med å håndtere varierte oppgaver og kan prioritere dette effektivt, og evner å omstille deg raskt.
Læringsvillig: Du ønsker å tilegne deg ny kunnskap og har et bevisst forhold til hvordan du best tilegner deg dette.
Hvorfor bli en del av Kravia?
Inkluderende arbeidsmiljø: Vi arbeider aktivt for å skape et miljø der du og hver enkelt medarbeider føler seg verdsatt og støttet.
Mulighet for vekst: Du får muligheten til å utvikle dine ferdigheter.
Økonomiske fordeler: Omfattende forsikrings- og behandlingspakke som dekker både profesjonelle, og private reiser. Innskuddspensjon på 4%.
Sosiale aktiviteter: Vi arrangerer jevnlig sosiale arrangementer for å fremme samhold og inkludering
Sentral beliggenhet: Nye kontorlokaler med sentral beliggenhet og gode muligheter for innendørs sykkelparkering og gode kollektivforbindelse.
Vi ser fram til din søknad!
Selv om relevant utdanning eller erfaring fra inkasso, juss, kundebehandling eller lignende er en fordel, er det ikke et krav. Hvis du er motivert og har riktig innstilling, tilbyr vi fullstendig opplæring i inkasso fra grunnen av.
Høres dette ut som noe for deg?
Da oppfordrer vi deg til å søke via linken i annonsen. Aktuelle kandidater vil bli kontaktet for intervju.
Har du spørsmål om rekrutteringsprosessen eller stillingen, kan du kontakte Stein Ihle Pedersen på tlf. 48244836
Kontorsteder:
Trondheim, Sarpsborg eller Ålesund
Avdelingen ledes fra vårt kontor i Trondheim.
Om arbeidsgiveren
Kravia er et spennende fintech-selskap i sterk vekst, en utfordrer i en tradisjonell bransje. Vi har et tydelig samfunnsoppdrag - vi hjelper små og mellomstore bedrifter med å få betalt på en trygg og effektiv måte. Vår visjon er å «Endre måten folk ser på innfordring». Vi er en gjeng med bred erfaring i skjæringspunktet mellom teknologi, finans og regnskap, og vi er på en reise for å ta en ledende posisjon i en bransje i stor endring. I dag er vi etablert i Norge, Finland og Sverige, og nå står hele Norden for tur. Våre kontorer i Norge: Saksbehandling og kundeservice ledes fra vår avdeling i Trondheim, i tillegg til at vi har kolleger i Ålesund, Sarpsborg og Skien. Avdelingene Salg og Marked og Teknologi & Produkt holder til i Bergen. Vi har også to kontorer i Finland og etablerte oss i Sverige tidlig i 2023.
- Nettverk: LinkedIn
- Sektor: Privat
- Sted: Sluppenvegen 15, 7037 Trondheim
- Flere arbeidssteder: POSTVEGEN 17, 6018 Ålesund, Tuneveien 89, 1712 Grålum
- Hjemmekontor: Delvis hjemmekontor
- Bransje: Juridiske tjenester, Konsulent og rådgivning, Økonomi og regnskap
- Stillingsfunksjon: Kontor og administrasjon, Rådgivning, Saksbehandler
- Arbeidsspråk: Norsk
Nøkkelord
kundeservice, inkasso, kundekontakt, forhandling, support
Annonseinformasjon
- FINN-kode 395639723
- Sist endret