Kundekonsulent
BLÅKLÄDER AS
- Frist 20.03.2025
- Ansettelsesform Fast
Blåkläder søker dyktig kollega til kundeservice!
Vil du bli med på vår reise?
Fra vår beskjedne oppstart på landsbygda i Sverige på 50-tallet, til skitne verksteder, gjørmete byggeplasser, røffe arbeidsmiljøer og sveisesprut over hele verden - nå finner man arbeidstøy av høy kvalitet fra Blåkläder overalt. Vi har kommet en lang vei, men vi er langt fra ferdige eller tilfredse. Vi rigger oss for videre vekst i 2025 og søker derfor ny kollega til kundeservice-teamet vårt i Moss.
Trives du med kundekontakt og kundeservice? Vi ser etter en engasjert person som skal samarbeide tett med vårt salgsteam for å gi nødvendig operasjonell og administrativ bistand. Som kundekonsulent vil du jobbe variert med salgsstøttende oppgaver som ordrebehandling, leveranseoppfølging og support på tvers av våre mange produkter.
Vi ser etter deg som gjerne har noen års erfaring fra tilsvarende rolle innen kundeservice. Du er vant til å jobbe med CRM-systemer og er en positiv, strukturert og effektiv person som elsker å yte topp kvalitet til kunder og kolleger. Vi har det gøy på jobb, vi liker høyt tempo og du vil trolig trives godt dersom du får energi av å skape resultater og opplevelser i samspill andre!
Hva får du i Blåkläder?
- Mulighet til å jobbe med markedets tøffeste og mest anerkjente merkevare.
- Dyktige og erfarne kollegaer som spiller hverandre gode og brenner for å skape resultater.
- Et fritt, lekent og åpent arbeidsmiljø som gjerne vil høre de gode ideene dine.
- Mennesker som ikke er redd for å tenke utenfor boksen.
- Moderne lokaler og et meget godt arbeidsmiljø.
- Et dynamisk selskap med høyt tempo.
- Fast ansettelse i et spennende og solid selskap i vekst.
- Konkurransedyktige betingelser. Hos oss får du god pensjonssparing, behandlingsforsikring og utvidet uføre- og livsforsikring.
Ansvar:
- Motta og gjennomgå kundebestillinger, via telefon, ordresystem og epost. Sikre at bestillinger er nøyaktige og fullstendige.
- Legge inn bestillinger i vårt ordresystem, opplyse kunder om produkttilgjengelighet og leveringsdatoer.
- Koordinere ordreleveranser og bistå kunder med informasjon om leveringsstatus.
- Veiledning/rådgivning til valg av riktige produkter.
- Bestille logoer, brodering og andre tjenester Blåkläder tilbyr sine kunder.
- Oppdatering av sortiment i nettbutikker med tilhørende tjenester på plagg: legge inn logoer etc.
Kvalifikasjoner:
- 2+ års erfaring i en salgsoperasjons- eller salgsstøtterolle.
- Evne til å lære og skaffe tilstrekkelig kunnskap om produktlinjer for å støtte forespørsler fra kunder.
- Resultatorientert og selvmotivert, strebe etter å nå mål, selvsikker og proaktiv.
- Trives i et samarbeidsmiljø, jobbe effektivt under press, innenfor tidsfrister eller andre viktige tidsbegrensninger.
- God arbeidsmoral og kapasitet til å utmerke seg i en organisasjon i rask endring og vekst.
Kjenner du deg igjen? Da gleder vi oss til å høre fra deg!
Rekrutteringen har startet og vi behandler søknader fortløpende inntil fristen den 20. mars. Når du søker er det viktig at du legger ved en oppdatert CV og en søknad/motivasjonstekst, der du forteller litt mer om deg selv og din motivasjon for rollen. Har du spørsmål til stillingen kan du ta kontakt med Partner i People, Anette Nustad, an@people.no.
Om arbeidsgiveren
- Nettverk: Facebook, LinkedIn
- Sektor: Privat
- Sted: Solgaard Skog 110, 1599 Moss
- Bransje: Butikk og varehandel, Grossisthandel import/eksport, Tekstil
- Stillingsfunksjon: Kontorarbeid, Koordinering, Kundeservice
Nøkkelord
Kundeservice, Kundeservice b2b, Kundeservice b2c, Kundeservice og salg, Kundeservicemedarbeider
Annonseinformasjon
- FINN-kode 395678054
- Sist endret