HR-Medarbeider
Kitron AS
- Frist 20.03.2025
- Ansettelsesform Vikariat
Ønsker du å jobbe som HR- medarbeider hos Skandinavias ledende EMS selskap?
Kitron AS
Kitron er Norges ledende elektronikkprodusent. I konsernet er vi ca. 2400 ansatte og i Kitron AS i Arendal er vi rundt 500 ansatte på 3 lokasjoner og er en av de største industribedriftene øst i Agder. Kitron tilbyr sine kunder kunnskap og ressurser på områdene utvikling, industrialisering, produksjon, logistikk, reparasjoner og service.
Vi investerer tungt i utvikling av prosesser og ansatte for å konkurrere på et globalt marked. Kitron tilbyr et positivt, utfordrende og inspirerende arbeidsmiljø. Dette betyr at vår virksomhet er drevet av våre ansattes ekspertise. Våre ansatte er kilden til vår suksess, og vi ønsker derfor at våre ansatte skal utvikle seg i takt med utviklingen i vår virksomhet. Vi tilbyr karrieremuligheter og et godt opplærings- og utviklingsprogram.
Bedriften har en høy etisk standard som også videreføres mot våre leverandører.
Kitron prioriterer helse og sikkerhet og jobber for en skadefri arbeidsplass. Vi mener at inkludering og mangfold er en styrke. Vi ønsker medarbeidere med ulike kompetanser, fagkombinasjoner, livserfaring og perspektiver for å bidra til enda bedre oppgaveløsning. Vi prøver å tilrettelegge i størst mulig grad for medarbeidere som har behov for det. Aktuell tilrettelegging kan for eksempel være tekniske hjelpemidler, tilpasning av møbler eller endring av rutiner, arbeidsoppgaver og arbeidstid.
Da vår HR-medarbeider skal i svangerskapspermisjon søker vi etter en vikar, i tilnærmet 1 års vikariat. I denne rollen får du jobbe bredt med ulike oppgaver innen HR-faget. Vi ser etter deg som ønsker å bidra til å tiltrekke, rekruttere, utvikle og beholde våre ansatte. Vår HR-avdeling består av HR-sjef, HMS-ansvarlig og en HR-medarbeider.
Hos oss vil du få en variert hverdag, hvor du skal samarbeide med ulike kolleger både i Norge og i utlandet. For å lykkes i denne rollen vil det være vesentlig at du er god på å orientere deg i en større organisasjon, og at du motiveres av både rutinemessige- og utviklende oppgaver.
Arbeidsoppgaver
- Administrasjon av vårt LMS (Learning Management System) og videreutvikling av våre e-læringskurs, medarbeidersamtaler/ undersøkelse
- Markedsføring og kommunikasjon innen employer branding, intranett, konsern og bærekraft
- Rekruttering og onboarding
- Administrasjon av kontrakter
- Bidra til utarbeidelse og oppdatering av rutiner og prosedyrer samt effektivisering av HR prosesser
- Diverse utviklingsprosjekter
- Andre administrative oppgaver som faller naturlig inn under stillingen
Ønskede kvalifikasjoner
- Utdanning innen HR eller tilsvarende er ønskelig
- Relevant erfaring kan kompensere for manglende formell kompetanse
- Tilstrekkelig IT- og systemkompetanse i MS Office, ERP/HR-system og nettsider/intranett
- Flytende norsk og engelsk, skriftlig og muntlig
- Norsk statsborgerskap og må kunne sikkerhetsklareres
Personlige egenskaper
- Du er en trygg person som evner å skape gode relasjoner til de rundt deg, uansett nivå, og er god på samarbeid
- Du trives med selvstendige oppgaver og tar ansvar for egne resultater
- Du er strukturert og liker å ha orden
- Du tar initiativ til nye ideer, liker høyt tempo, og ivrer etter å lære nye ting
- Du er fleksibel, og trives i en organisasjon som stadig er i utvikling
Vi tilbyr
Vi kan tilby en spennende og sentral stilling i et internasjonalt konsern, hvor du vil få muligheten til å bryne deg på mange spennende faglige utfordringer! Vi har et jovialt og hyggelig arbeidsmiljø med interne bedriftslag, sommerfest, julebord og andre teambuilding-aktiviteter. Vi kan dokumentere høy grad av trivsel!
Hos oss får du fleksibel arbeidstid og fellesferie i juli-august. Gode reisebetingelser, tilgang på bedriftshytte og mulighet til innarbeiding som gir fri i mellomdager jul- og påske, samt inneklemte dager.
Vi har lokaler på i Kilsund og på Stoa, med hyggelige kolleger, kontorer, kantine, produksjon og lager.
Synes du dette høres spennende ut vil vi gjerne høre fra deg! Har du spørsmål eller ønsker å vite mer om stillingen? Ta kontakt med Aksess bemanning v./ Gry Knutsen på tlf 916 98 003 eller Linn Østerhus på tlf 941 36 340
Alle søknader må mottas elektronisk gjennom vårt system. Dersom du ikke allerede har en profil hos oss må dette opprettes - gå inn på www.aksessbemanning.no og start registreringen. Husk å være innlogget før du starter søknaden.
Om arbeidsgiveren
La oss bidra til å forme din fremtid!
- Sektor: Privat
- Sted: Tverrdalsøyveien 100, 4920 Staubø
- Bransje: Elektronikk
- Stillingsfunksjon: HR, personal og rekruttering
Nøkkelord
HR-Medarbeider, Personal, Rekruttering, Onboarding, Employer Branding
Annonseinformasjon
- FINN-kode 396117358
- Sist endret