Collection Officer
Bank Norwegian
- Frist Snarest
- Ansettelsesform Fast
Ønsker du å støtte våre svenske kunder gjennom økonomiske utfordringer?
Vi søker en engasjert og dyktig Collection Officer for å styrke vårt team og betjene våre svenske kunder. I denne rollen vil du være en nøkkelperson i å levere god kundeservice, samtidig som du gir veiledning og støtte til kunder som møter økonomiske utfordringer.
Er du en person som brenner for å hjelpe andre og ønsker å gjøre en forskjell? Da vil vi gjerne høre fra deg!
Om rollen:
Som Collection Officer vil du spille en viktig rolle i å forhandle og implementere løsninger for kunder som står overfor økonomiske utfordringer. Du vil være en del av et dedikert team og jobbe tett med inkassoprosessen for å sikre riktige tiltak i samsvar med gjeldende lover og forskrifter. Du vil bli en del av Collection & Recovery-avdelingen, som består av 14 ansatte fordelt på våre seks markeder, og som alle befinner seg på vårt kontor på Fornebu.
Hovedoppgaver:
- Svare på kundehenvendelser angående lettelser som rentenedsettelse og betalingsutsettelser.
- Evaluere kunders økonomiske situasjon og tilby passende tiltak.
- Bistå inkassobyrået med informasjon og håndtere tvister.
- Oppdatere inkassobyråer regelmessig for effektiv inndrivning.
Vi søker deg som:
- Har sterke kommunikasjons- og forhandlingsevner.
- Har erfaring fra bank og/eller inkasso.
- Har interesse for eller kunnskap om relevante lover og regler.
- Er serviceminded med stor oppmerksomhet på detaljer og evne til å håndtere komplekse situasjoner.
- Det er en fordel om du har utdanning innen økonomi, jus eller lignende.
- Kommunikasjonsferdigheter både muntlig og skriftlig på svensk er et stort pluss.
For å trives og prestere godt i rollen tror vi at du trenger å være:
En person som ikke er redd for å ta initiativ når det trengs. Dine gode kommunikasjonsferdigheter og evne til å jobbe effektivt i et miljø med raskt tempo gjør deg til en verdifull ressurs i teamet. Du er også svært glad i samarbeid, detaljorientert og har god forståelse av relevante lover og regler. Ikke minst, ditt fokus på kundeservice er det som skiller deg ut!
Ut over dette er det viktig for oss at du kjenner deg igjen i våre verdier: vi er helhjertede, vi samarbeider, og vi tar ledelsen.
Praktisk informasjon:
- Start: Så snart som mulig.
- Sted: Snarøyveien 36, Fornebu
- Ansettelsesform: Fast
- Arbeidstider: Kjernetid mellom 09-15
- Søknadsfrist: 17.03.2025
Har du hørt om NOBAVERSE? I vårt NOBAVERSE verdsetter vi åpenhet, tillit og mangfold. Hos oss får du påvirke din egen utvikling og ha det gøy på veien mot våre mål – alt i et miljø som er litt ekstra bubbly! ✨ Les mer om vårt medarbeiderløfte på vår karriereside.
Hva skjer etter at du har sendt inn din søknad?
Antallet trinn i søknadsprosessen kan variere avhengig av stillingen du søker, men vi forsøker alltid å holde prosessen så kort og konsis som mulig for å ivareta din søknadsopplevelse. Du kan lese mer om hvordan rekrutteringsprosessen vår foregår under FAQ.
Hvis du har spørsmål angående stillingen, vennligst kontakt ansvarlig rekrutterer.
Vi ser frem til din søknad! 🙏✨
NOBA bank verdsetter ditt personvern og ber deg, med henvisning til GDPR, om å unngå å inkludere sensitive personopplysninger i søknaden din. Eksempler på sensitive personopplysninger kan være informasjon om etnisk opprinnelse, politiske synspunkter, religiøs tro, eller informasjon om helsen din, for eksempel sykefravær.
Om arbeidsgiveren
With a diversified offering through three brands – Nordax Bank, Bank Norwegian and Svensk Hypotekspension – as well as two million consumers, we have the size, skill, and scalability to enable healthier finances for even more people. NOBA creates specialized, customer-centric financial offerings that are sustainable for individuals, the bank and society at large, today and tomorrow. NOBA Bank Group AB (publ) (“NOBA”) is owned by Nordic Capital Fund IX, Nordic Capital Fund VIII and Sampo. Today the NOBA group has approximately 600+ employees and is active in eight countries.
As of June 2024, our lending amounted to SEK 117.1 billion, and deposits to SEK 107.4 billion.
Founded in 2003
Employees: 600+
- Sektor: Privat
- Sted: Snarøyveien 36, 1364 Fornebu
- Hjemmekontor: Delvis hjemmekontor
- Bransje: Bank, finans og forsikring
- Stillingsfunksjon: Kundeservice, Rådgivning, Saksbehandler
Nøkkelord
inkasso, kundeservice, bank, collection, rådgivning
(1/3)
Annonseinformasjon
- FINN-kode 396122284
- Sist endret