
Kundeservice- og administrasjonsmedarbeider
Tim Wendelboe AS
- Frist 15.4.2025
- Ansettelsesform Fast
Team Wendelboe søker en positiv, serviceminded og engasjert problemløser!
Vil du jobbe sammen med oss for å skape gode opplevelser for våre kunder, og bidra til at kundene våre får de beste kjøpsopplevelsene?
Vil du være den som løser ulike administrative oppgaver hos oss med høy kvalitet og stolthet i arbeidet - også når det koker? I så fall vil vi gjerne høre fra deg.
Om stillingen
Du vil være vårt ansikt utad til våre kunder, og ha ansvaret for at vi yter eksepsjonell kundeservice.
Du vil være ansvarlig for de administrative oppgavene knyttet til frakt og logistikk, samt pakking og forberedelse av sendingene, slik at alt går knirkefritt. Dette omhandler også forberedelse av shipping av varer, både nasjonalt og internasjonalt. I tillegg til disse oppgavene, vil du håndtere faktureringsprosesser og andre relevante økonomioppgaver. Dette inkluderer å sikre riktig fakturering og oppfølging av utestående beløp.
Som backoffice-medarbeider vil du støtte resten av teamet ved å bidra til effektiv drift og oppfølging av interne prosesser blant annet ved å planlegge ukentlig produksjon av brent kaffe i samarbeid med B2B manager. Du vil også fungere som superbruker for vårt CRM- og kundeservicesystem, noe som innebærer at du skal sørge for at systemet brukes optimalt for å gi best mulig kundeservice.
Hvem er du?
Du har erfaring med kundeservice og trives med å yte god service, og være en problemløser. Både internt og ut mot våre kunder.
Kjennskap til administrasjon og drift av nettbutikk er et krav, samt import og eksport av varer. Du bør ha forståelse for de nødvendige prosedyrene og dokumentasjonen som kreves for å håndtere varer mellom forskjellige land.
Gode kunnskaper og interesse for data og IT-systemer, spesielt når det gjelder CRM-systemer og Excel. Vi ønsker en person som er komfortabel med å bruke teknologi for å forbedre arbeidsflyt og databehandling, samt analysere og rapportere informasjon på en effektiv måte.
Vi ser for oss at du har utdanning innen økonomi og administrasjon, men vi er åpne for at relevant erfaring kan kompensere for manglende formell utdanning. Det viktigste er at du har en solid praktisk forståelse av arbeidet.
Du liker å jobbe strukturert og nøyaktig, men samtidig med høyt tempo. Vi er et selskap som liker å ha mange jern i ilden, og det må du også like. Det er ingen oppgave som er for stor eller liten for deg, og du jobber like godt alene som med resten av vårt team. Stillingen har en stor grad av rutinebaserte oppgaver som du leverer innen deadlines, men du kommer også med innspill til nye og bedre arbeidsmetoder så du kan utvikle deg hos oss.
Hva kan du forvente av oss som arbeidsgiver?
Vi er en engasjert og dedikert gjeng som er opptatt av detaljer og kvalitet. Hos oss blir du godt tatt imot, inkludert i våre ulike prosesser og vist stor tillit til å bidra til bedriftens videre utvikling sammen med direktøren. Arbeidsstedet ditt vil være på Tøyen, samme sted som brenneriet.
Arbeidstiden vil hovedsakelig være på dagtid, men du må regne med å svare på enkelte henvendelser på ettermiddager. Vi tilbyr konkurransedyktig lønn, og i tillegg til julebord og sommerfest, arrangerer vi innimellom andre sosiale happenings. Vi kan også love deg skikkelig god kaffe på kontoret.
Søknad og CV behandles fortløpende.
Om arbeidsgiveren
Tim Wendelboe AS er et kaffebrenneri og en kaffebar i Oslo med internasjonal anerkjennelse.
Vårt mål er å være blant verdens beste kaffebrennerier, en foretrukket ressurs for kaffekunnskap og en pådriver for en rettferdig kaffebransje.
I kaffebaren vår på Grünerløkka serverer vi gode kaffeopplevelser med kvalitet i hver kopp, på kaffebrenneriet vårt på Tøyen brenner vi kaffe hver uke som sendes ut til våre kunder både i privat- og bedriftsmarkedet, og på kaffefarmen vår i Colombia jobber vi med utvikling av kaffeproduksjon på farmnivå.
Selskapet har 22 dyktige ansatte med variert bakgrunn og oppgaver, og ledes av Tim Wendelboe.
Lytt gjerne til podcasten vår for å bli litt bedre kjent med oss: https://timwendelboe.no/coffee-podcast/
- Nettverk: Facebook, LinkedIn
- Sektor: Privat
- Sted: Tøyengata 29, 0578 Oslo
- Bransje: Annet, Butikk og varehandel, Industri og produksjon
- Stillingsfunksjon: Kontor og administrasjon, Kundeservice, Saksbehandler
- Arbeidsspråk: Norsk, Engelsk
Nøkkelord
kundeservice, administrasjon, netthandel, kontor, back office
(1/3)
Annonseinformasjon
- FINN-kode 396165777
- Sist endret