Direktør Talentutvikling og Kompetanse
Gk Gruppen AS
- Frist Snarest
- Ansettelsesform Fast
Vil du forme fremtidens kompetanseutvikling i Skandinavias ledende tekniske entreprenør?
GK jobber hver dag for å skape bærekraftige samfunn for generasjoner gjennom innovative og energieffektive løsninger innen tekniske byggfag. For å lykkes med dette, er det avgjørende at vi har de rette menneskene med den rette kompetansen. Nå ser vi etter en Direktør for Talentutvikling og Kompetanse som kan hjelpe oss med å utvikle våre medarbeidere og sikre at vi har den kompetansen som trengs for fremtiden.
Har du erfaring med kompetanseutvikling, talentutvikling og lederutvikling – og brenner for å skape en sterk læringskultur? I denne rollen får du muligheten til å kombinere strategisk tenkning med operativ gjennomføring, og virkelig gjøre en forskjell!
Vi ønsker å gi deg som kandidat et tydelig bilde av hva denne jobben egentlig handler om. Derfor har vi intervjuet Navneet Grewal Bajwa, Konserndirektør for HR og HMS i GK Gruppen om rollen, og hva de ser etter når de gjør denne rekrutteringen. Hør intervjuet her: Direktør Talentutvikling og kompetanse - GK
Om jobben
Som Direktør Talentutvikling og Kompetanse vil du ha et overordnet ansvar for å utvikle og implementere strategier og tiltak innenfor rekruttering, employer branding, kompetanseutvikling, talentutvikling og lederutvikling i GK. For å lykkes med dette vil du blant annet jobbe med følgende oppgaver::
- Identifisere fremtidige kompetansebehov og utvikle læringsinitiativ som sikrer at konsernet har nødvendig kompetanse for å lykkes.
- Utvikle og gjennomføre programmer for å identifisere, utvikle og beholde talenter på alle nivåer i organisasjonen.
- Designe og drive lederutviklingsprogrammer med fokus på strategisk ledelse, endringskompetanse og operasjonell ledereffektivitet.
- Videreutvikle strategier for rekruttering og employer branding for å tiltrekke, utvikle og beholde de beste talentene.
- Fremme en sterk læringskultur der kompetanseutvikling er en naturlig del av arbeidshverdagen.
- Sikre at talent- og kompetanseutvikling støtter konsernets ambisjoner om mangfold, inkludering og like utviklingsmuligheter.
- Jobbe tett med HR, linjeledere og forretningsområder for å sikre at kompetanse- og talentutvikling er godt forankret i virksomheten.
Vi tror erfaring fra store, komplekse organisasjoner med fokus på kompetanseutvikling, talentutvikling og lederutvikling gir gode forutsetninger for å lykkes i denne rollen. Du bør like å utvikle og implementere strategiske initiativer, samtidig som du jobber operativt med å gjennomføre og forankre tiltak i organisasjonen.
Vi tror følgende egenskaper og erfaring er relevante for å lykkes og trives i rollen:
- Høyere utdanning innen HR, organisasjonspsykologi, ledelse, pedagogikk eller beslektede fagområder.
- Solid erfaring fra en rolle med fokus på kompetanseutvikling, talentutvikling og lederutvikling.
- Dokumenterte resultater fra å utvikle og implementere vellykkede lærings- og utviklingsprogrammer.
- Erfaring med å utvikle rekrutteringsstrategier og employer branding-tiltak.
- Evne til å kombinere strategisk tenkning med operativ gjennomføring.
- Sterk forretningsforståelse og erfaring med å jobbe i store, komplekse organisasjoner.
- Erfaring fra bransjer med fagarbeidere er en fordel.
Personlige egenskaper
- Tydelig og samlende lederstil, med evne til å motivere og utvikle medarbeidere.
- Gode kommunikasjonsevner og evne til å skape engasjement på tvers av organisasjonen.
- Strukturert og løsningsorientert, samtidig som du er idérik og nytenkende.
- Høy integritet og naturlig autoritet, kombinert med en inkluderende og empatisk væremåte.
- Evne til å jobbe både strategisk og operativt.
- En lagspiller som er opptatt av å spille andre gode.
Vårt løfte til deg
Vi kan love deg en jobb hvor du får en sentral rolle i en markedsledende virksomhet med en tydelig bærekraftig profil. Du vil jobbe i et sterkt fagmiljø og få muligheten til å forme GKs talent- og kompetanseutvikling i en bransje i endring. Vi tilbyr konkurransedyktige betingelser, gode utviklingsmuligheter og en arbeidsplass der din innsats virkelig vil gjøre en forskjell.
Vil du vite mer?
Noe du lurer på? Ta gjerne kontakt med Øystein Gjuvsland (oystein@meyerhaugen.no, +47 991 10 955) for en uforpliktende og konfidensiell prat
Om arbeidsgiveren
- Nettverk: Facebook, LinkedIn
- Sektor: Privat
- Sted: Ryenstubben 12, 0679 Oslo
- Bransje: Bygg og anlegg, HR, organisasjonsutvikling og rekruttering
- Stillingsfunksjon: HR, personal og rekruttering
Nøkkelord
Opplæring og kurs, Kompetanse- og lederutvikling, Kompetanseheving, HR, Ledelse
(1/3)
Annonseinformasjon
- FINN-kode 396178182
- Sist endret