Servicekoordinator
HTH AS Gruppen
- Frist 23.3.2025
- Ansettelsesform Fast
Er du klar for å skape fremtidens kundeopplevelser? Bli en del av teamet vårt!
Vi i HTH AS Gruppen er i vekst og vi ønsker å videreutvikle oss med fokus på lønnsomhet og inspirerende, helhetlige kundeopplevelser. For å styrke vår Garanti- og Serviceavdeling på Alnabru i Oslo, søker vi to Servicekoordinatorer som vil være med å levere enestående kundeopplevelser sammen med oss!
Sammen ønsker vi kunden «Velkommen hjem» - Vil du være med på vinnerlaget?
Vi søker deg som drives av å levere førsteklasses kundebehandling– du er rettskaffen, saklig og profesjonell i din kommunikasjon. Du trives med å løse utfordringer, skape gode relasjoner og samarbeide tett med både kollegaer og kunder. Som Servicekoordinator hos oss blir du en viktig brikke i å bygge en kundeopplevelse som både inspirerer og leverer resultater.
Dine arbeidsoppgaver vil blant annet inkludere:
Forvalte HTHs merkevare gjennom profesjonell kundehåndtering, sikre en helhetlig kundeopplevelse og kvalitetssjekk av leveranser.
Behandle reklamasjoner og servicerekvisisjoner for både Proff- og Privatkunder.
Vurdere og ta beslutninger om valg av produkter samt tekniske- og praktiske løsninger.
Samarbeide tett med dine kollegaer for å sikre en smidig gjennomføring av serviceoppdrag.
Koordinere servicemonteringer med sluttkunde og montør, og opprettholde en tydelig og løsningsorientert dialog gjennom hele prosessen.
Kvalifikasjoner og egenskaper:
Du har relevant erfaring med kundebehandling fra kjøkken- eller byggebransjen, kundesenter eller tilsvarende.
Du mestrer godt norsk- og engelskspråklig kommunikasjon, både muntlig og skriftlig.
Du har en formidlingsevne som engasjerer og inspirerer kunden.
Du er opptatt av å opptre profesjonelt, nøyaktig og strukturert.
Du har gode IT-kunnskaper.
Du er nysgjerrig på hvordan Kunstig Intelligens kan effektivisere ulike prosesser.
Du håndterer høyt tempo og stress på en god måte.
Vi kan tilby:
Muligheten til å jobbe i et konsern med høy medarbeidertilfredshet og et arbeidsmiljø som er basert på våre verdier: Grundig & Lønnsom - Inkluderende & Raus - Våken & Kundefokusert.
Er du klar for å ta del i vårt vinnerlag og forme fremtidens kundeopplevelse? Vi ser frem til din søknad! Alle søkere får en tilbakemelding etter søknadsfristens utløp.
Om arbeidsgiveren
HTH tilhører det svenske, børsnoterte konsernet Nobia, som er Europas største kjøkkenprodusent. HTH har 130 inspirerende butikker, representert i 12 land. HTH AS Gruppen er en franchisetaker av HTH.
Vi i HTH AS Gruppen eier og driver totalt 10 HTH- og uno form-butikker i Oslo, Akershus, Østfold og Buskerud, Rogaland, Vestland og Trøndelag. I tillegg har vi en egen proffavdeling som håndterer bedrifts- og entreprenørmarkedet. I 2025 har konsernet 150 ansatte og skal omsette kjøkken-, bad- og garderobeinnredninger for 750 millioner totalt.
- Nettverk: LinkedIn
- Sektor: Privat
- Antall stillinger: 2
- Sted: Strømsveien 245, 0668 Oslo
- Bransje: Arkitektur, areal og interiør, Butikk og varehandel, Bygg og anlegg
- Stillingsfunksjon: Brukerstøtte/support, Kundeservice, Kvalitetssikring
- Arbeidsspråk: Norsk
Nøkkelord
servicekoordinator, kundehåndtering, reklamasjoner, kundeservice, behovsanalyse
Annonseinformasjon
- FINN-kode 396197217
- Sist endret