Anti-Churnkonsulent
Adecco
- Frist 16.3.2025
- Ansettelsesform Vikariat
Vi søker dyktige forhandlere til NextGenTel
Behold kundene – bli en nøkkelspiller i NextGenTel sitt anti-churn team!
Anti-Churn jobber aktivt ut mot kunder som ønsker å si opp eller allerede er i en oppsigelsesprosess hos NextGenTel. Jobben er å beholde flest mulig kunder ved hjelp av ytterst god samtaleteknikk og gode løsninger.
Som anti-Churnkonsulent blir du en nøkkelperson i salgsprosessen. Du må ikke bare være en dyktig forhandler, men også ha høy standard innen kundeservice og inngående kunnskap om våre produkter og bransjen generelt. Nøyaktighet og korrekt behandling av kunder står i sentrum for denne rollen.
Anti-Churn teamet jobber tett sammen med andre avdelinger i NextGenTel. Som selger på Anti-Churn vil du måles både på individuelle budsjetter, og budsjetter felles med teamet.
Stillingen har fastlønn samt provisjonsordning. Dette er en 100% stilling, som gir gode muligheter for videre utvikling. Hverdagen består av varierte arbeidsoppgaver som gjør at ingen arbeidsdager er like, kombinert med et godt arbeidsmiljø. Du vil få grundig opplæring og tett oppfølging.
Hvem er du?
Du har lyst å jobbe i et sosialt og konkurranserettet miljø. Du er ikke redd for å få et nei på telefonen, og du klarer å holde fokus på det du skal gjøre. Det er en fordel om du har erfaring fra salg eller kundeservice tidligere, men det er ikke et krav. Det viktigste er at du har motivasjon og viljen til å lykkes.
Vi søker etter en engasjert og målrettet person som trives i et dynamisk og konkurransedrevet arbeidsmiljø. Vi verdsetter initiativ og dedikasjon, og oppmuntrer deg til å utfordre deg selv for å oppnå suksess
Erfaring innen salg eller kundeservice vil være en fordel, men det er ikke et krav. Det viktigste er at du er motivert og har en sterk vilje til å lykkes. Du bør være komfortabel med å håndtere motstand over telefonen samtidig som du kan opprettholde fokus på dine oppgaver
Vi legger stor vekt på gode kommunikasjonsevner, så vel muntlig og skriftlig. Evnen til å bygge og opprettholde positive kunderelasjoner er avgjørende. Vi forventer at du kan arbeide mot mål og budsjetter, samtidig som du har et naturlig konkurranseinstinkt
En hektisk hverdag bør være noe du trives med, og du bør være klar for utfordringer som kan oppstå. Å strekke deg langt for å sikre at kunden føler seg verdsatt og forblir lojal hos oss, er en essensiell del av denne rollen
Å være proaktiv, engasjert og strukturert er kvaliteter vi verdsetter høyt
Vi tilbyr:
Utfordrende og inspirerende arbeidsoppgaver
Store muligheter for egenutvikling
Konkurransedyktige betingelser
Opplæring og utvikling av din kompetanse
Provisjonsordning
Et sosialt arbeidssted
Arbeidstider: 08:00-17:00 - rullerer mellom 8-16 og 9-17
Oppstart: 1.mai
Skulle du ha noen spørsmål? Ta kontakt med Katrine Grotle, Senior HR-konsulent/Rådgiver, via mail katrine.grotle@adecco.no eller per telefon 99500316. Søknader behandles fortløpende.
- Nettverk: Facebook, LinkedIn, X
- Sektor: Privat
- Sted: 5254 Sandsli
- Bransje: Internettbaserte tjenester, Telekommunikasjon
- Stillingsfunksjon: Konsulent, Kundeservice, Salg
Nøkkelord
antichurn, kundeservice, salg, bredbånd, rådgiver
Annonseinformasjon
- FINN-kode 396255514
- Sist endret