
Saksbehandler
OBOS
- Frist 23.03.2025
- Ansettelsesform Fast
Klar for nye utfordringer som saksbehandler i vår fakturaavdeling?
Fakturaavdelingen er en sentral og viktig enhet i OBOS og består i dag av 22 ansatte. Avdelingen har ansvar for inngående fakturaer hvor vi blant annet foretar daglig remittering, utbetalinger, bilagsregistreringer, behandler kreditnotaer, og håndterer purringer og inkassovarsler.
Ny teknologi og prosjekter står sentralt i vår hverdag. Vi har hele tiden fokus på å se nye og smartere måter å jobbe på, samtidig som vi fortsatt skal levere kvalitet i alt vi gjør. For tiden jobber vi med flere viktige IT-prosjekter som vil forbedre våre arbeidsprosesser og rutiner, deriblant nytt økonomisystem. Du vil bli en del av et godt sosialt og faglig miljø som gleder seg til å bli kjent med deg!
Du vil være en viktig bidragsyter for at avdelingen leverer på sine daglige mål, samt bidra til forbedringsarbeid og en mer effektiv fremtid.
Arbeidssted er på Oslo K i Kværnerbyen, men i løpet av desember 2025 flytter vi til fantastiske Construction City på Ulven. Det gleder vi oss til!
Du vil rapportere til teamleder på fakturaavdelingen.
Arbeidsoppgaver:
- Generell fakturabehandling
- Bilagsregistrering og utbetaling
- Behandle kreditnotaer, inkassovarsler, purringer og inkassosaker
I tillegg har vi et kontinuerlig forbedrings- og effektiviseringsarbeid hvor vi jobber med ulike initiativ der hele avdelingen bidrar.
Dine kvalifikasjoner:
- Minimum Bachelor (relevant erfaring kan kompenseres for manglende utdanning)
- Minimum 1-2 års relevant erfaring innen faktura/inkasso/regnskap/økonomi
- God skriftlig og muntlig formuleringsevne
- Det er positivt med erfaring fra forbedringsarbeid og endringsprosesser
- God teknologiforståelse og -interesse vektlegges
- Erfaring med Dynamics 365, ON Property eller lignende systemer vil være en fordel
Dine personlige egenskaper:
For og lykkes og trives i denne rollen er det avgjørende at du trives med endring og høyt tempo. Du har en sterk evne til å identifisere forbedringsmuligheter og er alltid løsningsorientert. Med dine gode kommunikasjons- og samarbeidsevner, bidrar du til et positivt og pålitelig arbeidsmiljø. Du er en lagspiller av natur som hver dag jobber for å levere med kvalitet og effektivitet i arbeidet ditt.
Hva kan vi tilby deg?
Samfunnsengasjementet, og hjertet OBOS har for byene våre, er noe av det som gjør ansatte stolte av å jobbe her. I tillegg er vi opptatt av å skape en inkluderende kultur, både innad og utad, hvor alle skal føle seg velkommen og kunne være seg selv. Hos oss får du en jobb med mening!
I OBOS er det uante muligheter! OBOS er Norges største kompetansehus innen eiendom og vi er opptatt av at du skal få utvikle deg og oppfylle din karrieredrøm.
Vi kan tilby et inspirerende og innovativt miljø med høyt faglig nivå, gir deg gode muligheter til å forme din egen hverdag. Interessante og utviklende arbeidsoppgaver med rom for nytenking gjør det gøy å gå på jobb.
OBOS investerer i egne ansatte og har gode ordninger som blant annet fleksitid, sommertid, gode pensjons- og forsikringsordninger, samt firmahytter.
\#LI-Hybrid
Nysgjerrig på hvordan det er å jobbe i OBOS? Besøk hjemmesiden vår https://obos.no/jobb
Hos oss blir du en del av et mangfoldig arbeidsmiljø der alle er like mye verdt. Alle kvalifiserte kandidater oppfordres til å søke, uavhengig av alder, kjønn og bakgrunn.
Om arbeidsgiveren
OBOS er en av de største boligbyggerne i Norge og Sverige, og er den største i Norge. OBOS er en medlemsorganisasjon med over 600 000 medlemmer i Norge og Sverige og overskuddet beholdes i virksomheten og benyttes til å oppfylle formålet, som er å tilby medlemmene bolig. Helt siden 1929 har vi skaffet våre medlemmer bolig, samt forvaltet disse på en trygg måte.
OBOS har over 2300 ansatte og driver utvikling, produksjon og salg av eiendom og bolig. Vi har i tillegg virksomhet innenfor eiendomsforvaltning, rådgivning, digitale tjenester, bankvirksomhet, eiendomsmegling, næringseiendom, samt aksjeinvesteringer innenfor sektorene bygg, eiendom og anlegg. OBOS skal bidra til et mer bærekraftig samfunn. Medlemmene har besluttet at inntil 10 prosent av overskuddet etter skatt skal benyttes til samfunnsnyttige tiltak. Hovedkontoret er i Oslo.
- Nettverk: Facebook, LinkedIn, X
- Sektor: Privat
- Sted: Freserveien 1, 0195 Oslo, Norge, 0195 Oslo
- Hjemmekontor: Delvis hjemmekontor
- Bransje: Eiendom, Økonomi og regnskap
- Stillingsfunksjon: Kontor og administrasjon, Kundeservice, Saksbehandler
- Arbeidsspråk: Norsk
Nøkkelord
inkasso, saksbehandler, kundebehandling, OBOS, eiendom
Annonseinformasjon
- FINN-kode 396258716
- Sist endret