Eiendomscontroller
Amesto AccountHouse
- Frist Snarest
- Ansettelsesform Fast
Er du en relasjonsbygger med interesse for eiendom og regnskap?
Eiendomsavdelingen i Amesto AccountHouse har spesialkompetanse innen næringseiendom. Vi håndterer alt fra regnskapsføring til konsernrapportering for våre kunder. Har du erfaring med regnskap, samt interesse for utvikling, fag og digitalisering?
Da hører vi gjerne fra deg!
Arbeidsoppgaver og ansvarsområder
- Kundeansvar for eiendomsporteføljer
- Økonomisk eiendomsforvaltning
- Økonomistyring, avstemminger, rapportering og budsjettering
- Utarbeide årsoppgjør og skattemelding
- Kvalitetssikring
- Kundeoppfølging og rådgivning
- Revisorkontakt
- Ad-hoc oppgaver
Hos oss vil du være en del av et team med 25 dyktige kollegaer som engasjerer seg for kunder, fag og kompetanse. Vi ser etter deg som er selvstendig, strukturert og opptatt av å levere kvalitet. Du er nysgjerrig og trigges av utfordringer, alene og i samspill med kollegaer. Vår arbeidskultur er preget av spennende prosjekter og utfordrende oppgaver som gir mulighet for personlig utvikling.
Supervisor vil i tillegg ha ansvar for:
- Planlegging, budsjettering og organisering av oppdrag.
- Implementering og oppstart av nye kunder, inkludert kundeansvar
- Oppdragsansvar for portefølje
For å lykkes i denne stillingen, må du ha en iboende interesse for faget og ansvarsbevisst holdning til arbeidet du utfører. Du jobber nøyaktig og målrettet for å nå de krav som stilles til din rolle. Som Eiendomscontroller må du også trives med utstrakt kundedialog både på telefon og i møter. I tillegg til solid regnskapsforståelse, er din evne til å kommunisere faget ditt på en tydelig og profesjonell måte, svært viktig. I hverdagen ser du løsninger fremfor utfordringer, og er en viktig bidragsyter til et godt og sosialt arbeidsmiljø, hvor alle heier på hverandre.
Kvalifikasjoner
- Høyere økonomisk utdannelse på minimum bachelor nivå
- Minst 3-5 års erfaring innen regnskap, gjerne fra byrå eller revisjon
- Autorisasjon som regnskapsfører er en sterk fordel, men ikke et ufravikelig krav
- Faglig sterk på utarbeidelse av årsregnskap og skattemeldinger
- Erfaring med eiendom/næringseiendom vektlegges
- Solid kompetanse i Excel
- Interesse for system- og digitalisering
Hva kan du forvente?
- Konkurransedyktig lønn.
- Fleksitid og mulighet for hjemmekontor
- Vi har egen treningsmentor og subsidiert treningsabonnement
- Reiseforsikring (jobb og privat)
- Behandlingsforsikring, Uføre- og livsforsikring.
- En arbeidshverdag i freshe nye lokaler i Kværnerbyen
- God pensjonsforsikring
- Sosial-klubb.
Hos oss får du bli en del av et arbeidsmiljø som er inkluderende, samarbeidsorientert og støttende, preget av engasjerte og inspirerende kolleger som respekterer hverandre og er fokusert på utvikling og trivsel.
Nå venter vi bare på deg!
Oppfyller du ikke alle kravene? Helt ok! Din personlighet og hva du står for er også viktig for oss. Hvis du tenker at du har det som trengs for å passe inn i teamet vårt, oppfordrer vi deg til å søke. Vi oppfordrer søkere som behov for særlig tilrettelegging også til å søke stillingen. Vi gleder oss til å bli bedre kjent med deg 😊
Har du noen spørsmål om stillingen? Ta kontakt med Head of Recruitment:
Sindre Flåm tlf: 40635148 eller på mail: sindre.flaam@amesto.no eller Pernille Christensen tlf: 40605484 pernille.christensen@amesto.no
Om arbeidsgiveren
Amesto AccountHouse ble etablert i 2004 og er blant landets ledende økonomihus. Vi er ca 300 ansatte i Norden med avdelingskontorer i Norge, Sverige og Danmark.
Hos oss kan du få både lønn, regnskap, HR og rådgivning på ett sted. Vi tilbyr løsninger til alt fra små bedrifter til store konsern og internasjonale selskaper. Alle våre ansatte har lang erfaring innen regnskap, lønn og økonomirådgiving.
Vi har tilgang til en kompetansebase som gjør at vi kan løse komplekse oppdrag og tilføre verdi for våre kunder. Dette, kombinert med sterkt fokus på teknologiutvikling og bruk av avanserte teknologiløsninger i vårt arbeid bidrar til at våre kunder effektivt kan konsentrere seg om egen kjernevirksomhet.
Vi arbeider hver dag i lys av begrepene kvalitet, kompetanse og kommunikasjon!
- Sektor: Privat
- Sted: Smeltedigelen 1, 0195 Oslo
- Hjemmekontor: Delvis hjemmekontor
- Bransje: Eiendom, Økonomi og regnskap
- Stillingsfunksjon: Økonomi og regnskap
- Arbeidsspråk: Norsk
Annonseinformasjon
- FINN-kode 396291531
- Sist endret