Operations Specialist - Travel Care
Viking
- Frist 31.3.2025
- Ansettelsesform Fast
Har du erfaring fra alarmsentral for reiseforsikring, og ønsker en meningsfylt jobb i Spania?
Leter du etter en meningsfull jobb i Spania? Har du erfaring fra reiseassistanse eller forsikring? Kanskje dette er jobben for deg!
Viking Travel Care ønsker å rekruttere en ny kollega med erfaring fra reiseassistansebransjen, for å styrke vår daglige drift.
Rollen vil være ansvarlig for prosjekter og oppgaver, operasjonelle og/eller administrative, knyttet til driften av Travel Care. Til en viss grad kan det diskuteres å tilpasse oppgavene til kandidatenes spesifikke kompetanse, dersom de er i tråd med Travel Cares behov.
Ansvarsområder
- Ansvarlig for den daglige driften som for eksempel Floor Officer eller andre oppgaver som tildeles for å sikre effektiv arbeidsflyt i Operations for innkommende samtaler, administrative oppgaver og saksbehandling.
- Delta i implementering av nye kunder eller nye rutiner for driften
- Sikre at daglige rutiner bidrar til oppfyllelse av SLA-er og KPI-er
- Gjennomføre kvalitetsprosesser i den daglige driften, foreslå forbedringer
- Støtte Travel Care Teamlederne i kompetanseutvikling og opplæring av ansatte
- Jobbe som Assistansekoordinator ved behov, for å svare på innkommende anrop og e-post
Kvalifikasjoner
- Minimum 2 års erfaring fra reiseforsikringsassistanse
- Erfaring fra drift/vaktledelse i alarmsentral for reiseassistanse
- Kunnskap om og evne til å håndtere alle typer reiseforsikringssaker
- Erfaring fra opplæring og coaching av kollegaer/ansatte
- Flytende i det nødvendige språket (norsk, dansk, svensk eller finsk, finsktalende må være flytende i svensk) og engelsk (flere språk er et pluss).
- Erfaren bruker av IT-systemer og kan raskt lære seg nye systemer
Hvem er du
- Du har en strukturert tilnærming og får ting gjort
- Du har gode prioriterings- og delegeringsevner
- Du kommuniserer godt og har gode menneskelige ferdigheter
- Du ser løsninger i stedet for problemer og har en fleksibel tankegang
- Du trives i et miljø med raske og kontinuerlige endringer
- Du blir ikke lett stresset og er i stand til å håndtere mange oppgaver samtidig
- Du er ikke redd for å ta avgjørelser og komfortabel med å gi tilbakemeldinger
- Du er serviceinnstilt og har en lidenskap for å hjelpe mennesker
Arbeidsplass
Stillingen kan være lokalisert ved vår Travel Care Operations i Torrevieja (Alicante) ELLER Fuengirola (Malaga), Spania
Arbeidstid
- Stillingen vil jobbe i turnus dag, kveld og helger
- Siden vi er en døgnåpen alarmsentral kan det være nødvendig med andre arbeidstider til tider
Vi kan tilby
- Konkurransedyktig lønn
- Et godt og sosialt arbeidsmiljø med hyggelige kollegaer
- Flyttepakke – Vi hjelper til med å gjøre det enklere å flytte til Spania
Hvis du har spørsmål, er du velkommen til å kontakte
Cristina F. Blanco, Operations Manager Travel Care, tlf.: +34 661 614 179 eller e-post: cristina.fernandez@vikingredning.no
Eller
Live Nærø, Quality & Process Manager Travel Care, tlf.: +47 92427255 eller e-post: live.naero@vikingassistance.com
Om arbeidsgiveren
Viking Assistance Group er en ledende aktør innen veihjelp og forsikring. Viking har kontorer i Oslo, Stockholm, København, Helsinki, Torrevieja og Fuengirola i Spania, og vi betjener våre kunder gjennom et omfattende landsdekkende nettverk av heleide og franchisestasjoner i Norge, Sverige, Danmark og Finland.
Konsernet sysselsetter direkte ca. 200 personer og holder ytterligere 3000 personer aktive i vårt franchisenettverk. Viking er den foretrukne partneren til de fleste bilprodusenter, flere forsikringsselskaper og flere utenlandske partnere. I tillegg til veihjelp, tilbyr vi ytterligere kjøretøyrelaterte tjenester, 24-timers nød- og kundesupport Call Center-tjenester, samt medisinsk hjelp til utenlandske turister, samt innenlandske turister som reiser utenlands.
- Sektor: Privat
- Sted: C. de Pedro Lorca, 19, 03181 Torrevieja, Alicante
- Bransje: Bank, finans og forsikring, Helse og omsorg, Reise og turisme
- Stillingsfunksjon: Koordinering, Kundeservice, Saksbehandler
- Arbeidsspråk: Norsk, Engelsk
Nøkkelord
reiseforsikring, alarmsentral, operativ, kundeservice, kommunikasjon
(1/4)
Annonseinformasjon
- FINN-kode 396306409
- Sist endret