2. linje support
ITX Norge AS
- Frist Snarest
- Ansettelsesform Fast
2. linje support
Bli vår nye ITX-ninja på teknisk support
Elsker du å snakke med mennesker, er løsningsorientert og har konkurranseinstinkt til en runde foosball i løpet av dagen? Da er vi plassen for deg!
Vi er et norskeid selskap, som dag for dag tar en større markedsandel i vår bransje. I takt med vår voksende kundebase dukker det opp behov for mer teknisk styrke i vårt support-team.
For å trives i denne jobben må du være glad i å prate med mennesker og ha interesse for hvordan ting henger sammen. Teknisk feilsøking blir en stor del av hverdagen din. Her er det snakk om alt fra overfladisk feilsøking i grensesnittet, til feilsøking i logger og databaser. Stillingen kan til tider by på nøtter som må knekkes, men du skal vite at du alltid har resten av teamet i ryggen og at noen alltid er på plass for å hjelpe deg om du lurer på noe. Du finner nok raskt ut av hvem som kan svare på hva, og du vil møte løsningsorienterte kollegaer over hele linjen.
Det er viktig at du har teknisk forståelse som går utover det å restarte programmet for å se om det løser problemet (selv om det ofte løser problemet). Om du i tillegg er god til å dokumentere det du kommer frem til ved feilsøking eller er med på å utbedre eksisterende rutiner, er du en stjernekandidat!
Vi gjør all utvikling av systemet in-house (noe vi er veldig stolte av). I denne stillingen vil du få mulighet til å dyppe tærne i hvordan systemet er bygd opp i bakgrunnen og videreutvikle deg i den retningen du ønsker. Det å oppleve at innspill blir hørt og at du kan ta direkte del i å forbedre produktet og brukeropplevelsen skaper nok fort en følelse av eierskap til bedriften - og helt uavhengig av om du som regel heller er en innadvendt type, så er det nok ikke lenge til du tar deg selv i å diskutere løsninger over en kebab i lunsjen.
I ITX vil du få lov til å være deg selv på godt og vondt. Vi er opptatt av at de ansatte skal glede seg til en ny arbeidsdag, og du vil trives ekstra godt om du er god til å le av deg selv innimellom.
Virker stillingen interessant, men du fortsatt er litt usikker på hva annet denne stillingen inneholder enn foosball-turneringer, så kommer en liten oppsummering.
Arbeidsoppgaver:
- Besvare innkommende kundehenvendelser via telefon, e-post, chat og SoMe
- Teknisk support og screening av feilsituasjoner
- Teknisk feilsøking i systemlogger og database
- Dokumentere prosesser og utarbeide veiledninger
- Leverandørkontakt
Kompetanse som er ønskelig:
- SQL og databaser
- Erfaring med tekniske systemlogger
Fordel om du har kjennskap til:
- VoIP og telefoni
Hvilken type person vi tror vil ha glede av vår stilling
- Du har glimt i øyet, elsker å levere gode kundeopplevelser og liker å gi det lille ekstra for å gjøre kunden fornøyd.
- Du vil bidra med dine egenskaper til fellesskapet, og gleder deg til å være en del av et felles team.
- Du er strukturert og har evnen til å prioritere, og en travel arbeidsdag trives du godt med!
- Du er glad i IT og har teknisk forståelse.
- Du er gjerne fylt opp med en god dose nysgjerrighet for læring.
Tror du dette kan være stillingen for deg? Da gleder vi oss til å snakke med deg
Om arbeidsgiveren
ITX utvikler og leverer kommunikasjonsplattformen ITX Contact Center som er en tjenesteportefølje som skaper synergieffekter ved å samle alle kommunikasjonskanaler i ett og samme system. Løsningen er levert til små og store selskaper i hele Europa.
ITX er etablert i 2012 og består i dag av 42 ansatte (pluss eksterne forhandlere). ITX har solid økonomi og opplever sterk vekst.
- Nettverk: LinkedIn
- Sektor: Privat
- Sted: Borgeskogen 4, 3160 Stokke
- Bransje: Internettbaserte tjenester, IT, IT - programvare
- Stillingsfunksjon: IT-support, Teknisk service
- Arbeidsspråk: Norsk
Nøkkelord
teknisk support, feilsøking, databaser, sql, voip
(1/13)
Annonseinformasjon
- FINN-kode 396331447
- Sist endret