Bildegalleri
Laverda Alpino
1978
Ikke oppgitt
499 cc
44 hk
Brukerprofil
Du må være logget inn for å se brukerprofiler og sende meldinger.
Logg innNyttige lenker
Sjekk tid for neste EU-kontrollSjekk heftelser på LV4064Forsikre kjøretøyet ditt
Sammenlign og se tilbud på forsikring
Beskrivelse
Laverda 500 ble laget i 2750 eksemplarer. Derav Montjuic, 250 eks og Formula, 75 eks. Dette er nr 1415. Den kostet i sin tid like mye som en 1000cc fra Japan. Derfor ble den aldri noen salgssuksess for Laverda. Den var for dyr. Så vidt meg bekjent ble det ikke solgt noen nye i Norge. Nå går det fire Alpinoer her. Tre på østlandet og en nordpå
Den har 8 ventilers topp og 6 trinns gearkasse. Veldig lettkjørt og snerten å kjøre. Gearingen er standard. Veldig gode Brembo bremser.
Jeg importerte denne fra Barcelona for 10 år siden. Den var da et vrak. Jeg restaurerte denne til ‘mint condition’ og den har gått bra etter det.
Jeg har brukt den til korte og lengere turer i flere år og den har gitt meg mye glede.
Jeg har to Alpinoer, og tenker å selge denne.
Det kan følge med to new old stock 10,5-1 stempler og to nye S1 kammer. Disse er til Formula og Montjuic og gir 52 bhp. Dette er orginale fabrikksdeler. Skal du kjøpe nye aftermarketsdeler nå så blir det fort 10-15000 kr for dem.
Forøvrig er det lett å få tak i deler til Laverda. Du får kjøpt stort sett alt nytt.
Jeg har montert Sachse tenningsanlegg.
Det sitter et Brevatto styre på den. Det kan justeres i alle vinkler. Det et styre som Massimo Laverda tok patent på.
Brevatto betyr patent.
Legger ved noen bilder av ting jeg tenker å legge ut senere.
Det er bare å ta kontakt med meg
Den har 8 ventilers topp og 6 trinns gearkasse. Veldig lettkjørt og snerten å kjøre. Gearingen er standard. Veldig gode Brembo bremser.
Jeg importerte denne fra Barcelona for 10 år siden. Den var da et vrak. Jeg restaurerte denne til ‘mint condition’ og den har gått bra etter det.
Jeg har brukt den til korte og lengere turer i flere år og den har gitt meg mye glede.
Jeg har to Alpinoer, og tenker å selge denne.
Det kan følge med to new old stock 10,5-1 stempler og to nye S1 kammer. Disse er til Formula og Montjuic og gir 52 bhp. Dette er orginale fabrikksdeler. Skal du kjøpe nye aftermarketsdeler nå så blir det fort 10-15000 kr for dem.
Forøvrig er det lett å få tak i deler til Laverda. Du får kjøpt stort sett alt nytt.
Jeg har montert Sachse tenningsanlegg.
Det sitter et Brevatto styre på den. Det kan justeres i alle vinkler. Det et styre som Massimo Laverda tok patent på.
Brevatto betyr patent.
Legger ved noen bilder av ting jeg tenker å legge ut senere.
Det er bare å ta kontakt med meg
Spesifikasjoner
- Omregistrering
- 631 kr (avgifter)
- Pris eksl. omreg.
- 74 000 kr
- Årsavgift
- Les mer
- Tilstand
- Brukt
- Merke
- Laverda
- Modell
- Alpino
- Modellår
- 1978
- Type
- Veteran
- Drivstoff
- Bensin
- Effekt
- 44 hk
- Slagvolum
- 499 cc
- Vekt
- 180 kg
- Farge
- Oransje
- Registreringsnummer
- LV4064
- Eiere
- 1
Reklamasjonsrett ved kjøp fra privatperson
Normalt gjelder 2 års reklamasjonsfrist mot skjulte feil og mangler. Reklamasjonsretten brukes hvis produktet er i dårligere stand enn det du hadde grunn til å forvente, basert på informasjon du har fått fra selger. Vær oppmerksom på at begge parter kan fraskrive seg reklamasjonsretten dersom dette er tydelig spesifisert i en kjøpekontrakt.
Annonsen kan være mangelfull. Fullstendig salgsinformasjon og opplysninger iht. opplysningsplikt kan fås direkte fra selger.
Mer som dette
25 000 kr
Kleppe
80 000 kr
Seim
Norton
18 631 kr
Vigrestad
SMC Mistral
15 631 kr
Gamle Fredrikstad
Suzuki
40 631 kr
60 631 kr
Son
Kawasaki
119 631 kr
Haugesund
Honda CBX 1000 Prolink
53 000 kr
Vettre
Suzuki K11 80
68 000 kr
Sandnes
Honda CB750K


46 000 kr
Follebu