Document Administrator
Manpower
- Frist 16.03.2025
- Ansettelsesform Engasjement
Har du bakgrunn innen administrasjon? Se her for spennende mulighet i et lengre engasjement!
Document Administrator vil ha flere nøkkeloppgaver, inkludert å administrere og vedlikeholde dokumentasjon på plassen, og sikre at den er tilgjengelig både internt og eksternt. Du vil fungere som den sentrale kontaktpersonen for innsamling av dokumentasjon, og vil sikre korrekt versjonering og revisjon gjennom passende metoder. Rollen krever også bruk av IT-støttede systemer for behandling, tildeling og administrasjon av dokumentidentifikasjon. I tillegg vil dokumentasjonsansvarlig på byggeplassen administrere, distribuere og dokumentere tilbakemeldinger, returer og innkommende dokumenter fra leverandører, siten, kunder eller andre tredjeparter, stort sett uavhengig i samråd med databehandling og plassledelse. Ytterligere ansvar inkluderer å legge inn dokumentasjonen både på den interne prosjektplattformen og kundens plattform, kontrollere den formelle korrektheten av dokumentasjonen, og støtte rettidig levering for prosjektmilepæler. Dokumentasjonsansvarlig vil også være ansvarlig for utsendelse og distribusjon av dokumentasjonen, samt sporing og logging/arkivering innenfor prosjektspesifikasjonene.
Ønsker du oppdrag hos en global leder innen energiteknologi? Vi tilbyr et langvarig oppdrag hos et selskap som som drives av innovasjon og utvikling. Her finnes det muligheter for ekte påvirkningskraft!
Arbeid- og ansvarsområder
- Administrere og vedlikeholde dokumentasjon.
- Sikre tilgjengelighet internt og eksternt.
- Samle inn og versjonere/redigere dokumenter.
- Bruke IT-systemer for dokumentbehandling.
- Håndtere tilbakemeldinger og innkommende dokumenter.
- Legge inn dokumentasjon på prosjektplattformer.
- Kontrollere dokumentasjonens korrekthet.
- Støtte rettidig levering for milepæler.
- Distribuere og arkivere dokumentasjon.
Ønskede kvalifikasjoner
- Bakgrunn innenfor administrative fag.
- Gode engelsk og norskkunnskaper, både muntlig og skriftligl
- Erfaring med dokument handtering. og gjerne også prosjekt koordinering (fordel).
- God til å jobbe både selvstendig og i team.
- Det er en stor fordel hvis en har erfaring og god kjennskap til Word og Adobe (PDF).
For å lykkes i stillingen bør du kunne håndtere mange aktiviteter i en hektisk hverdag, samtidig som vi ser for oss at du er nøyaktig og strukturert. Vi ser etter deg som har evne til å omstille deg og ønsker å bidra positivt i forhold til nødvendige endringer i prosesser.
Sted: Stord
Søknadsfrist: Snarest. Vi forbeholder oss retten til å avslutte prosessen før fristen utløper.
Oppstart og varighet: Oppstart snarlig, varighet til ut november. Mulighet for forlengelse!
Slik søker du:
Treffer du ikke alle kriteriene? Send søknad allikevel. Legg vekt på dine kvalifikasjoner, egenskaper og styrker i søknaden. Søknadsfristen er løpende, og alle søknader må sendes inn via våre nettsider.
Vi ser frem til å motta din søknad!
Om arbeidsgiveren
- Sektor: Privat
- Sted: 5411 Stord
- Bransje: Industri og produksjon, Konsulent og rådgivning, Økonomi og regnskap
- Stillingsfunksjon: Dokumentasjon, Koordinering
Nøkkelord
coordinator, sap, økonomi, sap, stord
(1/3)
Annonseinformasjon
- FINN-kode 396451507
- Sist endret