Bildegalleri
Pensumbøker til salgs
Beskrivelse av varen
Tilstand: Pent brukt - I god stand
Emne: Psykologi og utdanning
Selger diverse pensumbøker fra grunnskolelærer 1.-7.trinn og noen fra grunnskolelærer 5.-10. trinn. Kan selges samlet eller enkeltvis, 50kr pr. bok. Sendes mot at kjøper betaler porto.
Slemmen, Trude (2010). Vurdering for læring i klasserommet.
Dyrvik, Ståle (2005). Året 1814.
Engh, Roar (2011). Vurdering for læring i skolen - på vei mot en bærekraftig vurderingskultur.
Nordahl, Thomas (2012). Bedre læring for alle elever - om skoler som har problemer med elever, og om elever som har problemer i skolen.
Postholm, May Britt (2012). Lærere i skolen som organisasjon.
Karlsdottir, Ragnheidur (2013). Læring, utvikling, læringsmiljø - en innføring i pedagogisk psykologi.
Solhaug, Trond (2012). Skolen i demokratiet - demokratiet i skolen.
Martinussen, Willy (2008). Samfunnsliv - innføring i sosiologiske tenkemåter.
Hinna, Kristin (2012). QED 1-7, matematikk for grunnskolelærerutdanningen bind 1.
Breidlid, Halldis (2007). På skattejakt i fortellingsuniverset - fortelling i religionene.
Bergem, Trygve (2014). Læreren i etikkens motlys - innføring i yrkesetisk tenkning og praksis.
Schjetne, Espen (2018). Å være lærer i en mangfoldig skole - kulturelt og religiøst mangfold, profesjonsverdiger og verdigrunnlag.
Kjørven, Ole Kolbjørn (2005). Det nye testamentet - en innføring i utvalgte tekster.
Lund, Anne Bonnevie (2010). Nasjonale minoriteter i det flerkulturelle Norge.
Brøntveit, Erik (2010). Visjon og valg - om filosofi, etikk og livssyn.
Sødal, Helje Kringlebotn (2009). Religions - og livssynsdidaktikk - en innføring.
Postholm, May Britt (2011). Elevmangfold i skolen, 1-7.
Bunting, Mette (2014). Tilpasset opplæring - i forskning og praksis.
Gjøsund, Peik (2017). Eleven i fokus - observasjonsarbeid i skolen.
Drugli, May Britt (2012). Relasjonen lærer og elev - avgjørende for elevenes læring og trivsel.
Monsen, Lars (2009). Kvalitet i skolen - forskning, erfaringer og utvikling.
Bjørndal, Cato (2002). Det vurderende øyet - observasjon, vurdering og utvikling i undervisning og veiledning.
Berg, Nina (2012). Føre var - forebyggende psykisk helsearbeid i skolen.
Helstad, Kristin (2017). Læreren som regissør - verktøy for ledelse i klasserommet.
Lillejord, Sølvi (2013). Livet i skolen 2 - grunnbok i pedagogikk og elevkunnskap: lærerprofesjonalitet.
Imsen, Gunn (2008). Elevens verden - innføring i pedagogisk psykologi.
Lyngsnes, Kitt (2014). Didaktisk arbeid.
Rian, Dagfinn (2017). Jødedommen, islam.
Postholm, May Britt (2011). Kvalitativ metode – en innføring med fokus på fenomenologi, etnografri og kasusstudier.
Hennig, Åsmund (2019). Litterær forståelse – innføring i litteraturdidaktikk.
Slettan, Svein (2014). Ungdomslitteratur – ei innføring.
Hennig, Åsmund (2010). Litterær forståelse – innføring i litteraturdidaktikk.
Lillesvangstu, Marianne (2007). Inn i teksten- ut i livet. Nøkler til leseglede og litterær kompetanse.
Birkeland, Tone (2013). Barnelitteratur – sjangrar og teksttypar.
Smidt, Jon (2009). Norskdidaktikk – ei grunnbok.
Hareide, Dag (2011). Hva er humanisme
Kvalvaag, Robert (2003). Fra Moses til Marley – det gamle testamentets teologi og virkningshistorie.
Sødal, Helje Kringlebotn (2018). Tro og tradisjon.
Jacobsen, Knut (2016). Hinduismen, buddhismen.
Solem, Ida (2018). Tall og tanke 1 – matematikkundervisning på 1. til 4.trinn
Nordahl, Thomas (2015). Hjem og skole – hvordan etablere et samarbeid til elevenes beste?
Iversen, Lise (2018). Lesing i utvikling – teoretiske og didaktiske perspektiver.
Hekneby, Greta (2011). Begynneropplæringen i norsk.
Liestøl, Gunnar (2009). Sammensatte tekster – arbeid med digital kompetanse i skolen.
Iversen, Harald (2014). Grammatikken i bruk.
Hårstad, Stian (2015). Nabospråk og nabospråkundervisning.
Smidt, Jon (2009). Norskdidaktikk – ei grunnbok.
Traavik, Hilde (2013). Norskboka 1 – norsk for grunnskolelærarutdanning 1-7.
Øia, Tormod (2010). Oppvekst i Norge.
Prosser, Lucy (2015). Vansker med sosial kommunikasjon.
Postholm, May Britt (2011). Elevmangfold i skolen, 5-10.
Lassen, Liv (2012), Foreldresamarbeid i praksis – et verktøy for foreldre, lærere og elever for å skape utviklingsfremmende prosesser.
Olsen, Mirjam (2014). Kontaktlæreren.
Berg, Grete (2010). Tilpasset opplæring – støtte til læring.
Hopfenbeck, Therese (2014). Strategier for læring – om selvregulering, vurdering og god undervising.
Samnøen, Øystein (2014). Mobbing på digitale arenaer.
Elstad, Eyvind (2014). Profesjonsutvikling i skolen.
Postholm, May Britt (2017). Ungdomstrinn i utvikling – skoleutvikling og ledelse, funn og fortellinger.
Hartberg, Egil (2013). Feedback i skolen.
Sperned, Kari (2012). Den flerkulturelle skolen i bevegelse – teoretiske og praktiske perspektiver.
Stokke, Ruth (2018). Møter med barnelitteratur – introduksjon for lærere.
Brukerprofil
Du må være logget inn for å se brukerprofiler og sende meldinger.
Logg innAnnonsens metadata
Sist endret: 5.3.2025 kl. 17:56 ・ FINN-kode: 396466156