
Prosjektkoordinator
Tolletaten
- Frist 31.03.2025
- Ansettelsesform Engasjement
Prosjektkoordinator
Ønsker du å bidra i Tolletatens eiendomsprosjekter?
Vi søker en prosjektkoordinator- engasjement
Tolletaten er strategisk plassert over hele landet, noe som gjør eiendomsforvaltningen spennende og utfordrende. Vi står overfor nye prosjekter og utløpende leiekontrakter, og vi trenger deg og din ekspertise!
Som prosjektkoordinator for eiendom vil du bidra til å forvalte etatens eiendomsportefølje med et team av høyt kvalifiserte medarbeidere.
Stillingen er midlertidig og løper til 1.3.2026 med mulighet for forlengelse.
Sentrale arbeidsområder:
- bidra i prosjektgjennomføring i eiendomsprosjekter
- oppdatere og vedlikeholde ulike FDV plattformer med dokumentasjon
- bidra til utarbeidelse av utvikling- og investeringsplaner for eiendomsporteføljen
- bidra til analyser i mulige effektiviseringstiltak
- gjennomføre markedsanalyser og behovskartlegginger
- delta i prosjektmøter
- bidra til utarbeidelse av prosjektbeskrivelser
Kvalifikasjonskrav:
- relevant bachelorgrad innen eksempelvis administrasjon eller lignende. Tollfaglig utdanning eller 1-årig høyere utdanning, begge kombinert med meget god realkompetanse, kan kompensere for kravet om bachelorgrad.
- meget god skriftlig fremstillingsevne på norsk
Dine egenskaper:
- selvstendig, initiativrik og med stor arbeidskapasitet
- strukturert og analytisk
- god helhetsforståelse
- meget gode samarbeidsevner
Personlig egnethet vil bli vektlagt.
Noe reisevirksomhet må påregnes.
Vi tilbyr:
- spennende arbeidsoppgaver
- godt arbeidsmiljø med engasjerte medarbeidere
- stillingen lønnes som rådgiver, kr 600 000 - 675 000
- gode pensjons-, forsikrings- og låneordninger i Statens pensjonskasse
- trygge og forutsigbare arbeidsvilkår (fleksitid, sommertid, hjemmekontor inntil to dager i uken og mulighet for bevegelse i arbeidstiden inntil en time pr. uke)
- en arbeidsplass i moderne lokaler ved siden av Oslo S og Operaen
For nærmere informasjon om stillingen kan du kontakte fagdirektør, Bjørn Harald Kristiansen på tlf. 472 77 591.
Les mer om å jobbe i Tolletaten på jobb.toll.no.
Til deg som søker jobb i Tolletaten
Vi benytter Semac bakgrunnssjekk i forbindelse med våre ansettelser.
Du må fylle ut feltene «Utdannelse» og «Arbeidserfaring» og laste opp relevante vitnemål og eventuelle attester.
I Tolletaten mener vi at mangfold og inkludering er en styrke, og vi har nulltoleranse for trakassering og diskriminering. Vi er avhengig av medarbeidere med ulik bakgrunn, kompetanse og erfaringer for å løse vårt samfunnsoppdrag. Dersom du har hull i CV-en, funksjonsnedsettelse eller innvandrerbakgrunn, oppfordrer vi deg til å krysse av for dette da du kan ha rett til positiv særbehandling. Les mer om dette på arbeidsgiverportalen.
Om arbeidsgiveren
Tolletatens samfunnsoppdrag er å sikre etterlevelse av lover og regler for grensekryssende vareførsel. Vi bidrar til at det skal være lett å gjøre rett, og ved hjelp av etterretning og ny teknologi kontrollerer vi målrettet. Vi tilbyr spennende arbeidsoppgaver i en organisasjon i endring. Etaten har i 2025 en samlet budsjettramme på 2,364 milliarder kroner og ca. 1550 ansatte.
- Sektor: Offentlig
- Sted: Tollbugata 1a, 0152 Oslo, 0152 Oslo
- Hjemmekontor: Delvis hjemmekontor
- Bransje: Offentlig administrasjon
- Stillingsfunksjon: Kontor og administrasjon, Koordinering, Rådgivning
Nøkkelord
Offentlig forvaltning, Toll, Eiendom, Sikkerhet
Annonseinformasjon
- FINN-kode 396468518
- Sist endret