PERSONALLEDER TIL VÅRT ANLEGG I JENKROKEN/OSLO
Connect Bus
- Frist 16.03.2025
- Ansettelsesform Fast
PERSONALLEDER TIL VÅRT ANLEGG I JENKROKEN/OSLO
Avdeling Lørenskog er en del av anbud Romerike, med bussanlegg lokalisert i Jernkroken/Oslo. Bussanleggene disponerer i dag 63 busser hvorav 27 er elektriske. Vi kjører rutebuss på oppdrag for Ruter. Det benyttes busser og materiell med det siste innen førerstøttesystemer, flåtestyring og ladeanlegg. Anleggene leverer store deler av kollektivtilbudet i Nittedal og Lørenskog, med kjøring til Oslo Sentrum, Lillestrøm, Rælingen og Jessheim.
Vi søker nå etter en engasjert personalleder med gode kommunikasjonsevner. En person som evner å gjøre at ansatte føler seg sett og verdsatt på vår avdeling ved Jernkroken. Vedkommende vil være del av lokal ledergruppe.
Ansvarsområder og arbeidsoppgaver:
- Daglig ledelse og personalansvar for avdelingens sjåfører (vikar for driftsleder)
- Ivareta arbeidsgiveransvaret gjennom god personalledelse, inkludert sykefraværsoppfølging
- Koordinere prosesser ved avdelingen for rekruttering, onboarding og utvikling
- Aktiv deltagelse i partsamarbeid med tillitsvalgte og verneombud, herunder HMS
- Stillingen inngår i lokal ledergruppe og skal bidra til at avdelingen når sine mål
- Ansvar for at gjeldende regler og prosedyrer som er nedfelt i vårt kvalitetssystem blir etterlevd
- Ansvarlig for rapportering, herunder utarbeide driftsrapporter
- Delta og bistå i prosjekter etter behov
Vi ser etter en person som:
- Ledererfaring med personaloppfølging
- Relevant utdanning, for eksempel innen personalledelse/ HR/ pedagogikk/ sosialt arbeid/ arbeidsrett/ administrasjon og ledelse. Relevant erfaring kan kompensere for manglende utdannqing
- Kompetanse/erfaring innen:
- HR
- Administrasjon og ledelse
- Arbeidsrett og partssamarbeid
- Initiativrik, analytisk, løsningsorientert og som liker å samarbeide med andre
- Har forståelse for drift og god evne til å håndtere stressende situasjoner
- Har generelt god IT kompetanse, og gjerne erfaring fra bruk av HRM systemer
- Norsk språknivå tilsvarende C1
- Kjennskap til andre språk vil være en fordel da vi har medarbeidere fra en rekke nasjonaliteter
Stillingen rapporterer til driftsleder Lørenskog.
Fordeler på arbeidsplassen:
- Konkurransedyktige lønnsbetingelser
- Gode pensjons- og forsikringsordninger
- Et godt arbeidsmiljø med hyggelige kollegaer, humor og sterk motivasjon for å lykkes
- Du vil oppleve at det til tider er svært hektisk, men også at det er en svært fleksibel arbeidsplass med høy grad av frihet og ansvar over egen hverdag
- Frikortordning i samsvar med tariffavtale
Som ansatt hos oss må du inneha holdninger som gjør at du kan indentifisere deg med bedriftens fire hjørnesteiner.
Vår visjon og mål:
- Våre ansatte - Vårt mål er å være den foretrukne arbeidsgiver i vår bransje. Å støtte våre ansatte er en av våre hjørnesteiner.
- Våre kunder - Sammen skal vi alle bidra til å betjene våre kunder og passasjerer. Vi skal sammen gjøre offentlig transport mer kundevennlig.
- Digitalisering - Connect Bus skal satse på utvikling av nye løsninger som forbedrer og effektiviserer kollektivtrafikken, og som gir mer tilfredse passasjerer og medarbeidere.
- Bærekraft - Connect Bus skal skape en bærekraftig kollektivtrafikk ved å lede overgangen til nullutslippsbusser, og samle erfaring og kompetanse fra flere selskap som sammen gjør oss sterkere.
For å bli vurdert til denne stillingen, forutsettes det at søkeren benytter det elektroniske søknadsskjemaet som medfølger utlysningen. Vi gjør samtidig oppmerksom på at mye av kommunikasjonen med våre jobbsøkere skjer via e-post.
Om arbeidsgiveren
- Sektor: Privat
- Sted: 0976 Oslo
- Bransje: Transport og logistikk
- Stillingsfunksjon: HR, personal og rekruttering, Kontorarbeid, Ledelse
- Arbeidsspråk: Norsk
Annonseinformasjon
- FINN-kode 396587304
- Sist endret