Kundebehandler
Oslo Taxi AS
- Frist Snarest
- Ansettelsesform Fast
Vil du bidra til at Oslo Taxis kunder får en enda tryggere kundeopplevelse?
Vi utvider teamet vårt og ser etter deg som vil jobbe fast i 100% stilling – eller som tilkallingsvikar – på vårt kundesenter. Vi jobber skift (dag/kveld mellom kl. 07-23) og jobber hver 3. helg.
Hva går jobben ut på?
Du vil hovedsakelig svare på innkommende anrop fra kunder og registrere taxibestillinger i systemet vårt. Vi sørger for god opplæring, så du trenger ikke erfaring fra før – bare en positiv innstilling og et ønske om å skape gode kundeopplevelser!
Hva får du hos oss?
- Et ungt og godt arbeidsmiljø med flinke kolleger
- Fast stilling eller fleksibel deltidsjobb
- Tarifflønn og gode forsikringsordninger
- Moderne lokaler sentralt på Carl Berners plass
- En trygg arbeidsplass med gode utviklingsmuligheter
Hvem er du?
- Du trives med et høyt tempo og hektiske dager
- Du snakker og skriver godt norsk
- Du er serviceinnstilt, hyggelig og imøtekommende
- Du er presis, pålitelig og liker å jobbe i team
- Du har grunnleggende dataforståelse
Høres dette ut som noe for deg?
Send en kort søknad med CV, vitnemål og attester. Vi vurderer kun søknader med komplett dokumentasjon. Vi gleder oss til å høre fra deg!
Tiltredelse: Snarest.
Om arbeidsgiveren
Oslo Taxi ble etablert i 1921 og er i dag et av Norges største konsern innen persontransport, målt i antall passasjerer. Vi transporterer årlig nesten 5 millioner passasjerer i Oslo og på Østlandet. I Oslo Taxi tar vi vårt samfunnsoppdrag på alvor, og vi skal også være en viktig del av kollektivtransporten. Konsernet har i dag cirka 360 ansatte og har tilknyttet 2600 sjåfører og 1400 kjøretøy. I konsernet inngår taxisentralene Oslo Taxi AS, Elvebyen Taxi AS, Taxi Sør AS, samt bussleverandøren Oslo Taxibuss AS og teknologiselskapet CenCom AS.
Hos oss er kunden alltid i fokus. Dette innebærer også at vi bygger nye allianser, partnerskap og tjenester. Selskapet har som formål å dekke behovet for sentraltjenester for drosjeeiere, og leverer tjenester innen kundesenter, turtildeling, økonomi, IT, salg og markedsføring.
Oslo Taxi eies av drosjeeierne som er tilsluttet selskapet. Vi legger stor vekt på intern- og ekstern kommunikasjon og samfunnskontakt som virkemiddel for å realisere våre strategier
- Nettverk: Facebook, LinkedIn
- Sektor: Privat
- Antall stillinger: 4
- Sted: Trondheimsveien 100, 0565 Oslo
- Bransje: Transport og logistikk
- Stillingsfunksjon: Kundeservice
- Arbeidsspråk: Norsk
Nøkkelord
Kundesenter, Kundeservice, høyt tempo, arbeidsmoral, Kundebehandler
(1/4)
Annonseinformasjon
- FINN-kode 397210521
- Sist endret