
HR-medarbeider
Fürst Medisinsk Laboratorium
- Frist 23.03.2025
- Ansettelsesform Vikariat
HR-medarbeider
HR-avdelingen i Fürst består av fem serviceinnstilte medarbeidere hvor to nå skal ut i foreldrepermisjon. Vi søker derfor etter en vikar som kan ivareta noen av oppgavene som ligger til disse stillingene. HR-avdelingen har ansvar for alt fra A til Å innen HR- og lønnsområdet, i tillegg til annet administrativt og forefallende. Som HR-medarbeider hos oss vil du primært jobbe med personaladministrative oppgaver, men det er også mulighet til å jobbe med flere oppgaver i bredden av HR-faget, litt avhengig av hvilken kompetanse du kommer inn med.
Vi ser etter deg som er systematisk, pliktoppfyllende og serviceinnstilt og som liker å tilrettelegge for at dine kollegaer skal få en enklere hverdag. Du trives med å håndtere flere oppgaver parallelt og er samtidig strukturert og organisert, slik at du har kontroll på egne oppgaver og overholder avtalte frister. Fleksibilitet, nøyaktighet og effektivitet er viktig, da vi har det hektisk i perioder og dagen blir ikke alltid slik vi har planlagt den.
Vi tenker oss at du har noen års relevant erfaring, gjerne som HR-generalist i større virksomhet, men stillingen kan også passe for deg som er nyutdannet. Kanskje er du nyutdannet med en relevant bachelor eller master innenfor HR-fag/arbeidsrett og ønsker erfaring fra hvordan man jobber i en HR-avdeling før du går videre til mer spesialiserte oppgaver? Hos oss er det gode muligheter for å lære mye om stort og smått. Vårt lille team jobber tett sammen og er opptatt av å dele erfaringer og utfordringer for å sikre mest mulig felles læring.
Vi setter stor pris på at vår nye kollega kommer med innspill og tar eget initiativ. Er du i tillegg en person som tar selvstendig ansvar, håper vi at du søker.
Ønsket oppstart er 30.06.2025. Vikariatets varighet vil være tom 30.04.2026.
Vi gjør oppmerksom på at vi kun vurderer elektroniske søknader. Aktuelle kandidater kan kontaktes fortløpende.
Arbeidsoppgaver
- Personaladministrative oppgaver, herunder arbeid med arbeidskontrakter, HR-systemer, rekrutteringer, lønn mm
- Bistå ledelsen i diverse administrative oppgaver
- Systemansvar for enkelte HR-systemer, herunder oppdateringer og vedlikehold
- Bidra med å opprettholde et godt og sosialt arbeidsmiljø
- Diverse forefallende oppgaver ved behov
Kvalifikasjoner
- Høyere utdanning, minimum bachelorgrad, innen relevante fagkretser som for eksempel HR-studier, arbeidsrett, samfunnsfag
- Relevant erfaring kan kompensere for manglende formell utdanning.
- Erfaring fra operativt HR-/personalarbeid er en fordel
- Generelt god teknisk kunnskap og forståelse av digitale systemer
- God kjennskap til Office-pakken
- Meget god norsk skriftlig og muntlig fremstillingsevne
- Erfaring fra GAT, SD Worx og Webcruiter er en fordel, men ikke et krav
Personlige egenskaper
- Gode samarbeids- og kommunikasjonsevner
- Evne til å sjonglere mellom små- og store arbeidsoppgaver, og kan håndtere flere oppgaver parallelt
- Rett person er ikke redd for å ta i et tak og er ansvarsfull, serviceinnstilt, fleksibel og nøyaktig
- Personlig egnethet vektlegges
Vi tilbyr
- Engasjert og effektivt HR-team som jobber tett og godt sammen
- Varierte oppgaver og erfarne kolleger som gjerne deler av sin komeptanse
- Uformelt og hyggelig arbeidsmiljø, der nøkkelord for å lykkes er kvalitet, service og samarbeid
- Aktivt bedriftsidrettslag
- Lønn etter avtale
- God kantineordning
- Gode pensjons- og forsikringsordninger
Om arbeidsgiveren
- Nettverk: LinkedIn
- Sektor: Privat
- Sted: 1051 Oslo
- Bransje: Helse og omsorg, HR, organisasjonsutvikling og rekruttering
- Stillingsfunksjon: HR, personal og rekruttering
- Arbeidsspråk: Norsk
Annonseinformasjon
- FINN-kode 397216102
- Sist endret