
Customer Serivce Support
KALMAR NORWAY AS
- Frist Snarest
- Ansettelsesform Fast
Kalmar Norway søker en Customer Service Support til vårt hovedkontor!
Kalmar Global skal være ledende innen bærekraftig utstyr og tjenester for materialhåndtering. Våre innovative løsninger bidrar til hver fjerde forflytning av verdens containere, og er med på å transformere fremtidens cargohåndtering. Til sammen tilbyr vi et bredt spekter av bransjeformende tungt utstyr og tjenester for materialhåndtering til havner og terminaler, distribusjonssentre, produksjon og tung logistikk. Vi tror på samarbeid, pålitelighet og at menneskene hos oss gjør dette mulig.
Kalmar Norway ser etter en dyktig og kompetent medarbeider som kan være med å serve salgsavdelingen vår.
Som Customer Service Support har du ansvar for kundeoppfølging på nye og eksisterende avtaler knyttet opp mot våre produkter. Service står sterkt i fokus og du har som ansvar for å sørge for god service og kundebehandling for at koordineringen av salg av maskiner går sømløst.
Vi ser etter en kollega som er resultat- og kvalitetsbevisst i arbeidet sitt, ønsker å yte god service til kunder og gi god salgstøtte innen salgsavdelingen.
Du vil ha ditt daglige virke på hovedkontoret vårt på Hagan, men ha tett samarbeid og kontakt med våre salgsrepresentanter ute i distrikter.
Vi tror du trives med strukturert og selvstendig arbeid, hvor du liker å ta stort eierskap til arbeidet ditt. Du er god på å strukturere og effektivisere hverdagen din, og vet hvordan du prioriterer arbeidsoppgaver godt i en hektisk hverdag.
Hovedarbeidsoppgaver vil være:
Ansvar for kundeoppfølging på nye og eksisterende avtaler.
Kvalitessikre/Koordinere klargjøring av nye maskiner inkl. dokumentgodkjenning og leveranser av maskiner ut til kunder
Enkel saksbehandling
Ansvar for markedsføring av produkter på ulike digitale plattformer
Mindre prosjektarbeid
Planlegge og samordne all salgsvirksomhet i avtalte distrikter(er).
Sette salgsmål, budsjetter og utvikle salgsvirksomheten i området stillingen har fått ansvaret for.
Være proaktiv og søken etter nye forretningsmuligheter
Bruk av og oppdatering av interne systemer
Ansvarlig for å sikre effektiv behandling av henvendelser/bestillinger.
Opprettholder gode kundeforhold og sørger for oppdatert kunnskap om kundenes behov.
Kunne veilede og rådføre kunder og medarbeidere.
For å lykkes i rollen trenger du:
Relevant kompetanse gjerne med teknisk bakgrunn og salgstøtte.
Gode IT-ferdigheter, gjerne øye for markedsføring og kommersiell teft.
Lidenskap for salg og maskiner
Kreativ forretningshodet og løsningsorientert
Strukturert og analytiske ferdigheter
En sterk lagspiller og liker å jakter resultater alene og sammen som lag
Har stor gjennomføringsevne
Selvstendig, proaktiv og er uredd til å ta initiativ
Nysgjerrig, ivrig og sulten på å gjøre en forskjell
Gode kommunikasjonsferdigheter, både norsk og engelsk
Gjerne erfaring fra reklamasjonsbehandling
Vi tilbyr
Muligheten til å arbeide med en anerkjent merkevare i et internasjonalt selskap
Utfordrende og interessante arbeidsoppgaver i en innovativ bransje
Gode pensjons- og forsikringsordninger
Konkurransedyktige betingelser
Et godt arbeidsmiljø, trivelige og dyktige kollegaer
Er du interessert?
Da ser vi frem til å høre fra deg! Har du spørsmål eller ønsker du mer informasjon om stillingen? Ta gjerne kontakt med Bredo Steen-Gundersen, Country Director, Kalmar Norway.
Søknader vurderes fortløpende.
Kalmar Norway er en del av et globalt selskap Kalmar (Nasdaq Helsinki: KALMAR). Vi
flytter varer i kritiske forsyningskjeder over hele verden, med en visjon om å være en pioner innen bærekraftig materialhåndteringsutstyr og -tjenester. Selskapet tilbyr et bredt spekter av bransjeledende tungt materialhåndteringsutstyr og tjenester til havner og terminaler, distribusjonssentre, produksjonsanlegg og tung logistikk. Med hovedkontor i Helsingfors, Finland, opererer Kalmar globalt i over 120 land og sysselsetter omtrent 5 200 personer. I 2024 utgjorde selskapets omsetning omtrent 1,7 milliarder euro. www.kalmarglobal.com
Om arbeidsgiveren
Kalmar (Nasdaq Helsinki: KALMAR) flytter varer i kritiske forsyningskjeder over hele verden, med en visjon om å være en pioner innen bærekraftig materialhåndteringsutstyr og -tjenester. Selskapet tilbyr et bredt utvalg av bransjeledende tungt materialhåndteringsutstyr og tjenester til havner og terminaler, distribusjonssentre, produksjon og tung logistikk. Med hovedkontor i Helsingfors, Finland, opererer Kalmar globalt i over 120 land og har omtrent 5 200 ansatte. I 2024 utgjorde selskapets omsetning cirka 1,7 milliarder euro.
www.kalmarglobal.com
- Nettverk: Facebook, LinkedIn
- Sektor: Privat
- Sted: Carl Bergersens vei 5, 1481 Hagan
- Bransje: Industri og produksjon, Transport og logistikk, Verksindustri
- Stillingsfunksjon: Koordinering, Kundeservice, Produktsalg
- Arbeidsspråk: Norsk, Engelsk
Nøkkelord
kundebehandling, trucker, salgsstøtte, kundesupport, digital markedsføring
(1/3)
Annonseinformasjon
- FINN-kode 397243712
- Sist endret