
Customer Service Agent
LCA.NO AS
- Frist 4.4.2025
- Ansettelsesform Fast
Kundeorientert og energisk kunderådgiver
LCA.no AS et heleid Norsk SaaS-selskap og leverandør av verktøy og tjenester for miljødokumentasjon. Våre verktøy benytter forskningsbaserte data og følger internasjonale standarder for å sikre best mulig kvalitet. Dette gjør at verktøyene våre har en høy faglig kvalitet, samtidig som det gjør utviklingen av miljødokumentasjon og analyser effektivt og ressursbesparende. Vår visjon er å være verdensledende innen skybaserte løsninger for miljødokumentasjon. Norden og Europa er våre hovedmarkeder, men vi har kunder på 4 kontinenter. Lca.no skal gi næringslivet bærekraftig konkurranseevne.
Vi søker proaktiv og kundeorientert Customer Service Agent!
Å være en del av LCA.no og vårt kunderådgiver-team sikrer deg en variert og utviklende jobb i et internasjonalt selskap med hovedkontor i Norges vakreste by, Fredrikstad. Som rådgiver overtar du ansvar for kunden etter endt salgs- og leveranseprosess og vil være ansvarlig for at kundene får støtte til å oppnå fullt utbytte av våre produkter og tjenester. Rollen er plassert i skjæringspunktet mellom kunde, marked og systemer og passer for deg som trives godt med følelsen av å «være der det skjer.»
Det vil være en klar fordel å ha erfaring med bærekraftsrapportering, LCA eller EPD fra tidligere, men vi tror også at den rette kandidaten kan ha erfaring fra en rekke fagfelt. Regulering og normkravene til miljødokumentasjon blir stadig tydeligere på tvers av bransjer, og spesielt EU-regulering gjør at samtlige bransjer nå får krav til verifisert miljødokumentasjon i løpet av de neste årene. På trappene står økte ESG-krav i form av foreksempel CSRD, digitalt produktpass, ESPR og EUs bygningsdirektiv.
Som kunderådgiver ser du verdien av gode kundeopplevelser. Du er har gode kommunikasjonsferdigheter, er rolig og løsningsorientert. Du kvier deg ikke for å kontakte våre eksisterende kunder for systematisk kundepleie og holder deg oppdatert i takt med produkt- og markedsutvikling. Arbeidet vil primært foregå i digitale flater og på telefon, men fra tid til annen vil det også være behov for å være med i fysiske kundemøter.
Vår kundeportefølje består av mange ulike typer kunder, fra enkeltmannsforetak via interesse- og bransjeforeninger til store, internasjonale konsern. I dag har vi kunder på fire kontinenter og det er viktig for rollen at du både skriver og snakker engelsk flytende i tillegg til norsk. Snakker du for eksempel italiensk, tysk eller fransk i tillegg er det et stort pluss.
Erfaring og interesse for miljø, bærekraft og kundeservice vil være en fordel, men viktigst av alt er evnen og viljen til å tilegne seg ny kunnskap. Vi har et sterkt fagmiljø og evnen til å jobbe både selvstendig og i team er viktig. Vi tror at du er en å bygge fremtiden med og at du er en bærer av holdninger og verdier som bringer oss som organisasjon fremover. Vi praktiserer hybridkontor, men tror fremdeles at kontorfellsskapet er viktig for å utvikle kulturen og selskapet i ønsket retning. Vår supportavdeling er åpent hverdager fra kl. 07.00 til 17.00, noe turnusarbeid må påberegnes.
Det gjør deg til en sterk kandidat om du
Har erfaring med bruker support, kundeservice og kundepleie.
Har bachelor innenfor relevante fagområder for miljø og bærekraft
Er utadvendt, kundeorientert og målrettet
Jobber systematisk og selvstendig
Har god muntlig og skriftlig fremstillingsevne både på norsk og på engelsk
Behersker pc og telefon godt som arbeidsverktøy
Kan bistå både kunder og kollegaer med faglig støtte og rådgivning
Fordeler med å jobbe hos oss:
Får jobbe med svært engasjerte, hyggelige og kompetente kollegaer i et jordnært og internasjonalt miljø
Selvstendig og fremtidsrettet jobb med hovedkontor i Norges fineste by, Fredrikstad
Et selskap i kontinuerlig utvikling med ambisiøse mål og et viktig samfunnsoppdrag
Konkurransedyktig lønn og gunstige pensjons- og forsikringsordninger. Vi har også overskuddsdeling og opsjonsprogram for alle våre ansatte
Fleksibilitet og hybridkontor
Gode muligheter til å hevde deg sportslig på teambuildingsaktiviteter
Moderne og splitter nye kontorlokaler med sentral beliggenhet i Fredrikstad sentrum.
Vi ser etter en person som er faglig dyktig, kundeorientert og arbeidsvillig og vil vurdere alle søknader vi mottar! Stillingen rapporterer til vår COO, Natasa.
Om arbeidsgiveren
- Nettverk: LinkedIn
- Sektor: Privat
- Antall stillinger: 3
- Sted: Dokka 6A, 1671 Kråkerøy
- Hjemmekontor: Delvis hjemmekontor
- Bransje: IT - programvare, Konsulent og rådgivning
- Stillingsfunksjon: Brukerstøtte/support, Kundeservice, Rådgivning
- Arbeidsspråk: Norsk, Engelsk
Nøkkelord
kundeservice, kundesuksess, teknisk support, miljø, bærekraft
(1/3)
Annonseinformasjon
- FINN-kode 397252480
- Sist endret