Customer Success Manager
Oliasoft AS
- Frist Snarest
- Ansettelsesform Fast
Vi ser etter en dyktig Customer Success Manager til vårt kontor i Oslo. Er det deg?
Om Oliasoft:
Oliasoft utvikler og selger ingeniørprogramvare som brukes til design, planlegging og bygging av brønner for olje og gass, karbonfangst og -lagring (CCS). Vårt første produkt, Oliasoft WellDesign, ble lansert i 2020 og vi har signert avtaler med flere større kunder, inkludert Equinor, og Vår Energi.
Hvem er vi:
Teamet består av svært dyktige medarbeidere med kunnskap fra programvareutvikling, matematikk, fysikk og olje- og gassindustrien. Fellesnevneren er en lidenskap for innovasjon og et ønske om å levere produkter av høy kvalitet.
Arbeidsmiljøet vårt er preget av dedikerte fagfolk, samarbeid, nysgjerrighet og diskusjoner knyttet til å gi verdi til våre kunder. Gjennom utfordrende arbeidsoppgaver utvikles både medarbeidere og produktene og det gis stor frihet i hvordan vi ønsker å løse arbeidsoppgavene.
Vår Customer Success-avdeling er ansvarlig for å sikre at våre kunder oppnår de ønskede resultatene med våre produkter. Vi brenner for å bygge sterke relasjoner med våre kunder og identifisere løsninger sammen med dem. Internt i Oliasoft jobber vi tett med markedsførings-, salgs- og produktteamene og videreformidler kunders behov til resten av organisasjonen. Vi ser nå etter en Customer Success Manager til vårt kontor i Oslo. Stillingen rapporterer til Head of Customer Success.
Som Customer Success Manager vil du:
Være kundens hovedkontaktperson i Oliasoft og bygge gode, langvarige relasjoner
Utvikle planer for å sikre at kundene våre oppnår de ønskede resultatene med Oliasoft's produkter
Videreføre tilbakemelding fra kunder til Produktteamet for å sikre at produktutviklingen er i tråd med kundenes behov
Gjennomføre opplæring for nye kunder
Utvikle og overvåke kundetilfredshedshetsdata
Produsere og vedlikeholde supportmateriale til kurs og opplæring
Levere kundeservice og brukerstøtte
Samarbeide med vår Salgsavdeling for å identifisere og modne oppsalgsmuligheter
For å lykkes i denne rollen bør du ha:
3+ års relevant arbeidserfaring fra Olje- & Gass industrien, for eksempel som Boreingeniør, Completion Engineer, Petroleum ingeniør e.l
Arbeidserfaring fra SaaS selskaper er positivt, men ikke et krav
Bachelor eller mastergrad i relevant ingeniørfag
Erfaring med ledelse av stakeholders og håndtering av kunderelasjoner
Kjennskap til Customer Success metodikk
Gode mellommenneskelige- og samarbeidsevner
Evnen til å beholde roen under press og levere til avtalt tid
Evne til å kommunisere flytende på engelsk, både skriftlig og muntlig
Evne til å kommunisere godt på norsk, både skriftlig og muntlig
Gyldig arbeidstillatelse for Norge er et krav
Hva vi tilbyr:
Muligheten til å være en del av et av de mest interessante norske programvareselskapene som lager revolusjonerende programvare for oljeindustrien
Svært proaktive og kreative kolleger som brenner for teknologi, programmering og engineering, og som ønsker å bygge et verdensledende produkt
Mulighet til å være med på å gjøre en forskjell – både i selskapet, men også i bransjen
Minimalt med byråkrati, slik at vi kan ta raske beslutninger og være kundeorienterte
Lite team - mulighet for virkelig å kunne påvirke og med god mulighet til å videreutvikle dine ferdigheter
Åpent, vennlig, variert og avslappet arbeidsmiljø
Flott lunsj i smakfull felleskantine for et mindre kantine bidrag
Konkurransedyktig lønn og fleksibel arbeidstid
Søk så snart som mulig og før 4/4-25!
For mer informasjon kontakt Julie on julie.jacobsen@oliasoft.com
Om arbeidsgiveren
Oliasoft is a global Software-as-a-Service (SaaS) company enabling digitization and automation through sophisticated cloud engineering software. We are a pioneering provider of modern well planning and design software dedicated to catalyze change for the future of the energy industry. By combining competence from the hard tech oil industry and the soft tech gaming industry, we develop cloud-based, open and user-centric software.
Our pioneering product, Oliasoft WellDesign®, works as a catalyst providing seamless integration between existing systems and people. This enables automatization in a true and future-proof way.
- Sektor: Privat
- Sted: Hoffsveien 1C, 0275 Oslo
- Hjemmekontor: Delvis hjemmekontor
- Bransje: IT - programvare, Olje og gass
- Stillingsfunksjon: Boreteknikk/drilling, Geoteknikk og ingeniørgeologi, Subsea
Nøkkelord
Customer Success, Boreingeniør, Drilling engineer, engineer, ingeniør
(1/3)
Annonseinformasjon
- FINN-kode 397256436
- Sist endret