
Assistant Buyer i Carlings/Varner
Varner
- Frist 24.03.2025
- Ansettelsesform Fast
Assistant Buyer i Carlings/Varner
Er du nysgjerrig på hvordan vi kjøper inn varer til våre butikker i Carlings, og liker å ha system og struktur, er nøyaktig og lærer fort? Da kan rollen som Assistant Buyer være noe for deg!
I rollen som Assistant Buyer er du involvert i planlegging, ordrelegging og oppfølging av varekjøpene. Du er ansvarlig for å sikre at dataene i systemene er oppdatert og riktig til enhver tid.
En stor del av jobben innebærer kommunikasjon med våre leverandører rundt leveranser, datainnhenting og innkjøpsordre.
For den rette personen, vil det være gode muligheter for videre utvikling innenfor innkjøp.
Vi søker deg som:
- er interessert i innkjøp og produksjon
- er nøyaktig og strukturert
- har gode engelsk kunnskaper
- har gode datakunnskaper
- er nysgjerrig og motivert til å lære nye ting
- er vant til å jobbe i høyt tempo, er fleksibel og har evne til å tilpasse deg
- har gode samarbeidsevner og er en som sprer glede i teamet
Erfaring fra butikk, og/eller høyere utdanning innen retail-, tekstil- eller økonomirelaterte fag er en fordel.
Buying i Carlings
Her vil du jobbe i et team som hele tiden jobber for å gi kunden det beste vareutvalget. Innkjøpsavdelingen i Carlings består i dag av 9 personer som er ansvarlig for innkjøp av den totale kolleksjonen til våre ca. 150 Carlings-butikker i Norge, Sverige og Finland, og ikke minst til vår ekspanderende nettbutikk.
Vi ser frem til å snakke med deg som ønsker å bli en del av teamet vårt på Slependen. Vi kaller inn til intervjuer fortløpende!
Spørsmål om stillingen kan stilles til Buying Manager, Deniel Langerhorst per e- post: Deniel.Langerhorst[AT]varner.com.
Om arbeidsgiveren
Som et norsk familieselskap, har Varner en rik historie som strekker seg nesten 60 år tilbake, og består av kjente kjeder som Cubus, Dressmann, Volt, Carlings, Bik Bok, Levis og Junkyard. Med våre unike kommersielle fashionkonsepter, gjør vi mote tilgjengelig for alle. Vi designer og utvikler majoriteten av våre klær selv, fra designskisser til ferdige produkter som selges i våre 6 nettbutikker og 1200 fysiske butikker i Norge, Sverige, og Finland.
Våre 8500 dedikerte medarbeidere setter kundene i sentrum hver dag for å gi dem den beste handleopplevelsen. Nøkkelen til vår suksess ligger i vår kultur og våre verdier. Vi elsker å skape resultater, og det er høyt under taket hos oss, med rom for å ha det gøy. Samtidig tar vi ansvar – for hverandre, for miljøet, for klimaet, og for samfunnet rundt oss.
Varner som arbeidsplass
Hos oss blir du del av et yrende arbeidsmiljø hvor mye skjer. Her møter du 400 kollegaer – som jobber med alt fra design, innkjøp, markedsføring, styling, butikkutvikling, distribusjon og teknologisk utvikling, til støttefunksjoner som HR og økonomi. Kontoret ligger sentralt på Slependen, nært flere kollektivtilbud og med gratis parkeringsplass om du har behov for det.
Det er mye vi er stolte av - her er noe:
- Et sterkt fagmiljø med gode utviklingsmuligheter
- En fremoverlent og innovativ arbeidsplass
- En arbeidshverdag med motiverte kolleger og godt humør
- Et moderne og attraktivt kontor hvor du får servert fantastisk lunsj
- En arbeidsplass som feirer suksess med sosiale samlinger eller fest
- Svært god personalrabatt i alle våre brands
- Konkurransedyktig lønn og betingelser
Vi tar vare på folka våre og vi ønsker at alle skal lykkes. Her får du muligheter - hvis du vil. Ikke minst kan vi skryte av fantastiske kollegaer og en helt unik kultur! Varnerkulturen kan beskrives som inkluderende, positiv og omgjengelig, der vi er opptatt av å lykkes som gruppe. Høres dette bra ut? Da vil du trives godt hos oss!
- Nettverk: LinkedIn
- Sektor: Privat
- Sted: Nesøyveien, Billingstad, Norge, 1396 Billingstad
- Bransje: Butikk og varehandel, Industri og produksjon, Tekstil
- Stillingsfunksjon: Innkjøp/forhandling, Logistikk og lager, Økonomistyring og budsjettering
Nøkkelord
innkjøp, logistikk, supply chain, fashion, retail
Annonseinformasjon
- FINN-kode 397259152
- Sist endret