
Kundekonsulent
OBOS
- Frist 26.03.2025
- Ansettelsesform Fast
Vil du være med å skape magiske øyeblikk og kundeopplevelser over forventning?
Vil du være med å skape magiske øyeblikk og kundeopplevelser over forventning?
OBOS jobber for å oppfylle boligdrømmer og skape førsteklasses kundeopplevelser - i alle kontaktflater. Vi opplever en stor pågang av henvendelser og mange styremedlemmer tar kontakt med rådgiverne våre hver dag. Men det er jo så mange andre som også tar kontakt med oss, som vi må sikre får de svarene og den hjelpen de fortjener! Det kan være eiere, medeiere og leietakere i alle boligselskapene vi forvalter, og også meglere. Disse henvendelsene ønsker vi nå å få satt i system for å sikre at alle blir ivaretatt på en god måte. Du og dine to andre kolleger blir altså pionerer til vårt nye kundesenter i Ålesund! hvor kult er ikke det? Vi er sikre på at du vil bidra til at vi får mer fornøyde kunder!
Hos oss vil du få muligheten til å gjøre en forskjell. Både for våre kunder, men også i måten å jobbe på. I rollen som kundebehandler vil du og dine medkolleger ha muligheten til å være med å påvirke hvordan jobben best skal gjøres og ikke minst blir du en del av en superflink gjeng på Ålesund-kontoret som trives godt sammen, både faglig og sosialt. Vi har troen på at det blir lettere å lære når vi har det gøy på jobb, så hos oss kan du forvente arbeidsdager med god stemning, mye latter, og støtte fra et team som er opptatt av å ta vare på hverandre
Du vil rapportere til avdelingsleder for region Nordvest.
Arbeidsoppgaver:
- Besvare telefoner via sløyfe, loggføre samtalene, og sørge for at hver kunde får den hjelpen de trenger
- I perioder med lav trafikk på telefonen, vil du håndtere e-poster og sikre at alle henvendelser blir besvart på en profesjonell og effektiv måte
- Du vil aktivt bidra til kontinuerlig forbedring ved å spille inn forslag og varsle om feil, mangler og muligheter i prosedyrer, kundesystemer og arbeidsprosesser
- Du vil fokusere på hjelp til selvhjelp, slik at kundene som tar kontakt kan hjelpe seg selv via våre kundeløsninger neste gang de trenger det
Dine kvalifikasjoner:
- Relevant utdanning er en fordel
- Du har erfaring med med kundeservice, forttrinnsvis fra kundesenter
- Erfaring med bruk av CRM og/eller andre digitale verktøy
- Gode kommunikasjonsferdigheter i norsk, både muntlig og skriftlig
Dine personlige egenskaper:
For og lykkes og trives i rollen som kundebehandler, er det først og fremst viktig at du er glad i å yte god kundeservice og sørge for at henvendelsen blir håndtert på en både profesjonell, effektiv og vennlig måte. Du er glad i å hjelpe over telefonen og vet å kjenne igjen et smil eller det motsatte på den andre enden. Du har erfart viktigheten av å registrere og loggføre samtalene du har for å lettere kunne ivareta kunden. I denne rollen vil du ha mange rundt deg som både heier på deg og som stiller opp for deg, da er det også viktig at du er uredd, nysgjerrig og løsningsorientert og vet å benytte deg av OBOS nettverket.
Hva kan vi tilby deg?
Samfunnsengasjementet, og hjertet OBOS har for byene våre, er noe av det som gjør ansatte stolte av å jobbe her. I tillegg er vi opptatt av å skape en inkluderende kultur, både innad og utad, hvor alle skal føle seg velkommen og kunne være seg selv. Hos oss får du en jobb med mening!
I OBOS er det uante muligheter! OBOS er Norges største kompetansehus innen eiendom og vi er opptatt av at du skal få utvikle deg og oppfylle din karrieredrøm.
Vi kan tilby et inspirerende og innovativt miljø med høyt faglig nivå, gir deg gode muligheter til å forme din egen hverdag. Interessante og utviklende arbeidsoppgaver med rom for nytenking gjør det gøy å gå på jobb.
OBOS investerer i egne ansatte og har gode ordninger som blant annet fleksitid, sommertid, gode pensjons- og forsikringsordninger, samt firmahytter.
\#LI-Hybrid
Nysgjerrig på hvordan det er å jobbe i OBOS? Besøk hjemmesiden vår https://obos.no/jobb
Hos oss blir du en del av et mangfoldig arbeidsmiljø der alle er like mye verdt. Alle kvalifiserte kandidater oppfordres til å søke, uavhengig av alder, kjønn og bakgrunn.
Om arbeidsgiveren
OBOS er en av de største boligbyggerne i Norge og Sverige, og er den største i Norge. OBOS er en medlemsorganisasjon med over 600 000 medlemmer i Norge og Sverige og overskuddet beholdes i virksomheten og benyttes til å oppfylle formålet, som er å tilby medlemmene bolig. Helt siden 1929 har vi skaffet våre medlemmer bolig, samt forvaltet disse på en trygg måte.
OBOS har over 2300 ansatte og driver utvikling, produksjon og salg av eiendom og bolig. Vi har i tillegg virksomhet innenfor eiendomsforvaltning, rådgivning, digitale tjenester, bankvirksomhet, eiendomsmegling, næringseiendom, samt aksjeinvesteringer innenfor sektorene bygg, eiendom og anlegg. OBOS skal bidra til et mer bærekraftig samfunn. Medlemmene har besluttet at inntil 10 prosent av overskuddet etter skatt skal benyttes til samfunnsnyttige tiltak. Hovedkontoret er i Oslo.
- Nettverk: Facebook, LinkedIn, X
- Sektor: Privat
- Antall stillinger: 3
- Sted: Ystenesgata 6B, 6003 Ålesund, Norge, 6003 Ålesund
- Hjemmekontor: Delvis hjemmekontor
- Bransje: Eiendom, Konsulent og rådgivning
- Stillingsfunksjon: Kontor og administrasjon, Kundeservice, Rådgivning
- Arbeidsspråk: Norsk
Nøkkelord
kundeservice, kundesenter, rådgivning, OBOS, Eiendom
Annonseinformasjon
- FINN-kode 397265128
- Sist endret