Salgskonsulent B2B - Portefølje
Loyalty AS
- Frist Snarest
- Ansettelsesform Bemanningsbyrå
Vil du jobbe med utvikling av eksisterende kunder?
Vil du jobbe med utvikling av Telenor sine eksisterende kunder?
Som salgskonsulent på team utvikling vil du jobbe med salg mot Norges største telekom leverandør Telenor Bedrift. Segmentet i markedet omfatter bedrifter med mellom 1-50 ansatte, noen ganger også større bedrifter. Her vil du jobbe tett sammen med andre konsulenter på teamet, og det er derfor viktig at du er god til å samarbeide med andre. Konsulentene våre viser seg å være både motiverte og effektive, der de klarer å sjonglere flere baller i luften på en og samme tid.
Vår kunde jobber kontinuerlig med arbeidsmiljøet, og han vise til at de er sertifisert med "Great Place to Work", noe som gjenspeiler deres engasjement for å opprettholde et godt og inkluderende arbeidsmiljø. Du vil her ta del i et fartsfylt miljø, og kanskje til og med få deg venner for livet.
Vi ser etter deg som:
- Fremstår som profesjonell og som yter god service
- Er moden, og som ønsker å lære
- Jobber godt i team, men også selvstendig
- Har en positiv innstilling, og opprettholder et høyt tempo
- Er opptatt av kvalitet i sitt arbeid
- Har god formidlingsevne på norsk, både skriftlig og muntlig
Jobb i Loyalty: På Loyalty tilbyr vi et ungt miljø og gode arbeidskollegaer. De som jobber på teamet er mellom 20-25 år. Teamet blir målt på resultater og det er derfor god salgsstemning og et høyt tempo. Arbeidsmiljøet er meget bra og de som jobber sammen kjenner hverandre godt. Vi tilbyr en tett og god opplæring i både system og salg. Telenor-prosjektet har et internt opplæringsløp på team i salg som alle nye ansatte må gjennomføre (Team Performance). Dette strekker seg over 3-6 uker der man lærer å bli faglig dyktig i salg, samt at man får en innføring i hva Loyalty står for og hvordan vi ser på salg. Etter opplæringen får man kontinuerlig opplæring/oppfølging slik at man får en mulighet til å prestere, bli bedre og få mestringsfølelse. Det er viktig at man har en positiv innstiling til oppgavene og er 100 % motivert til å komme inn i en ny jobb og prestere dag etter dag.
Produktet du skal selge omfatter hele Telenorporteføljen, og du vil få mulihgten til å jobbe med løsningssalg som innebærer mellom 40-50 produkter. I tillegg til presentasjon av kundens totalløsning, vil du kunne selge andre tilleggsløsninger.
Hos oss får du:
-
Grundig opplæring fra første dag, med et strukturert opplæringsprogram (Team Performance) som varer 3-6 uker. Etter dette får du kontinuerlig oppfølging og veiledning for å sikre din utvikling.
-
Mulighet til å vokse gjennom to spennende karriereveier:
-
Ledertalent-programmet: Et ettårig lederutviklingsprogram med fokus på både teori og praktisk trening – perfekt for deg som ønsker å bygge en lederkarriere.
-
Sales Academy: Et program for erfarne selgere som ønsker å løfte kompetansen og ta neste steg i salgsfaget.
-
Lønn: fastlønn i form av årslønn + bonusmodell (presenteres i intervjuet). og en ansiennitets økning i fastlønnen hver 6 mnd.
Arbeidstid: er 08:30 – 16:30, mandag til fredag på kontoret i Drammen
Arbeidstid: er 08:00 – 16:00, mandag til fredag på kontoret i Oslo
Send oss din CV i dag, gjerne sammen med et kort søknadsbrev.
Har du spørsmål? Ta kontakt med Geir Ove Nilsen for en uforpliktende prat på telefon 988 69 565 eller send en e-post til Geir.Ove@vhr.no.
Ser frem til å høre fra deg!
Om arbeidsgiveren
Loyalty er sertifisert som et Great Place to Work, noe som gjenspeiler deres engasjement for å opprettholde et godt og inkluderende arbeidsmiljø.
- Sektor: Privat
- Antall stillinger: 3
- Sted: Maridalsveien 323, 0872 Oslo
- Bransje: Konsulent og rådgivning, Telekommunikasjon
- Stillingsfunksjon: Produktsalg, Salg, Teknisk salg
Nøkkelord
B2B, B2B Communication, Leads Generation, Sale, Sale experience
(1/7)
Annonseinformasjon
- FINN-kode 397266127
- Sist endret