Key Account Manager - KBS
Orkla Health AS
- Frist Snarest
- Ansettelsesform Fast
Orkla Health søker Key Account Manager for å styrke vår posisjon innen kiosk, bensinstasjoner og servicehandel
Key Account Manager - KBS
Orkla Health AS søker etter deg som er sulten på nye utfordringer, og som har et sterkt ønske om å bidra til vår fortsatte suksess ved å bygge opp og styrke vår posisjon innen KBS (Kiosk/Bensinstasjoner/Servicehandel).
Til vår salgsavdeling søker vi deg som er strukturert, analytisk og god på å bygge gode relasjoner. Du har god kommersiell forståelse og er en lagspiller som liker å ha stort ansvar. Du er proaktiv mot kunde, og opptatt av å finne gode løsninger for å skape vekst for begge parter. Gjennom tidligere erfaring fra lignende stillinger kan du vise til gode resultater. Det forventes at du er selvstendig og har en høy grad av egen, indre motivasjon for å lykkes. Stillingen, som er nyopprettet, er en sentral del av vår salgsavdeling og innebærer tett samarbeid med både interne og eksterne nøkkelpersoner.
Hovedansvarsområder og arbeidsoppgaver:
-
Bygge opp og drifte en sterk kundeportefølje innenfor KBS
-
Ansvar for å utvikle og iverksette strategiske kundeplaner innen våre kategorier hos kunden, for å skape gjensidig lønnsom vekst
-
Budsjett- og resultatansvar
-
Gjennom å være en troverdig og tillitsfull person bidra til å styrke og utvikle kunderelasjonene på kort og lang sikt
-
Lede forhandlinger på en verdiskapende måte for Orkla Health og kunde, samt iverksette og følge opp kundeavtaler
-
Initiere og drive kategoriprosjekter i samarbeid med kunde, gjennomføre nyhetsmøter og statusmøter
-
Du vil være en sterk bidragsyter i KAM-teamet internt, og pådriver for nye vekstmuligheter
Ønskede kvalifikasjoner
-
Minimum bachelor i bedriftsøkonomi, markedsføring eller tilsvarende.
Relevant arbeidserfaring kan kompensere for manglende utdannelse
-
3 års relevant erfaring fra salg, kategori og/eller markedsføring innen Consumer Goods-segmentet, fortrinnsvis fra FMCG
-
Sterk kommersiell orientering, med solid finansiell forståelse
-
Erfaring fra forhandlinger og håndtering av juridisk komplekse avtaler
-
Erfaring i bruk av analyseverktøy, eksempelvis NielsenIQ
Personlige egenskaper
-
Du er uredd og sulten på å skape resultater
-
Har sterke analytiske evner og god forretningsforståelse
-
Gode forhandlings- og kommunikasjonsferdigheter
-
Resultat- og løsningsorientert
-
Liker å jobbe langsiktig og skape gode relasjoner
-
Kunne arbeide strukturert og selvstendig
-
Gode samarbeidsevner og gjennomslagskraft overfor dine omgivelser
-
Positiv, initiativrik og engasjert
Du vil få jobbe i et selskap med sterke merkevarer, og et spennende og inspirerende arbeidsmiljø med dyktige kollegaer. Vi tilbyr konkurransedyktige betingelser, og det er gode karrieremuligheter både internt i selskapet og i Orkla-konsernet. Vi er plassert sentralt på Skøyen, rett ved tog, buss og trikk - i tillegg har vi en stor sykkelparkering.
Ønsket oppstart er snarest. Arbeidssted er Skøyen, Oslo.
Nærmere opplysninger om stillingen kan fås ved henvendelse til Salgsdirektør Helene Westerblad på telefon 940 03 182.
Søknadsfrist 30. mars 2025
Vennligst legg ved søknadsbrev og CV.
.
Om arbeidsgiveren
Orkla Health er et ledende nordisk merkevareselskap innen forbrukerhelse, med en kommersiell tilstedeværelse i Norden, Baltikum og Polen, med ytterligere representasjon i flere andre land. Orkla Health er leverandør av helseprodukter innen omega-3, vitamin- og mineraltilskudd, munn-helse, vektkontroll og sportsernæring. Orkla Health har kjente merkevarer som Möller's, Maxim, Sana-sol, Jordan og Solidox. Våre produkter finner du blant annet i dagligvarebutikker, i apotek og på nett.
- Sektor: Privat
- Sted: Drammensveien 149, 0277 Oslo
- Bransje: Annet
- Stillingsfunksjon: Salg, Salgsledelse
Nøkkelord
orkla, sales, key account manager, health, salg
Annonseinformasjon
- FINN-kode 397394890
- Sist endret