Customer Success Manager
Checkin AS
- Frist 28.3.2025
- Ansettelsesform Fast
Vil du være med som Customer Success Manager i et spennende firma med stor vekst?
Som Customer Success Manager (CSM) i vår voksende SaaS-bedrift vil du ha en nøkkelrolle i å sikre kundetilfredshet, lojalitet og langsiktig suksess. Dine hovedoppgaver er å bygge sterke kundeforhold, drive adopsjon av vår plattform og hjelpe kundene med å oppnå sine ønskede resultater.
Checkin er et påmeldings- og betalingssystem for mange av de aller største aktørene i arrangementsbransjen. Du blir her en del av et tett og støttende Customer Success team som består av dedikerte, strukturerte og ambisiøse kollegaer, hvor kunnskapsdeling og samarbeid står sentralt.
Stillingstype: Fulltidsstilling
Hovedansvarsområder:
Være en betrodd rådgiver for kundene og sikre at de får maksimal verdi ut av produktet vårt
Onboarde, lære opp, og veilede nye kunder for å sikre en smidig implementering
Overvåke kundeengasjement og bruk, samt å proaktivt håndtere risikoer og muligheter
Drive kundelojalitet og vekst ved å identifisere muligheter for mersalg og kryssalg
Samarbeide tett med andre avdelinger i bedriften for å forbedre kundeopplevelsen
Samle inn kundefeedback og innsikt for å bidra til produktforbedringer
Bidra til utvikling og gjennomføring av strategier for kundesuksess
Egenskaper:
Gode kommunikasjonsferdigheter
Er god til å bygge relasjoner basert på tillit og forståelse
Lidenskap for kundesuksess
Proaktiv og løsningsorientert
Resultatdrevet
Strukturert, analytisk og detaljorientert
God teknisk forståelse
Generell interesse og forståelse for tall
Ønskede kvalifikasjoner:
2+ års erfaring innen Customer Success, Account Management eller lignende roller i SaaS-bransjen
Fordel med utdanning innen prosjektledelse, salg, service, ledelses- og/eller administrasjonsfag.
Evne til å analysere data og omsette innsikt til vekstmuligheter for kundene
Erfaring med CRM- og kundesuksessverktøy er en fordel
Gjerne erfaring fra arrangements- og/eller eventbransjen
Gjerne erfaring og/eller interesse for system og systemdesign
Vi kan tilby et ungt og positivt miljø med høy fart, et godt produkt som markedet er svært fornøyd med, og du blir endel av et team med internasjonale ambisjoner og planer.
Til slutt, dette er hva vi kan tilby deg:
I all beskjedenhet, vi er en kul gjeng med kolleger. Du får det gøy på jobb! Det er vi ganske sikre på :)
Vi har en digg felles lunsjordning med kompe på tirsdager
Gode helseforsikringer
Bra utstyr til å gjennomføre jobben
Top notch lokaler med frisk luft og bademuligheter rett utenfor døra! Ja, du får lov til å ta en rask dukkert i arbeidstiden!
Rosa drikkeflaske (ok, det er ikke mye, men vi synes i alle fall den er kul :)
Utvidet ferieordning
Konkurransedyktig lønn
Søknadsfrist: 28. Mars 2025
Om arbeidsgiveren
- Sektor: Privat
- Sted: Narviga 23, 4633 Kristiansand S
- Bransje: Event og arrangementer, IT, IT - programvare
- Stillingsfunksjon: IT-support, Konsulent, Kundeservice
- Arbeidsspråk: Norsk, Engelsk
Nøkkelord
customer success manager, csm, relasjonsbygging, kundetilfredshet, problemløsning
Annonseinformasjon
- FINN-kode 397399236
- Sist endret