Sekretær
Akan kompetansesenter
- Frist 30.4.2025
- Ansettelsesform Fast
Drømmejobben for deg som vil ha en variert og fleksibel deltidsstilling 😊
Ønsker du en spennende deltidsjobb hvor du får bruke både hodet og engasjementet ditt? Er du student eller har erfaring med administrativt arbeid? Er du i tillegg samfunnsengasjert og ønsker å jobbe for en god sak, da synes vi du skal lese videre.
Akan kompetansesenter søker en sekretær i fast 50 % stilling. Vi lover deg variert arbeid og hyggelige kollegaer (her er det mye latter i korridorene).
Vår nåværende sekretær, Sofie, er ferdig med studiene sine og har fått fulltidsstilling et annet sted. Hurra! Altså er dette et skikkelig bra springbrett for den rette personen.
Oppstart 1. august 2025.
Hva skal du jobbe med?
- Sentralbord: Du blir den første stemmen folk møter.
- Regnskap og fakturering: Du trenger ikke være revisor, men du bør like tall som stemmer.
- Post, pakking og kursmateriell: Brosjyrene pakker ikke seg selv, så her trenger vi hjelp av deg.
- Kursadministrasjon: Sørge for at alt er klart til kursdeltakerne våre: fra invitasjoner og påmelding av deltakere til mapper med kursmateriale og kursbevis.
- Statistikk og interne prosjekter: Beklager, men du er den som må mase på oss andre for å levere tallene du trenger til statistikken og datavisualisering (vi lover å prøve å huske det selv).
- Forefallende kontorarbeid: Som egentlig betyr alt mulig.
Hva tilbyr vi deg:
- Variasjon: Du får bryne deg på alt fra resepsjonsarbeid og regnskapsføring til kursadministrasjon og IT-support. Dessuten har vi fleksitid, i tilfelle du er en av dem som trenger en time ekstra på morgenen.
- Springbrett til arbeidslivet: Du får praktisk erfaring som ser skikkelig bra ut på CV-en.
- Jobb med teknologi og kunstig intelligens: Vi jobber i mange digitale verktøy. Du får sjansen til å bli vår nye KI-superbruker.
- Et eget kontor: Glem free seating og kontorfellesskap. Her kan du lukke døra hvis du trenger.
- Et meningsfullt arbeidssted: Du blir en del av et viktig arbeid med stor samfunnsverdi. Noe å slå i bordet med på fest!
- Et sosialt og støttende arbeidsmiljø: Du får kollegaer som heier på deg og hjelper deg når du trenger. Du vil jobbe tett med Lill, Anneli og Natalia – de hyggeligste administrasjonsdamene du finner.
- Kaffe, latter og hyggelige pauser: Fordi en god arbeidsdag også handler om de små tingene (vi har forresten frukt, te og kakao også).
Hva vi ser etter hos deg:
- Du er serviceinnstilt og glad i samarbeid: Du kommer til å være en av våre flere stemmer utad når noen ringer.
- Du er fleksibel og selvgående: men alt med måte. Du skal selvfølgelig få god innføring og tid til å bli varm i trøya.
- Du har orden i sakene: Vi bryr oss ikke om du har det kaotisk hjemme, men vi håper du har ryddige systemer på jobb.
- Du har god IT- og systemforståelse: Fordi vi ikke alltid har det.
Så kanskje du vil kombinere studier med en spennende og fleksibel jobb? Eller har du erfaring fra lignende oppgaver og vil ha en trygg, fleksibel deltidsjobb? Uansett – håper vi å høre fra deg.
Om arbeidsgiveren
Vi er Norges eneste kompetansesenter for forebygging og håndtering av problematisk bruk av rusmidler og spill i arbeidslivet. Vi bistår virksomheter med kompetanse, verktøy og rådgivning for å skape trygge og inkluderende arbeidsplasser.
Kompetansesenteret består av 15 medarbeidere. Årlige undersøkelser viser svært høy trivsel blant de ansatte. Og ikke for å skryte, men høsten 2024 ble det gjennomført en kundetilfredshetsundersøkelse som viste en tilfredshet på nivå med de aller beste virksomhetene i landet.
Vi gleder oss til å ønske deg velkommen til teamet.
Vi vil ta intervjuer fortløpende.
- Sektor: Organisasjoner
- Sted: Dronningens gate 13, 0152 Oslo
- Hjemmekontor: Delvis hjemmekontor
- Bransje: Ideelle organisasjoner
- Stillingsfunksjon: Sekretær
- Arbeidsspråk: Norsk
Nøkkelord
administrativt arbeid, fakturering, regnskap, sentralbord, deltidsstilling
Annonseinformasjon
- FINN-kode 397407335
- Sist endret