Bildegalleri
(1/7)
Garmin 7410 XSV NY!
Til salgs7 000 kr
Beskrivelse
Plotteren er helt ny i orginal eske. Jeg solgte den, og hadde den på test den dagen jeg sendte den til kunden. Da bar den 100% ok. Da kunden skulle prøve den, sier han at skjermen er låst og at touch funksjonen ikke virket. Som du ser av bildene, klarer jeg å komme inn på den, klokke, gps og kart virker normalt, men skjermen er låst. Googlet litt, og man skal vist koble til pc og gjøre visse ting. Jeg er ikke så teknisk, og lurer derfor på om noen vil ta sjansen på den. Jeg vet ikke hvorfor skjermen er låst, men ganske sikker på at rett person finner ut av det. Det er ingen skader eller noen tegn til bruk på plotteren. Den er bare startet opp et par ganger. Bildene tok jeg nå for 5 min siden.
NB: Knappen for å vise hele beskrivelsen har kun en visuell effekt.
Nøkkelinfo
- Tilstand
- Ny
Generell info
Jeg holder til 200 meter fra norges største marina anlegg her i Leangbukta i Asker. Kom gjerne innom i Lagdalen 23a for å teste litt utstyr. Jeg sender også overalt :)
Hei :) Jeg har holdt på med seilbåter og utstyr nå i mange år her på finn, og stort sett går det bra. DVS i 100% av tilfellene når utstyr blir hentet og testet hjemme hos meg, har jeg etter salg av 100-vis av plottere, autopilotsystemer, radarer, instrumenter og annet, ALDRI hatt så mye som et enkelt tilfelle av at kunden klager på produktet i etterkant!!Men den senere tiden har jeg opplevd en del ubehagligheter ved at helt nye produkter, som er testet samme dag de går i posten "Ikke virker" ?? Jeg har ingen kontroll med hva som skjer med produktet etter at det forlater meg. Jeg har mer enn en gang opplevet kunder som bytter ut mitt produkt med sitt defekte å sier det er noe feil på det de mottokk??? Andre tilfeller at folk setter til feil strømkilde som en en jumper-starter, eller rett å slett feil polaritet. I alle tilfellene ender jeg opp med å ta tapet, men NÅ ER DETTE SLUTT! Fra nå er det full garanti på det som hentes hos meg, som det alltid har vært, men ingengaranti for noe av det som sendes herfra, og heller ingen returrett. Jeg har tapt mange ti-tusner på at folk enten er uærlige eller bare lite kunnskapsrike, og enten bytter ut eller ødelegger det jeg sender! I de aller fleste tilfeller slutter jeg også å sende utstyr før det er betalt. Også her har det vist seg at folk ikke er ærlige, og ikke betaler!!
Hei :) Jeg har holdt på med seilbåter og utstyr nå i mange år her på finn, og stort sett går det bra. DVS i 100% av tilfellene når utstyr blir hentet og testet hjemme hos meg, har jeg etter salg av 100-vis av plottere, autopilotsystemer, radarer, instrumenter og annet, ALDRI hatt så mye som et enkelt tilfelle av at kunden klager på produktet i etterkant!!Men den senere tiden har jeg opplevd en del ubehagligheter ved at helt nye produkter, som er testet samme dag de går i posten "Ikke virker" ?? Jeg har ingen kontroll med hva som skjer med produktet etter at det forlater meg. Jeg har mer enn en gang opplevet kunder som bytter ut mitt produkt med sitt defekte å sier det er noe feil på det de mottokk??? Andre tilfeller at folk setter til feil strømkilde som en en jumper-starter, eller rett å slett feil polaritet. I alle tilfellene ender jeg opp med å ta tapet, men NÅ ER DETTE SLUTT! Fra nå er det full garanti på det som hentes hos meg, som det alltid har vært, men ingengaranti for noe av det som sendes herfra, og heller ingen returrett. Jeg har tapt mange ti-tusner på at folk enten er uærlige eller bare lite kunnskapsrike, og enten bytter ut eller ødelegger det jeg sender! I de aller fleste tilfeller slutter jeg også å sende utstyr før det er betalt. Også her har det vist seg at folk ikke er ærlige, og ikke betaler!!
Beliggenhet
FINN-kode | 397468496 |
---|---|
Sist endret | 11.3.2025 kl. 22:25 |