
Koordinator
Bane NOR SF
- Frist 31.03.2025
- Ansettelsesform Fast
Vil du være med på å skape smil hos våre reisende?
I Bane NOR har vi ett felles mål - å sette spor vi er stolte av, som kan drive samfunnet fremover. Derfor jobber vi målrettet med bærekraft, modernisering og knutepunkt. Hos oss får du engasjerte og nytenkende kolleger med en sterk tro på at vårt oppdrag er viktig - og stadig blir viktigere. Nå trenger vi en dyktig koordinator som vil bidra til å modernisere Norge sammen med oss og våre samarbeidspartnere.
Kunde- og trafikkinformasjon i Bane NOR har et viktig ansvar; å gi våre reisende på stasjonene riktig, lik, rask og nyttig informasjon, for å hjelpe dem med å ta gode reisevalg med tog i Norge. Vi har også et ansvar for å tilrettelegge for at togselskapene effektivt kan kjøre alternativ transport når togene ikke går som normalt.
Er du klar for å skape gode kundeopplevelser, selv når reisen tar en uventet sving?
Hva kan vi tilby deg?
Vi er en organisasjon i utvikling og en relativt nyopprettet avdeling med kollegaer fulle av engasjement. Hos oss vil du jobbe med dyktige og veldig trivelige kollegaer. Du vil merke viktigheten av oppgavene våre i det inspirerende arbeidsmiljøet rundt deg. Vi verdsetter faglig utvikling høyt og tilbyr mange interne muligheter for kompetansebygging. Du vil selvfølgelig få gode arbeidsforhold, og vi kan friste med bedriftsidrettslag, og ulike sosiale og faglige arrangementer. Blant ansattgoder finner du svært gode pensjons- og forsikringsordninger, og selvsagt personalbillett med Go Ahead, SJ Nord og Vy sine tog.
Vi har også:
- Sentrale lokaler i Oslo.
- Flott personalkantine med betalt lunsjpause.
- Permisjonsordninger som møter dine behov.
- God seniorpolitikk.
Vi vurderer søknader fortløpende, så hvis dette virker interessant, send inn din søknad så snart som mulig!
Litt om selve jobben
I denne rollen vil du være en viktig del av Bane NORs beredskapsordning og koordinere buss-for-tog-operasjoner. Arbeidet utføres som regel på Oslo S, eller nærliggende stasjoner, og inkluderer følgende ansvarsområder:
- Sikre en kundevennlig og sømløs håndtering av driftsavvik på utvalgte stasjoner.
- Planlegge og styre busslogistikken og informasjonsskjermene ved bussholdeplassene på Oslo S, Asker og Drammen.
- Ha dialog med togselskap om bussbehov.
- Klargjøre stasjoner for avvikshåndtering.
- Bidra til systemutvikling.
- Forbedre kvaliteten på tjenesten Kunde- og trafikkinformasjon.
- Svare på kundehenvendelser i samarbeid med Bane NORs kundesenter.
Du vil også samarbeide med ulike ressurser og tredjeparter, for å sikre en best mulig opplevelse for våre reisende.
Er du klar for å skape smil hos våre reisende?
For å lykkes i denne rollen, ser vi etter følgende kvalifikasjoner:
- Fullført 3-årig videregående opplæring er et krav, og det er ønskelig at du har relevant høyere utdanning tilsvarende bachelor.
- Du har kjennskap til avvikshåndtering eller operativ drift.
- Du behersker norsk og engelsk godt og er god til å formulere deg, både skriftlig og muntlig.
- Gode PC kunnskaper og evne til å lære nye systemer.
- Du er tydelig, tar ansvar og er løsningsorientert, og du evner å ta raske beslutninger.
- Du liker å arbeide ute blant de reisende.
- Du liker at det til tider er en hektisk hverdag og du beholder fokus under press.
- Du er selvgående, men jobber også godt i team.
- Førerkort kl B.
Vi ser etter deg, som ønsker å skape så gode kundeopplevelser som mulig, når ikke alt går på skinner.
Stillingen innebærer både kontorarbeid og arbeid på togstasjonene, og vil inngå i en turnusordning med dag, kveld og helgearbeid.
Kjekt å vite
Å søke jobb i Bane NOR skal være enkelt. Du trenger derfor ikke å skrive et søknadsbrev - en godt utfylt CV på norsk og dine svar på noen få spørsmål i søknadsprosessen, er det vi ønsker fra deg.
Ser du noe du ikke kan? Ta det helt med ro - vi skal sikre at du får en god opplæring! Vi oppfordrer deg til å søke stillingen om den er interessant, og om du har lyst til å lære noe nytt.
Vi mener at inkludering og mangfold er en styrke. Vi ønsker oss kollegaer med ulike kompetanser, fagkombinasjoner, livserfaring og perspektiver for å bidra til enda bedre oppgaveløsning. Det er viktig for oss at våre medarbeidere identifiserer seg med våre verdier som er åpen, ansvarlig og lagspiller. Hva betyr disse verdiene for deg?
Bane NOR samarbeider med Semac som er en ekstern leverandør om bakgrunnssjekk av aktuelle kandidater. Bakgrunnssjekken utføres etter samtykke fra deg som søker og innebærer at vi verifiserer CV og annen søknadsdokumentasjon i forbindelse med ansettelsen.
Ta gjerne kontakt før du søker, hvis du vil vite mer om stillingen
Om arbeidsgiveren
Bane NOR er med på å bygge Norge! Utviklingen av infrastruktur og knutepunkter former og forandrer samfunnet vårt, og tar oss inn i en mer bærekraftig fremtid. Bane NOR skal være selve drivkraften for jernbanevekst, og bidra til at flere kan ta mer tog. Vi er et statsforetak med hovedkontor i Oslo med over 5000 medarbeidere i hele landet. Søk jobb hos oss og bli med på den viktige og historiske satsningen.
- Sektor: Offentlig
- Antall stillinger: 2
- Sted: Schweigaardsgate 33, 0191 Oslo
- Bransje: Bygg og anlegg, Offentlig administrasjon, Transport og logistikk
- Stillingsfunksjon: Kontor og administrasjon, Koordinering, Logistikk og lager
Annonseinformasjon
- FINN-kode 397532009
- Sist endret