
Kunderådgiver
Storebrand
- Frist 20.4.2025
- Ansettelsesform Fast
Er du på utkikk etter nye utfordringer, utviklingsmuligheter og er en som trives med å jobbe i team?
Synes du en stilling med kombinasjonen av saksbehandling, daglig kontakt med bedriftskunder og fagfeltet tjenestepensjon høres spennende ut? Da er kanskje vår ledige stilling som Kunderådgiver i et team som betjener bedrifter i primær- og SMB-segmentet (små og mellomstore bedrifter) noe for deg!
Her er noe av det vi er spesielt stolte av i teamet vårt
Vi har svært høy kompetanse innenfor pensjon – en stolthet for fagfeltet vårt
Vi skaper og ønsker videreutvikle gode kundeopplevelser – hver dag!
Vi deler og utvikler kompetanse kontinuerlig, vi lykkes gjennom ett svært godt samarbeid
Bedriftene vi jobber med anbefaler oss som leverandør og samarbeidspartner
Hvordan kan en arbeidshverdag hos oss se ut?
Typiske oppgaver innenfor saksbehandling er ajourhold (manuelt/månedlige lønnsfiler og a-meldingen), fusjoner, fisjoner, endring av pensjonsavtaler, besvare spørsmål, diskuterer og løse problemstillinger med kunder, regnskapsførere og samarbeidspartnere internt
Du vil få en hverdag med stor variasjon i arbeidsoppgaver som krever høy innsikt innen innskuddspensjon, hybridpensjon, ytelsespensjon og ulike kompensasjonsordninger
Du har ofte kundedialog (hovedsak utgående) på telefon og gjennom teamsmøter, hvor du løser bedriftens problemstilling på en god og effektiv måte
Kundene du møter er SMB kunden med 3 ansatte og innskuddsordning, til store kunder og konsern med 1000 ansatte, flere produkter og mer komplekse problemstillinger
Hos oss vil du få mulighet til å bygge kompetanse innenfor ett høyaktuelt og spennende fagfelt. Du får en variert hverdagen med saksbehandling og tett kontakt med kunder. Du jobber i ett team hvor samarbeid står sentralt. Ett team hvor vi erfarer at vi lykkes godt fordi vi aktivt deler kompetanse og innsikt, fordi vi har en åpen feedback-kultur med stor takhøyde.
Hvem er du?
Vi ser etter deg som motiveres av å skape gode kundeopplevelser i møte med kunden. Du trives med kundedialog kombinert med en variert saksbehandling innenfor ett fagfelt som utfordrer deg. Du ønsker og søker utvikling, for å opparbeide ekspertise innenfor ett høyaktuelt og viktig område som pensjon er.
Liker du kombinasjonen av muligheter for selvstendighet og ansvar, samtidig som du motiveres av å lykkes som del av ett team tror vi du vil trives godt hos oss. Er du nysgjerrig, en som drives av å søke forbedring og utvikling, som tar ansvar og gjennomfører, tenker vi du bør søke.
Vi ser for oss at du har høyere utdanning innen relevant fagområde, gjerne erfaring med kundeservice eller kundeorienterte arbeidsoppgaver. Erfaring fra fagfeltet pensjon har vi høyt på vår ønskeliste, ellers er høy kompetanse innenfor MS Office, spesielt Excel viktig.
I en hektisk hverdag vil god struktur, høy arbeidskapasitet og ett ønske om å gripe enhver mulighet til å skape utvikling gjøre at du trives og lykkes sammen med oss.
Hvorfor velge Storebrand?
Hos oss får du rom til å ta plass og din mening hørt. Det tilrettelegges for personlig utvikling og læring gjennom kontinuerlig kompetanseutvikling i form av faggrupper, konferanser, kursing og innovasjonsdager.
Vi tror på verdien av å ha forskjellige perspektiver og bakgrunner i organisasjonen vår, og jobber derfor aktivt for å skape et sosialt miljø som er inkluderende og mangfoldig. Vi har fått annerkjennelse for dette arbeidet blant annet ved tildelingen av SHE-index prisen i 2023 og i 2024, en likestillingsindeks som måler og sammenligner kjønnsbalansen i selskaper.
Vi holder til på Lysaker, sentralt plassert i nærheten av kollektivtransport, og med god kapasitet på sykkelparkering og garderober. Vi er også opptatt av din helse og har helseforsikring som sørger for at du er svært godt ivaretatt. Kontoret vårt huser også kiropraktor/fysioterapeut og et bredt spekter av treningsmuligheter gjennom velutstyrte treningsrom og egen gymsal.
Videre vil du som ansatt få glede av meget god pensjonsordning, gunstige forsikringer i tillegg til subsidiert ansattlån for boligkjøp.
Har du spørsmål? Ta kontakt med leder Trine Hagerup-Nilsen på tlf. 934 80 534 eller e-post trine.hagerup-nilsen@storebrand.no.
Søknadsfrist: 02.04.2025. Vi vurdere kandidater fortløpende, så ikke vent med å søke. Vi ser frem til å høre fra deg!
Å søke jobb i Storebrand skal være enkelt. Derfor trenger du ikke å skrive et søknadsbrev. Vi ønsker kun din CV og svar på noen få spørsmål i søknadsprosessen.
Vi tilrettelegger for deg dersom du har behov for det. Gi oss beskjed, så finner vi en løsning sammen.
Storebrand samarbeider med Semac for bakgrunnssjekk av aktuelle kandidater. Bakgrunnssjekken utføres etter samtykke fra deg som søker og innebærer at vi verifiserer CV og annen søknadsdokumentasjon i forbindelse med ansettelsen. I forbindelse med bakgrunnssjekk må politiattest fremlegges for stillinger som krever autorisasjon og/eller godkjenning av egnethet.
Om arbeidsgiveren
- Sektor: Privat
- Sted: Professor Kohts vei 9, 1366 Lysaker
- Hjemmekontor: Delvis hjemmekontor
- Bransje: Bank, finans og forsikring, Internettbaserte tjenester, Konsulent og rådgivning
- Stillingsfunksjon: Kundeservice, Rådgivning, Saksbehandler
Nøkkelord
kunderådgiver, saksbehandling, bedriftsmarked, pensjon, kundeservice
Annonseinformasjon
- FINN-kode 397565186
- Sist endret