Autorisert regnskapsfører
BDO AS
- Frist 2025-04-22
- Ansettelsesform Fast
Er du statsautorisert regnskapsfører og har lyst på nye utfordringer?
Vil du ha personalansvar, bygge team og utvikle mennesker? Da vil vi ha deg med på laget på vårt kontor i Stavanger!
â ¨Hvem er vi?
BDO er et selskap i sterk vekst, og med over 2000 medarbeidere ønsker vi å gjøre en positiv forskjell for våre kunder, samfunnet og hverandre. Vi vil være en reell bidragsyter i arbeidet for å realisere FNs bærekraftsmål, og med våre 40 000 kunder både kan og vil vi påvirke!
BDO Business Services leverer alt en økonomifunksjon har behov for. Dette tjenestespekteret har vokst de siste årene hvor vi nå har automatiserte verktøy, og støtter oss på teknologi til å utføre en stor del av det som tidligere ble håndtert manuelt. I Business Services tilbyr vi et komplett kompetansemiljø som også bidrar med en merverdi gjennom kjennskap til lokalt næringsliv.
Tjenesteområdet Business Services er delt inn i tre hovedområder:
- Regnskap
- Digital
- CFO-støtte
â ¨Hva gjør denne stillingen så spennende?
1. Du vil ha prosjektledelse med ansvar for prosjektøkonomi og kundetilfredshet.
2. Mulighet for faglig ansvar for eget team
3. Du vil ha ansvar for å etablere og vedlikeholde ett tett samarbeid med kundene.
4. Du blir en del av et kompetansemiljø på 500 ansatte i Business Services på tvers av BDO i Norge.
â ¨Hva kan vi tilby deg?
Vi har spurt våre kollegaer om hva som er det beste med å jobbe i BDO:
- Et skikkelig bra arbeidsmiljø. Vi spiller hverandre gode og har det gøy sammen på jobb. Det finnes utallige sosiale arenaer å engasjere seg i, som for eksempel Frisk i BDO som har et bredt tilbud av fysiske aktiviteter og arrangementer, månedlige lønningsaktiviteter og eget nettverk for innovasjon og nytenkning.
- Hver dag er ulik. Hos oss får du du jobbe med små og store kunder. Du vil kunne dypdykke ned i ulike bransjer og problemstillinger, både tverrfaglig og selvstendig. Vi lover deg en variert arbeidshverdag!
- Fleksibiliteten. Vi tror at du best selv styrer arbeidsdagen og hvor du utfører den. Dette tilrettelegger vi for som en hybrid arbeidsplass med fleksitid.
- Vi vil at du skal lykkes og nå dine mål. Derfor har vi fadderordninger, videreutdanningsprogrammer, tett lederoppfølging og en tydelig forfremmelsesprosess.
â ¨Hvem er du?
Vi tror du har noen års relevant arbeidserfaring og utdanning innen økonomi eller regnskap. Liker du å jobbe med systemer og er interessert i teknologi, vil du trives hos oss. Vi jobber mye i team og med kunder, så det er en fordel at du trives med å kommunisere og samarbeide med andre. Det vil også telle positivt om du er statsautorisert regnskapsfører, men dette er ikke et absolutt krav for å søke på stillingen.
Engasjement og nysgjerrighet er egenskaper som også settes pris på i BDO. Om du i tillegg har et ønske om å utvikle deg både faglig og personlig, oppfordrer vi deg til å søke!
Vi tror på at forskjeller i bakgrunn, utdanning og perspektiver gjør oss bedre. Om du er usikker på om du kvalifiserer til stillingen, oppfordrer vi deg likevel til å søke!
Om arbeidsgiveren
- Sektor: Privat
- Sted: Luramyrveien 40, 4313 Sandnes
- Bransje: Konsulent og rådgivning, Økonomi og regnskap
- Stillingsfunksjon: Ledelse, Økonomi og regnskap
Nøkkelord
Regnskap A-Å, Rapportering, ERP løsninger, Team leader
(1/4)
Annonseinformasjon
- FINN-kode 397647720
- Sist endret