
Fagleder CRM
Kreftforeningen
- Frist 30.3.2025
- Ansettelsesform Fast
Er du vår nye ledestjerne som ser helheten i CRM?
Kreftforeningen har nettopp gått over til Microsoft Dynamics 365, og er på full fart inn i en mer produktorientert og datadrevet fremtid. Inn i den nye hverdagen vår trenger vi deg som vil være fagleder CRM, og som vil være med på å løfte vår kommunikasjon slik at den blir relevant og treffsikker basert på innsikt og data.
CRM kan være både fantastisk og frustrerende, alt avhengig av hvordan man bruker det for å få data, innsikt og glimrende kundereiser. Vi håper du kan være med på å bidra til at våre arbeidsprosesser blir effektive og best mulig, slik at flere enn deg ser muligheter for hele organisasjonen ved å løfte CRM-fagområdet til nye høyder. Din oppgave blir å gjøre CRM til en strategisk motor 🚀, ikke en digital roteskuff … 🫣
Hva betyr det å være fagleder CRM i praksis?
Du vil fungere som systemeier i Microsoft Dynamics 365 og være den som får systemene, strategien og folkene til å spille på lag. Når vi er inne på folka, så vil du få det operasjonelle ansvaret for å coache, utvikle og veilede CRM-teamet. Heldig som du er, slipper du å tenke på personalansvaret. Klagene på kaffemaskinen tar seksjonslederen din seg av.
Du får bruke tiden på det du liker best; utvikle og forvalte vår overordnende CRM-strategi. Dette gjør du i godt samarbeid med avdelingen for data og innsikt, og andre relevante seksjoner og avdelinger hos oss. Du vil fort oppleve å bli en av de mest populære personene i organisasjonen, så det kan være lurt å være god på selvledelse – slik at du koordinerer og prioriterer slik at vi trekker i samme retning.
For å gjøre dette godt i praksis blir du ansvarlig for å lede Beslutningsforum, som består av flere dyktige kollegaer. Her blir prioriteringer for utvikling og forbedring av Dymamics gjort.
Avslutningsvis er det lite i verden som er gratis, så du skal så klart få budsjettansvaret for å sikre at du og CRM-teamet får best mulig forutsetninger for å lykkes.
Vi tror du kommer til å briljere i rollen hvis du kan sjekke av på disse ønskene:
- Du har god overordnet erfaring med CRM-arbeid og har vært ute en vinternatt før.
- Du har dyptgående kjennskap til Microsoft Dynamics 365.
- Du vet at magi skjer når data og forretning spiller på lag, og har derfor god kunnskap om bruk av data.
- Du har erfaring med å utvikle og lede CRM-strategier som støtter selskapets overordnede mål.
- Du har erfaring med rapportering og analyse av data for å sikre at CRM-strategien gir ønsket effekt.
- Du har peiling på GDPR og andre personvernregler så vi unngår uheldig oppmerksomhet fra Datatilsynet.
- Du har erfaring med å lede og utvikle et team, for å få alle til å jobbe mot felles mål.
- Du er godt kjent med og komfortabel med budsjettansvar og målstyring.
- Du har relevant høyere utdannelse, tilsvarende bachelor eller høyere. Erfaring kan kompensere for manglende formell utdannelse, for hva du kan i praksis er viktigere enn hvor mange fancy papirer du har.
For at det skal bli litt enklere for deg å gå inn i stillingen, kan det være lurt å kjenne seg igjen i dette:
Du tar naturlig lederrollen og evner å same et team. Vi ser for oss at du får folka med deg og loser dem trygt igjennom både oppturer og nedturer, uten å kalle inn til krisemøte tre gange ri uken. Du har strategisk forståelse og ser ikke bare trærne, men hele skogen, kartet og kompasset. Når resten lurer på hvor vi skal, tar du beslutninger og peker ut veien 🛣️🙋.
Samarbeid faller deg naturlig, for du vet bedre enn mange at de beste løsningene skapes sammen – gjerne over en god kopp kaffe (vi har to ulike kaffemaskiner, så det bør være mulig å finne en favoritt). Du brenner for resultater og liker når ting blir gjort, ikke bare diskutert for fjerde gang ✅.
Hos oss får du:
💰 Lønn etter avtale, samt gunstige låne- og pensjonsordninger gjennom Statens pensjonskasse
⏳ Fleksitid, sommertid og mulighet for trening i arbeidstiden
🏆 Et skikkelig godt arbeidsmiljø – så godt at vi er sertifisert Great Place To Work!
🙌 Engasjerte og humørfylte kollegaer med variert og høy kompetanse
🥗 En kantine som er så bra at den fortjener en plass på denne listen
Spørsmål om stillingen kan rettes til seksjonsleder Daniel Heian, tlf. 930 57 027 eller sentralbord 21 49 49 21.
I tråd med personopplysningsloven ber vi om at alle søknader registreres via vårt rekrutteringssystem samt at det ikke deles sensitive personopplysninger i søknaden. Søknader pr. post eller e-post vil ikke bli vurdert eller besvart.
Vi gjennomfører bakgrunnssjekk av aktuelle kandidater via vår samarbeidspartner Semac AS, www.semac.no.
- Nettverk: Facebook
- Sektor: Organisasjoner
- Sted: Kongens gate 6, 0153 Oslo
- Hjemmekontor: Delvis hjemmekontor
- Bransje: Markedsanalyse, Markedsføring og annonsering, PR, informasjon og kommunikasjon
- Stillingsfunksjon: Analyse, Forretningsutvikling og strategi, Salgsledelse
- Arbeidsspråk: Norsk
Nøkkelord
CRM, Analyse, Fagleder, Dynamics, Kunder
(1/5)
Annonseinformasjon
- FINN-kode 397689063
- Sist endret