IKT-Medarbeider
StudentConsulting
- Frist Snarest
- Ansettelsesform Engasjement
Ønsker du å bidra til effektiv brukerstøtte?
På vegne av vår kunde innen offentlig helsevesen ser vi etter en serviceinnstilt IKT-medarbeider til å sikre effektive og brukervennlige tjenester for deres brukere.
Arbeidsoppgaver:
- Brukerstøtte og feilsøking for kunder via telefon og fjernstyring
- Sakshåndtering ved bruk av Jira SM og mail
- Installasjon, konfigurering og vedlikehold av IKT-systemer
- Dokumentasjon av utførte oppgaver og tekniske løsninger
- Reisevirksomhet for å bistå kunder med installasjoner og support kan bli aktuelt
Kvalifikasjoner:
- Solid generell IKT-kompetanse, herunder forståelse for nettverk, maskinvare, databaser og programvare
- Gode ferdigheter i brukerstøtte og feilsøking via telefon
- Gode skriftlige og muntlige kommunikasjonsevner på norsk og engelsk
- Erfaring med Jura SM er en fordel
- Førerkort klasse B er en fordel
For å trives i denne rollen er det viktig at du er serviceinnstilt, utadvendt og sosial. Du har også gode samarbeidsevner og evner å bygge gode relasjoner med kunder og kolleger. I tillegg er du strukturert, løsningsorientert, effektiv og håndterer flere oppgaver samtidig.
Dette er en fulltidsstilling med arbeidstider mandag-fredag, kl. 08-16. Ønsket oppstart er i løpet av april, og stillingen er i første omgang et engasjement gjennom StudentConsulting med varighet til midten av juni 2026. Arbeidsplassen er i Gjøvik.
Vi tar kontakt med aktuelle søkere fortløpende, så send inn din søknad i dag!
Om arbeidsgiveren
- Sektor: Privat
- Antall stillinger: 2
- Sted: 2815 Gjøvik
- Bransje: Helse og omsorg, IT - maskinvare, IT - programvare
- Stillingsfunksjon: Brukerstøtte/support, Drift/Operations, IT-support
Nøkkelord
Heltid, Gjøvik, IKT, Brukerstøtte, Nettverk
Annonseinformasjon
- FINN-kode 397787255
- Sist endret