
Plansjef
Sporveien Trikken AS
- Frist 06.04.2025
- Ansettelsesform Fast
Har du erfaring fra planlegging og logistikk i en produksjonsvirksomhet?
Arbeidsoppgaver:
- Overordnet ansvar for verkstedets planavdeling
- Sikre leveranser iht. gjeldende mål & strategier
- Ansvar for å forbedre verkstedets planprosesser inkludert håndtering av grensesnitt mot samarbeidspartnere i konsernet
- KPI og kvalitetsoppfølging
- Sikre utarbeidelse av rullerende ressursplaner og produksjonsplaner på lang, mellomlang og kort sikt
- Identifisere ressursbehov i samarbeid med verkstedets drifts- og kompetanseenhet
- Ansvarlig for å forvalte verkstedets styringssystem innenfor eget ansvarsområde
- Rapportering og analyse inkludert kalkyle- og budsjettarbeid
Ønskede kvalifikasjoner:
- Høyskoleutdanning innen plan/logistikk. Erfaring og realkompetanse kan kompensere
- Ledererfaring
- Erfaring fra planlegging og logistikk i produksjonsvirksomhet
- Kjennskap til styringssystemer for kvalitet og sikkerhet
- Gode datakunnskaper (IFS kunnskap er en fordel)
For å trives som plansjef tror vi at du:
- Trives med å jobbe både strategisk og operativt
- Kan jobbe både selvstendig og i team
- Er initiativrik og leveringsdyktig
- Er systematisk, strukturert og løsningsorientert
- Har høy arbeidskapasitet og trives i et til tider hektisk miljø
- Har svært gode kommunikasjons- og samarbeidsegenskaper
Hvorfor Sporveien:
Du blir en viktig del av en av landets største transportør av persontrafikk som er en samfunnsviktig arbeidsgiver med stor betydning for miljøet, bylivet og kollektivtrafikken.
Vi kan tilby varierte, spennende og utfordrende arbeidsoppgaver. Vi har et sterkt og godt arbeidsmiljø med engasjerte og dedikerte kollegaer. Blant våre ansattgoder finner du et mangfold av aktiviteter og tilbud, subsidiert kantine og gode pensjons- og forsikringsordninger. Som ansatt i Sporveien vil du få personalbillett på Ruter sitt rutenett i Oslo og Akershus.
Våre verdier ligger til grunn for våre prioriteringer, strategiske valg og i det daglige arbeidet vi gjør. For at du skal trives hos oss vil du kjenne deg igjen i våre verdier - Pålitelig, Engasjert og Samhandlende.
Sporveien samarbeider med Semac om bakgrunnssjekk av aktuelle finale kandidater. Bakgrunnssjekken utføres etter samtykke fra deg som søker og innebærer at vi verifiserer CV i forbindelse med ansettelsen.
Sporveien er underlagt offentlighetsloven som betyr at offentlige søkerlister kan bli utarbeidet (§ 25).
Spørsmål om stillingen kan rettes til:
Verkstedsjef Trikken Jan Bøgh Andersen - mobil +47 481 40 561 eller mail: jan.bogh.andersen@sporveien.com
Om arbeidsgiveren
Dette er en spennende stilling hvor du vil være med på å sikre at verkstedet har plansystemer som muliggjør god styring, og bidra til kontinuerlig forbedring av virksomhetens lønnsomhet, effektivitet og kontroll.
Stillingen rapporterer til verkstedsjef. Arbeidssted vil være i Trikkens lokaler på Grefsen.
- Sektor: Offentlig
- Sted: Storoveien 25, 0487 Oslo
- Bransje: Annet, Transport og logistikk, Verksindustri
- Stillingsfunksjon: Kvalitetssikring, Planlegger, Teknisk personell
Nøkkelord
Planlegging og styring, Logistikkledelse, Prosjektarbeide, Forbedringsprosesser, Teknisk forståelse
(1/2)
Annonseinformasjon
- FINN-kode 397857275
- Sist endret