Fagansvarlig regnskap
BDO AS
- Frist 06.04.2025
- Ansettelsesform Fast
Bli vår nye FAGANSVARLIG REGNSKAP – en nøkkelrolle i BDO Business Services Trondheim og Region MidtNord!
Bli vår nye FAGANSVARLIG REGNSKAP – en nøkkelrolle i BDO Business Services Trondheim og Region MidtNord!
Er du en erfaren revisor eller regnskapsfører med lidenskap for kvalitet, utvikling og å skape gode kunderelasjoner? Vil du være med å forme dagens og fremtidens regnskapstjenester i et selskap som setter mennesker og teknologi i sentrum? Da kan du være den vi ser etter!
Hvem er vi?
I BDO setter vi standarden for fremtidens regnskapsleveranse. Med over 2000 engasjerte medarbeidere og et sterkt nettverk nasjonalt og internasjonalt skaper vi solide resultater for våre kunder. Ved å sette folk først og å ta i bruk fremtidsrettet teknologi, skal vi levere kundeleveranser av høy kvalitet, både i dag og i fremtiden.
BDO er et selskap i sterk vekst, og gjennom vårt arbeid gjør vi en positiv forskjell for våre kunder, samfunnet og hverandre. Vi vil være en reell bidragsyter i arbeidet for å realisere FNs bærekraftsmål, og med våre 40 000 kunder har vi både vilje og evne til å påvirke!
BDO Business Services leverer alt en økonomifunksjon har behov for. Tjenesteområdet har vokst kraftig, drevet av engasjerte og offensive rådgivere, automatisering og utvikling av ny teknologi. Det har revolusjonert måten vi jobber på. I Business Services MidtNord er vi rundt 110 ansatte, hvor omtrent 70 av disse tilhører kontoret i Trondheim, og tilbyr et komplett kompetansemiljø som bidrar til merverdi for kundene gjennom kjennskap og relasjoner til det lokale næringslivet.
Hva gjør Fagansvarlig Regnskap?
Som Fagansvarlig Regnskap i Business Services Trondheim/MidtNord får du en sentral rolle i å sikre kvalitet og utvikling innen våre regnskapsleveranser. Du vil være en sparringspartner for både kunder og kolleger, og være med å forme våre prosesser og rutiner. Hovedoppgavene dine inkluderer:
- Kvalitetssikring og veiledning: Du sikrer at leveransene våre holder høyeste standard og er i samsvar med gjeldende lovverk og forskrifter. Du støtter og veileder dine kolleger.
- Utvikling av rutiner og prosesser: Du er med i utvikling av både nye og eksisterende leveranser, for å effektivisere vår arbeidsmetodikk og utvikle regnskapstjenestene våre.
- Faglig oppdatering og deling av kunnskap: Du holder deg oppdatert på nye regelverk og standarder, og deler din innsikt og kunnskap internt
- Kundekontakt og rådgivning: Du bygger sterke relasjoner med våre kunder og bistår dem i komplekse problemstillinger knyttet til deres økonomifunksjon.
- Internkontroll og risikostyring: Du sikrer at våre interne rutiner er robuste og effektive.
- Opplæring og kompetanseutvikling: Du vil være en mentor og ressurs for våre ansatte, som bidrar til faglig vekst og utvikling.
Hva kan vi tilby deg?
Vi har spurt våre kollegaer om hva som er det beste med å jobbe i BDO:
- Et inkluderende og faglig sterkt arbeidsmiljø: Vi samarbeider på tvers av fagfelt og jobber tett sammen for å finne de beste løsningene for kunden, samtidig som vi spiller hverandre gode og har det gøy sammen på jobb. Det finnes utallige sosiale arenaer å engasjere seg i, som for eksempel Frisk i BDO som har et bredt tilbud av fysiske aktiviteter og arrangementer, månedlige lønningsaktiviteter og eget nettverk for innovasjon og nytenkning.
- Utvikling på dine premisser: Vi ønsker å bidra til at du når dine mål. Derfor har vi fadderordninger, videreutdanningsprogrammer, tett lederoppfølging og en tydelig karrierevei tilpasset dine mål.
- Fleksibilitet i arbeidshverdagen: Vi tror at du best selv styrer arbeidsdagen din og hvor du utfører den. Derfor har alle ansatte en hybrid arbeidsplass, fleksitid og kortere arbeidsdager fra juni til august.
- Gode betingelser: Vi tilbyr konkurransedyktig lønn, gode pensjons- og forsikringsordninger og kontorlokaler av ypperste kvalitet.
Hvem er du?
Vi tror du har erfaring fra revisjon/regnskap og kvalitetssikring, og har lyst til å bidra til utvikling for både deg selv og andre. Du har inngående kunnskap om gjeldende lover og regler, og er proaktiv i tilnærmingen til faglige endringer og ny teknologi. Du kommuniserer klart og tydelig, både med kunder og kolleger, og brenner for å skape utvikling i et sterkt fagmiljø.
Hvordan søker du?
Det gjør du enkelt ved å laste opp CV-en din i vår søknadsportal. Vi vurderer søknader fortløpende frem til fristen.
Søknadsfrist: 6. mars 2025
Arbeidssted: Trondheim
BDO er et internasjonalt rådgivnings- og revisjonsselskap med kontorer over hele Norge. Vi har et bredt og sterkt fagmiljø, med inngående bransjekunnskap. Med mer enn 40 000 store og små virksomheter som kunder har vi opparbeidet en unik forståelse for norsk nærings- og samfunnsliv.
Hver dag går vi på jobb for å gjøre en forskjell. En forskjell for virksomheter som trenger en samarbeidspartner som kan gi råd, innsikt og skape trygghet for at beslutninger tas på riktig grunnlag.
Vi jobber tett på kundene våre og hverandre, og er genuint opptatt av å skape et arbeidsmiljø med engasjerte, motiverte og kompetente medarbeidere. Det er viktig for oss å ha en inkluderende og mangfoldig kultur. Vi ønsker oss medarbeidere med ulik bakgrunn, erfaring, kompetanse og perspektiver. I BDO skal alle føle tilhørighet. Vi støtter din utvikling og gjør det mulig for deg å realisere gode ideer og initiativer.
- Nettverk: LinkedIn
- Sektor: Privat
- Sted: Kobbes gate 2, 7042 Trondheim
- Hjemmekontor: Delvis hjemmekontor
- Bransje: Konsulent og rådgivning, Økonomi og regnskap
- Stillingsfunksjon: Konsulent, Økonomi og regnskap, Rådgivning
- Arbeidsspråk: Norsk
Nøkkelord
regnskap, fag, rådgiver, konsulent, BDO
Annonseinformasjon
- FINN-kode 397890522
- Sist endret