
Assisterende Resepsjonssjef
Scandic Hotels Norge
- Frist snarest
- Ansettelsesform Fast
Assisterende Resepsjonssjef
Vi søker Assisterende Resepsjonssjef til Scandic Royal Stavanger
Da vår assisterende resepsjonssjef har fått nye større muligheter internt i Scandic så søker vi hennes etterfølger.
Scandic Royal Stavanger er eneste spahotell i Stavanger og med en fin beliggenhet like ved Gamle Stavanger. Vi har 215 rom, konferanseavdeling, nyrenovert frokostsal, ala carte restaurant, spaavdeling samt parkingsanlegg. Resepsjonsområdet er under opppussing med ny barception og ny shop og vi skal snart bygge helt ny resepsjon også.
I resepsjonen så har vi med oss ca 13 flotte resepsjonister. Vi har til enhver tid med lærling på laget da det er viktig å være med å utdanne nye stjerner i vår bransje,
Som assisterende resepsjonssjef er du en del av resepsjonsteamet og du står daglig i drift. Du er fleksibel og kan jobbe både på dagvakter, kveldsvakter, nattevakter, helger & helligdager ved behov. Du er en person som går foran som eksempel, du evner å få med deg teamet og sikrer godt arbeidsmiljø. Du arbeider tett sammen med resepsjonssjef for å sikre god drift av resepsjonsavdelingen.
Hvorfor skal du søke?
- Vi har ett godt arbeidsmiljø- få som slutter.
- Vi er ett unikt fullservicehotell. Eneste spahotell i Stavanger.
- Gode personalfordeler på alle våre Scandic hoteller i kjeden.
- Gratis innendørsparkering på jobb.
- Sette ditt preg på vårt nye resepsjonsområde som inneholder resepsjon med tre arbeidsstasjoner, bareception og shop.
- Gode muligheter til å klatre i Scandic systemet om en ønsker det.
- Få delta på interne og eksterne utviklingskurs.
- Fri tilgang til spaavdeling utenom abriedstider (ved ledig kapasitet)
I tillegg til det vanlige resepsjonsarbeidet vil du ha ansvar for:
- Sørge for at resepsjonsteamet til en hver tid jobber mot avdelingens mål.
- Du er stedsfortreder ved hotellsjef's fravær
- Daglig kontroll av resepsjonsarbeidet, sjekke at vi gjør ting riktig og gi nødvendig opplæring ved behov
- Oppfølging av gjestetilbakemeldinger
- Du deltar i ansettelsesprosesser
- Sikre at vi til en hver tid følger Scandic's SHOP & barception konsept
- Følge opp stamgjester og medlemmer av vårt lojalitetsprogram, Scandic Friends
- Bistå ved månedsavslutning, vartelling, fakturahåndtering og andre interne rutiner
Daglige resepsjonsoppgaver innebærer:
- Inn og utsjekking av våre gjester i vårt system Opera Cloud
- Koordinere med alle avdelinger for å oppfylle våre gjesters ønsker og behov
- Bidra til mer salg
- Ta del i og aktivt arbeide med avdelingsmålene
- Ta imot bookinger og hente fakturaer
- Svare på spørsmål i fra våre gjester, både elektronisk og over skranke
- Kassehåndtering
Vi har gode utviklingsmuligheter i vår organisasjon. Hvis du har ønske og ambisjoner om utvikling, vil du få mulighet til å vokse hos oss!
Erfaring og kvalifikasjoner som vi ønsker at du har og kan dele med oss:
- Fagbrev som resepsjonist eller erfaring med lignende jobb innen servicebransjen
- Snakker et av de skandinaviske språkene og engelsk flytende
Personlige egenskaper vi ser etter hos deg:
- Kvalitetsbevisst med salg og service i ryggraden
- Operativ, fleksibel og serviceinnstilt
- Pålitelig
- Evne til å takle høyt arbeidspress
- Selvstendig og selvsikker, du tør å ta egne avgjørelser
Dette er en fast ansettelse i 100% stilling
Vi intervjuer fortløpende.
Oppstart snarest, men vi venter selvsagt på den rette kandidat.
Velkommen til Scandic Royal!
Om arbeidsgiveren
Scandic er Nordens ledende hotellkjede med 280 hoteller i 6 land, hvorav over 85 av disse ligger i Norge. Hver dag jobber våre 14.000 medarbeidere med ett mål for øyet, å få gjestene våre til å føle seg velkommen hos oss. Som Nordens mest bærekraftige hotellkjede fokuserer vi alltid på miljø, samfunnsansvar og tilgjengelighet.
DO YOU SHARE OUR VALUES?
BE A PRO - GROW IN YOUR ROLE AND THE ORGANISATION
You are empowered to go in your desired direction, whichever that might be.
BE YOU - AMONG FRIENDS
You can be yourself at Scandic, that’s how we are able to give that genuine personal service to our guests. We don’t always know what challenges we will face during the day, but we will solve them together.
BE CARING - FOR THE BENEFIT OF TOMORROW
We will challenge you to take initiatives to accelerate the positive change for earth and build this and future generations as a whole.
BE BOLD - MAKE YOUR ACTIONS MATTER
You are trusted to step out of your comfort zone and make a difference. We have the muscles to make use of great initiatives.
Nøkkelord
Resepsjon, hotell, service, shop, bar
Annonseinformasjon
- FINN-kode 397920909
- Sist endret